Danske bank .........kele
Toimiiko kenelläkään verkkopankki, mobiilipankki?
Kommentit (16)
Kokeilkaas nyt kiltit....................
Venäläisetkö taas sotkee nettiliikennettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjä sivu https://ebank.danskebank.fi/fi/login
Nyt sivu latautui.
Joutui painamaan reloadia, niin ilmestyi kirjautumiskentät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjä sivu https://ebank.danskebank.fi/fi/login
Nyt sivu latautui.
Mutta mites jatko, qr-koodin lukee, mutta ei silti sivu avaudu!!!!!!!!!
ap
Kun konttoreitakaan ei ole eikä niissä palvella, niin saa luvan toimia.
Vierailija kirjoitti:
https://danskebank.fi/sinulle/asiakaspalvelu/hairiotilanteet
https://danskebank.fi/sinulle/asiakaspalvelu/pankkitunnukset/kirjautumi…
Paska pankki onko joku pakko asioida siellä?
Vierailija kirjoitti:
Venäläisetkö taas sotkee nettiliikennettä?
Kuule. Kyllä meillä on tähän ihan omaa osaamistakin. Ei tarvita muita.
SUOMALAINEN IRROTTAUDU HETI DANSKE BANKISTA !
Tässä dokumentissa kerrotaan seikkaperäisesti kuinka Danske bank varastaa jopa yksityisiltä kuluttajiltakin. Danske Bankin aiheuttamat vahingot meille täällä Suomessa ja Suomalaisille on viimeistään nyt huomionarvoinen puheenaihe.
Kauan ei ole myös aikaa siitä kun Danske Bank myönsi rikkoneensa tietosuojasääntöjä ja tunnusti 250 000 henkilön tietomurrot.
Aihe on ajankohtainen sillä tietovuodon uhreina oli myös Suomen Danske Bankin asiakkaita. Pankkisalaisuus, sekä asiakkaan kunnioittaminen ovatkin nykypäivän Danske Bankille täysin tuntemattomia käsityksiä.
Suomen Danske Bank pääsi vauhtiin kun se meni ulkomaiseen omistukseen, sen jälkeen alkoikin tapahtua. Paljon suurta ikävää !
Lue koko aihe täältä: https://medium.com/@sammyeboy52/danske-bank-suomi-858741d4d34e
Huhuuuuuuuuuuu