Miksi jäätelömainokset on niin seksualisoituja?
Miksi jäätelömainoksissa on lähes aina joku pulleahuulinen nainen, joka syö sitä jäätelöä hidastettuna? Tulee enemmän joku suihinotto mieleen kuin normaali jäätelönsyönti. Miksi kaikki pitää seksualisoida???
Kommentit (99)
"Magnummmhh."
Tämä määritteli puoliprnon jätskimainoksen kaavan.
Tyyli jäi päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee nyt sitten saatana jäätelömainoksestakin ongelma.
Miksi Lidlin mainoksessa kuvataan tummaa miestä ja puhutaan kuumasta sykkivästä?
Kyseessä siis paistopisteen hehkutus.
Ne kke mainoksessa on myös ihanan wokea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ihmetellyt samaa. :D Seksi myy, se on selvä, mutta miksi juuri jäätelömainokset ovat niin avoimen pornahtavia? Ihan hauskoja, ei siinä, mutta mistä tuo ilmiö on lähtöisin.
Olivat jo 90-luvulla, kun se tyyppi tuli ostamaan kioskille jäätelöä, jossa myyjänä oli hyvännäköinen vosu...
Vosu on unelmissasi.
Pelkästään siellä!
Ei niitä jäätelöitä oikein voi ravintoarvoillakaan myydä, eikä maailman pelastamisella. Se on olevinaan nautinto, niin pitäähän sen sitten naamastakin näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, hampaaton mummeli ja rollaattorin etuhäkkyrä täynnä mahlaavasti sulavaa jäätelöä. Ukkokööri ympärillä tupakit huulilla käryten. Mummohyväkäs raottaa ylipunattuja huulia sulava tuutti sormia sotkemassa. Kähee mummon repla: "Pojat, tupakit pois ja tötteröt käteen. Nyt pannaan tuuttia turpaan että heilahtaa".
Mainonnan tarkoitus on jäädä mieleen.
On, mutta miksi juuri jäätelö? Miksi ei HK:n sininen??
Makkaratehdas Helsingin kauppiaiden HK, on mielikuvamainonnan osalta varovainen ja vanhakantainen. Jäätelötehtaat toimivat toisin. Turenkilainen ja ylipäätään jäätelön markkinointi on aistikas ja mieleen painuva. m.o.t= tässäkin ketjupähkäilyssä monen kirjoittajan mieleen nousee vuosikymmeniä vanhoja, ikinuoria mainospätkiä jätskeistä.
Lihalenkkien ja kasvinakkien mainoshuulille nosto on vielä arvoitus. Voisiko se käynnistyä mieleenpainuvasti jos parrakas mieshenkilö sen suorittaisi.
Tämä olisi ihanan wokea!
t. vihvassu
Ihan oikeasti, hanki jo elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha totta, ainakin Magnumin mainokset olleet jo nollarilta tuollaisia
MIKÄ HELVETIN NOLLARI???
Puhekielinen ilmaisu joka tarkoittaa 2000-luvun alkua, samoin kuten kasari tarkoittaa 1980-lukua. Miten joku voi olla noin pihalla? -eri
Olet itse, kun et erota retorista kysymystä.
No ei ole pelkkiä isohuulisia naisia. Nyt pyörii telkkarissa tuo Jason Momoa -mainos ja.sitten on se mainos missä mies latoo ostoskorin täyteen purkkijäätelöitä kun pariskunta katselee vieressä.
Joo, Jason Momoa on kyllä virkistävä poikkeus. MUTTA ei sekään deep-throattaa sitä jäätelöpuikkoa niin kuin ne naiset.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, hampaaton mummeli ja rollaattorin etuhäkkyrä täynnä mahlaavasti sulavaa jäätelöä. Ukkokööri ympärillä tupakit huulilla käryten. Mummohyväkäs raottaa ylipunattuja huulia sulava tuutti sormia sotkemassa. Kähee mummon repla: "Pojat, tupakit pois ja tötteröt käteen. Nyt pannaan tuuttia turpaan että heilahtaa".
Mainonnan tarkoitus on jäädä mieleen.
On, mutta miksi juuri jäätelö? Miksi ei HK:n sininen??
Makkaratehdas Helsingin kauppiaiden HK, on mielikuvamainonnan osalta varovainen ja vanhakantainen. Jäätelötehtaat toimivat toisin. Turenkilainen ja ylipäätään jäätelön markkinointi on aistikas ja mieleen painuva. m.o.t= tässäkin ketjupähkäilyssä monen kirjoittajan mieleen nousee vuosikymmeniä vanhoja, ikinuoria mainospätkiä jätskeistä.
Lihalenkkien ja kasvinakkien mainoshuulille nosto on vielä arvoitus. Voisiko se käynnistyä mieleenpainuvasti jos parrakas mieshenkilö sen suorittaisi.
Tämä olisi ihanan wokea!
t. vihvassu
No, kun ei sitten vaan sutata tunnelmaa tuotteen sinappi tai ketsuppi raidoituksella.
t. Wokkipannu
Sama oli joulun alla Ferrero Rocherin mainoksissa. Huulitäytenainen imitoi pornahtavasti suihinottoa laittaessaan suklaan suuhunsa. Negatiivinen vaikutus ainakin minuun.
Olihan se Super-jäätelöpuikkomainos jo ysärillä todella seksillä ratsastava. Muistatteko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, hampaaton mummeli ja rollaattorin etuhäkkyrä täynnä mahlaavasti sulavaa jäätelöä. Ukkokööri ympärillä tupakit huulilla käryten. Mummohyväkäs raottaa ylipunattuja huulia sulava tuutti sormia sotkemassa. Kähee mummon repla: "Pojat, tupakit pois ja tötteröt käteen. Nyt pannaan tuuttia turpaan että heilahtaa".
Mainonnan tarkoitus on jäädä mieleen.
On, mutta miksi juuri jäätelö? Miksi ei HK:n sininen??
Makkaratehdas Helsingin kauppiaiden HK, on mielikuvamainonnan osalta varovainen ja vanhakantainen. Jäätelötehtaat toimivat toisin. Turenkilainen ja ylipäätään jäätelön markkinointi on aistikas ja mieleen painuva. m.o.t= tässäkin ketjupähkäilyssä monen kirjoittajan mieleen nousee vuosikymmeniä vanhoja, ikinuoria mainospätkiä jätskeistä.
Lihalenkkien ja kasvinakkien mainoshuulille nosto on vielä arvoitus. Voisiko se käynnistyä mieleenpainuvasti jos parrakas mieshenkilö sen suorittaisi.
Tämä olisi ihanan wokea!
t. vihvassu
Ihan oikeasti, hanki jo elämä!
Sivusta: hänellä on elämä. Uskoisin. Ei kai tässä makean ja leikkisän aiheen äärillä sentään kaksoiselämään ole vaatimusta?
t. vain elämää
Jokainen näkee asian, miten haluaa näkeä. Ei silti pidä yleistää että lähes kaikilla tulee heti ensimmäisenä mieleen seksuaalinen toimenpide. Samalla logiikalla voitaisi lopettaa esim. liputuspäivät. Onhan se nyt aika hävytöntä kun lippu nostetaan ison tapin kärkeen esim.
Vierailija kirjoitti:
Haha totta, ainakin Magnumin mainokset olleet jo nollarilta tuollaisia
Magnum jo nimenä kuulostaa siltä, että voisi olla kondomimerkki :D
Vierailija kirjoitti:
Olihan se Super-jäätelöpuikkomainos jo ysärillä todella seksillä ratsastava. Muistatteko?
Ratsastava? 👀
Tulee vastareaktio jos jätskimainoksessa n..keri syö jätskiä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha totta, ainakin Magnumin mainokset olleet jo nollarilta tuollaisia
Magnum jo nimenä kuulostaa siltä, että voisi olla kondomimerkki :D
Tai Dirty Harryn vara-ase.
Vierailija kirjoitti:
Sama oli joulun alla Ferrero Rocherin mainoksissa. Huulitäytenainen imitoi pornahtavasti suihinottoa laittaessaan suklaan suuhunsa. Negatiivinen vaikutus ainakin minuun.
Näin tuon mainoksen YouTubesta varmaan tuhat kertaa, ja voi että inhosin sitä.
Miksi Lidlin mainoksessa kuvataan tummaa miestä ja puhutaan kuumasta sykkivästä?
Kyseessä siis paistopisteen hehkutus.