Nasima Razmyar: millainen poliitikko hän on?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Pyrkyri ja suomalaisia vihaava.
Sekoitat persuihin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut diagnoosia pakkomielteisiisi, incelli?
Miksi syöt vuodesta toiseen mielialalääkkeitä ja miksi et pärjää työelämässä?
Persu se taas spämmää ja vastailee täällä itselleen. Pian se onneks saa taas IP-bannia niin pysyy palsta hetken järkevänä.
Persujen vaalityö on alkanut! Eli maalittaminen kun ei muuta osata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut diagnoosia pakkomielteisiisi, incelli?
Eipä kovin vakuuta se että äänestäjäkunta ei edes osaa debattia, vaan menee heti henkilöön, kun joku kysyy mitä hän tekee muiden eteen. Vastaus on että nettohaitallinen räyhähenki. Selittämättömiä rahavirtoja järjestöissä, mutta jostain syystä syyttäjä ei tutki niitä. Hmm.
Miksi äänestät lapsia ahdistelevia ja Venäjälle karkaavia persuja?
Vierailija kirjoitti:
Persu se taas spämmää ja vastailee täällä itselleen. Pian se onneks saa taas IP-bannia niin pysyy palsta hetken järkevänä.
Persujen vaalityö on alkanut! Eli maalittaminen kun ei muuta osata.
Tässä ketjussa on taas ääripäiden trolli persuista ja vasemmalta. Väsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti jankutat, Igor.
Kuka?
Kertoo kyllä paljon palstan tasosta. Ei täällä voi keskustella mistään kun sivistys puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Persu se taas spämmää ja vastailee täällä itselleen. Pian se onneks saa taas IP-bannia niin pysyy palsta hetken järkevänä.
Persujen vaalityö on alkanut! Eli maalittaminen kun ei muuta osata.
VPN
Vierailija kirjoitti:
Persu se taas spämmää ja vastailee täällä itselleen. Pian se onneks saa taas IP-bannia niin pysyy palsta hetken järkevänä.
Persujen vaalityö on alkanut! Eli maalittaminen kun ei muuta osata.
Aloitin ketjun, koska kiinnostaa tietää millainen poliiitkko hän on. Ketju on minuuteissa täynnä sekopäitä. En kuulu mihinkään poliittiseen puolueeseen tai aatteeseen. Mutta ei hätää saatte lääkkeenne huomenna kun apteekit aukeaa. Huhhuh...
Lupaan tehdä töitä sen eteen, että jokaiselle lapselle turvataan laadukas opinpolku. Jokaisella lapsella on oikeus laadukkaaseen, turvalliseen ja tasa-arvoiseen opin polkuun - aina varhaiskasvatuksesta toiselle asteelle. Kotia lähellä sijaitsevat päiväkoti ja koulu sujuvoittavat perheiden arkea ja vahvistavat koulutuksen tasa-arvoa. Koulutus on tärkein keino turvata jokaiselle hyvät eväät elämään. Jokainen ansaitsee mahdollisuuden elää elämäänsä parhaiden kykyjensä mukaisesti ja voida hyvin. Koulutus ja osaaminen ovat hyvinvointiyhteiskunnan peruskivi.
2
Lupaan työlläni edistää suomalaisen koulutus- ja osaamistason nostoa. Suomalaisten osaamis- ja koulutustasoa on nostettava, jotta nousemme takaisin kansainväliselle huipulle ja takaamme osaavan työvoiman saatavuuden. Tarvitaan askelmerkit siihen, miten yhä useampi nuori pääsee korkeakouluun. Työvoimapula vaikuttaa jo nyt ihmisten arkeen ja palveluiden saatavuuteen. Osaavan työvoiman saatavuus on ollut suomalaisten yritysten kasvun este useiden vuosien ajan. Tarvitsemme osaajia ulkomailta. Samalla on rakennettava Suomesta yhteistä kotia kaikille täällä asuville.
3
Lupaan tehdä parhaan kykyni mukaan kestäviä päätöksiä. Ilmastonmuutoksen torjunta ja luontokadon pysäyttäminen vaativat systemaattista työtä ja isoja investointeja niin poliitikoilta kuin yrityksiltä. Suomi voi olla vihreän siirtymän edelläkävijä, jonka kädenjälki on kokoaan suurempi koko planeetan elinkelpoisuuden turvaamisessa. Kestävä tulevaisuus edellyttää taloudellisen, sosiaalisen ja ekologisen kestävyyden tasapainoa. Julkinen talous täytyy saada kuntoon tavalla, joka ei leikkaa siipiä Suomen menestykseltä, vaan vahvistaa osaamista ja kasvua.
Nasiman perhe ei saanut rikkauksistaan mitään mukaansa tullessaan Suomeen. Vain yksi matkalaukku. Siinä koko omaisuus. Isä oli kuitenkin ollut Kabulin kaupunginjohtaja, Afganistanin kommunistisen puolueen keskuskomitean jäsen ja Moskovan suurlähettiläs. Mitään ei kerinnytottamaan mukaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut diagnoosia pakkomielteisiisi, incelli?
Mitä helvettiä? Eikä hänestä saa keskustella? En tunne häntä. Olet itse sekopää.
Uli Uli öyh öyh persu inseli.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kyllä paljon palstan tasosta. Ei täällä voi keskustella mistään kun sivistys puuttuu.
Onhan teille inseleille yli-laudal-ta jossa voitte keskustella "sivistynyneesti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut diagnoosia pakkomielteisiisi, incelli?
Mitä helvettiä? Eikä hänestä saa keskustella? En tunne häntä. Olet itse sekopää.
Uli Uli öyh öyh persu inseli.
Hullu.
Posi poliitikko.