Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allu ei halua lihavaa ja rumaa naista

Vierailija
17.05.2026 |

Kertoo tämän threadsissa 

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaksisuuntainen häiriö tai muu vastaava, kirjoitusten perusteella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu sanoi, että ei tule tänne enää koskaan, kun hänelle ollaan niin ilkeitä.

No uutta tulemista odotellen...

Vierailija
64/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairas mies on kyllä toi Anton. Kommentoinu tuol Threahdis naisten kuviin mm. "miten tommonen läski kelpaa jollekkin" ja "näytät ihan oksettavan rumalta". Sekopäisyys paistaa kilometrien päähän

Ei helvetti sentään

Siltä pitäisi viedä työpaikka.

Jos tietää työpaikkansa, kuvakaappia vaan pomolleen tiedustelleen miten muiden, erityisesti naispuolisten työtovereidensa turvallisuudesta huolehditaan moisen sekopään takia. 

Vierailija
65/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu sanoi, että ei tule tänne enää koskaan, kun hänelle ollaan niin ilkeitä.

No uutta tulemista odotellen...

Ihan saman vastaanoton se on threadsissäkin saanut.

Vierailija
66/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kaksisuuntainen häiriö tai muu vastaava, kirjoitusten perusteella

Muistaakseni on itse kertonut, että hänellä on todettu oppimishäiriöitä ja epävakaa persoonallisuushäiriö. Jälkimmäinenhän aiheuttaa rajatonta, arvaamatonta käytöstä eikä siihen oikein mikään terapiakaan auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat ja rumatkaan eivät halua lihavaa ja rumaa.

Sellainen se maailma on, Alluseni.

Eikö kukaan halua lihavaa ja rumaa? 

Vierailija
68/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku tyyppi nimeltään Allu voi ärsyttää näin kovasti ihmisiä? Ärsyyntyjissä elää pieni kiusaaja henki. Elä ja anna toistenkin elää myös Allulla on oikeus olla olemassa juuri sellaisena kuin hän on.

Alluhan onkin juuri sellainen kuin on, ja uskaltaa vielä ilmaista samoja asioita jatkuvasti ja eri palstoilla uudestaan ja uudestaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku tyyppi nimeltään Allu voi ärsyttää näin kovasti ihmisiä? Ärsyyntyjissä elää pieni kiusaaja henki. Elä ja anna toistenkin elää myös Allulla on oikeus olla olemassa juuri sellaisena kuin hän on.

Alluhan onkin juuri sellainen kuin on, ja uskaltaa vielä ilmaista samoja asioita jatkuvasti ja eri palstoilla uudestaan ja uudestaan..

Juu, tosi upeasti uskaltaa ilmaista itseään ja antaa itsestään vastenmielisen ja luotaantyöntävän kuvan🙄 ... 

Vierailija
70/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän päin Allu vaikuttaa? 🙈💖

Vantaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu on kyllä 😫👌🏻

Täysi nolla?

Vierailija
72/76 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat ja rumatkaan eivät halua lihavaa ja rumaa.

Sellainen se maailma on, Alluseni.

Eikö kukaan halua lihavaa ja rumaa? 

Joku joka haluaa niin tuskin näkee rumuutta. Ihmisillä on eri mieltymykset nääs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/76 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä Allu riehuu Threadsissa kun kukaan ei vastaa

Vierailija
74/76 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ikävä vai? Nauttikaa nyt kun hän on muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/76 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu on totta. Olen äimänkäkenä.

 

Allu on elävä legenda. Fiksu ja komea sekä kaiken lisäksi hänen arvollaan on paljon asiaa eikä luovuta ennen kuin koko maailma kuulee ja ymmärtää sanoman. 

Vierailija
76/76 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu on totta. Olen äimänkäkenä.

 

Allu on elävä legenda. Fiksu ja komea sekä kaiken lisäksi hänen arvollaan on paljon asiaa eikä luovuta ennen kuin koko maailma kuulee ja ymmärtää sanoman. 

Toivottavasti tarinalla olisi onnellinen loppu ja joku ei-lihava ja ei-ruma hänet kelpuuttaisi.

Tässä on myös mahdollisuus surulliselle lopulle, että tulee joku päivä uutinen ihmisestä joka jäi junan alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä