Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksei maahan muuttajien autoihin määrätä varoituskolmiota?

Vierailija
28.05.2026 |

Jos näet jonkun kotteron jossain aivan käsittämättömässä paikassa hätävilkut päällä, tai tekemässä jotain todella absurdia liikenteessä, voit olla 99 prosentin varma että kyseessä on maahan muuttaja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanaston he kaappaavat ekana. Nämä ovat maahan tun ke utu jia, eivät muuttajia.

Vierailija
2/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, pari kertaa vältetty kolari tuollaisen tyypin törttöilyn vuoksi. Moikkasivat kyllä kohteliaasti, kun ei rusikoitu heidän kotteroaan.

Miten heillä on yleensä ajolupa, jos ei mitään sääntöjä noudateta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli myös jokaiselle jenkille, britille, saksalaiselle, kiinalaiselle jne. opiskelun, työn ja/tai rakkauden perässä Suomeen tulleelle myös sama varoituskolmio? Missä vaiheessa siitä voi luopua? Kansalaisuuden saatua? 20 vuoden Suomessa asumisen jälkeen? Ei ikinä?

Vierailija
4/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuollainen idea kaatuisi perustuslain vastaisena heti alkumetreillä.

Vierailija
5/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli myös jokaiselle jenkille, britille, saksalaiselle, kiinalaiselle jne. opiskelun, työn ja/tai rakkauden perässä Suomeen tulleelle myös sama varoituskolmio? Missä vaiheessa siitä voi luopua? Kansalaisuuden saatua? 20 vuoden Suomessa asumisen jälkeen? Ei ikinä?

Näille, joiden alkuperäinen ajokortti on saatu jostain mogadishun torikauppiaalta. Eurooppalaisilla on oikeat ajoluvat. Oletko tyhmä? 

Vierailija
6/6 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kamelin ajolupa niin onhan se vaikeaa autolla ajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme