En ole vuosiin tutustunut uuteen ihmiseen parisuhdemielessä, nyt tapailen, enkä ole nyt varma että onko suhteella edellytyksiä.
Fyysinen puoli toimii todella hyvin, ja siinä löytyy myös henkinen yhteys ja puuhailujen jälkeen jälkeen juttu soljuu. Sitten taas ns muuten ollessa, tuntuu että arkisissa asioissa on vähän latteutta ja keskustelussa jotain väkinäisyyttä. Huumori on vähän eriparista mutta toisaalta myös löydetään toisemme sieltäkin.
En ole 100% vakuuttunut mutta toisaalta hyviä asioita on paljon. Mitä tässä kannattaa tehdä? Katsoa lisää?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus seksikamu-keissi, mitä tuota miettimään. Ainakin minulle iskee ensimmäisenä toisessa ne jutut ja persoona, että haluaa viettää sitä yhteistä aikaa.
Niin siis kyllä me kävimme ihan treffeillä alkuun ja minuun iski jutut ja persoona myös. Ei tämä hetisänkyynjuttu ole. Mutta kun se tuli mukaan kuvioon niin sitä on ollut tosi paljon.
Eli mikä mättää, oliko se siis jonkinlainen ”eri aaltopituudella” oleminen tai luonteiden erilaisuus? Että juttu ei luista? Eri tasolla oleminen älyllisesti?
No sitä pitäisi jotenkin selvittää, en osaa sanoa. Kun se juttu myös luistaa. Väsymystä hänen puoleltaan, keskittymiskyvyttömyyttä? Ehkä hänen elämässään on jotain näköalattomuutta tms joka heijastuu sitten vuorovaikutukseen? En usko että olemme kovin eri tasolla älyllisesti mutta luulen että hän on voinut ajatella olevansa enemmän älykkäämpi. Mietin että varooko juttujaan ja liikaa miettii reaktioitaan, haluaa miellyttää liikaa..
No, ehkä tästä keskustelusta selvensin itselleni sen että ei, en ole heti heivaamassa tätä mutta pitää nyt ottaa enemmän aikaa arkisiin asioihin ja keskusteluihin yms. Ja katsoa miten ne menee.
tähän se klassikko, missä ainakin moni nainen menee lankaan eli uskotaan ihmisen potentiaaliin eli siihen nykytilaan. Ja kun se potentiaali ei toteudu, ollaan haaskattu kivasti omaa aikaa ja energiaa ja myös sen toisen. Eli tyyppi joko tuntuu oikealta melko pian tai sitten on tuntumatta.
Ymmärrän ja tästähän mä itsekin olen huolissani, että en halua näin tehdä. Mutta toisaalta haluan myös antaa ihmisille ja asioille mahdollisuuden enkä kohdella ihmisiä jonain yhden päivän trial-kokeiluina. En mäkään ole aina parhaimmillani tai paras versio itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on jotenkin ristiriitaisia viestejä verrattuna siihen mitä naiset yleensä toteaa. Fyysinen puoli toimii ja on henkinen yhteys, mutta muutoin on suhteessa esim keskusteluissa latteutta ja väkinäisyyttä.
Minä olen aina luullut, että naiset tarkoittaa tuolla henkisen yhteyden löytymisellä juuri sitä, että yhdessä oleminen on helppoa ja luonnollisista ilman mitään väkinäisyyksiä. Olen ajatellut naisten näkökulmasta, että juuri se toisen seurassa olemisen helppous on avain siihen henkiseen yhteyteen.
Nyt joko ap on poikkeus, tai sitten en ymmärrä enkä ole jälkeenpäin ajateltuna ikinä ymmärtänytkään naisia.
No, ap ei sanonut olevansa nainen.
Tätä mäkin sanoin, mutta sain vain herjaa vastaukseksi
Voihan pari olla samaa sukupuoltakin?
Nainen ja tapailen miestä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on jotenkin ristiriitaisia viestejä verrattuna siihen mitä naiset yleensä toteaa. Fyysinen puoli toimii ja on henkinen yhteys, mutta muutoin on suhteessa esim keskusteluissa latteutta ja väkinäisyyttä.
Minä olen aina luullut, että naiset tarkoittaa tuolla henkisen yhteyden löytymisellä juuri sitä, että yhdessä oleminen on helppoa ja luonnollisista ilman mitään väkinäisyyksiä. Olen ajatellut naisten näkökulmasta, että juuri se toisen seurassa olemisen helppous on avain siihen henkiseen yhteyteen.
Nyt joko ap on poikkeus, tai sitten en ymmärrä enkä ole jälkeenpäin ajateltuna ikinä ymmärtänytkään naisia.
No, ap ei sanonut olevansa nainen.
Tätä mäkin sanoin, mutta sain vain herjaa vastaukseksi
Voihan pari olla samaa sukupuoltakin?
Nainen ja tapailen miestä.
ap
Niin onko sillä miehellä iso kulli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus seksikamu-keissi, mitä tuota miettimään. Ainakin minulle iskee ensimmäisenä toisessa ne jutut ja persoona, että haluaa viettää sitä yhteistä aikaa.
Niin siis kyllä me kävimme ihan treffeillä alkuun ja minuun iski jutut ja persoona myös. Ei tämä hetisänkyynjuttu ole. Mutta kun se tuli mukaan kuvioon niin sitä on ollut tosi paljon.
Eli mikä mättää, oliko se siis jonkinlainen ”eri aaltopituudella” oleminen tai luonteiden erilaisuus? Että juttu ei luista? Eri tasolla oleminen älyllisesti?
No sitä pitäisi jotenkin selvittää, en osaa sanoa. Kun se juttu myös luistaa. Väsymystä hänen puoleltaan, keskittymiskyvyttömyyttä? Ehkä hänen elämässään on jotain näköalattomuutta tms joka heijastuu sitten vuorovaikutukseen? En usko että olemme kovin eri tasolla älyllisesti mutta luulen että hän on voinut ajatella olevansa enemmän älykkäämpi. Mietin että varooko juttujaan ja liikaa miettii reaktioitaan, haluaa miellyttää liikaa..
No, ehkä tästä keskustelusta selvensin itselleni sen että ei, en ole heti heivaamassa tätä mutta pitää nyt ottaa enemmän aikaa arkisiin asioihin ja keskusteluihin yms. Ja katsoa miten ne menee.
On myös ihmisiä, jotka vetävät roolia, joiden persoona ei ole kehittynyt kunnolla. Jotka huijaavat, jotka laskelmoivat jokaisen liikkeensä. Sekin on mahdollista ettei hän ole kovin kiinnostuit sinusta ja olet ”hätävara” tai pyörittää haaremia samalla eikä siksi ole kovin syvällistä tai aitoa seuraa. Minusta tuosta tulee mieleen että vastapuolen persoonassa on jotain epämääräistä, jonka vuoksi tuntuu vähän oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus seksikamu-keissi, mitä tuota miettimään. Ainakin minulle iskee ensimmäisenä toisessa ne jutut ja persoona, että haluaa viettää sitä yhteistä aikaa.
Niin siis kyllä me kävimme ihan treffeillä alkuun ja minuun iski jutut ja persoona myös. Ei tämä hetisänkyynjuttu ole. Mutta kun se tuli mukaan kuvioon niin sitä on ollut tosi paljon.
Eli mikä mättää, oliko se siis jonkinlainen ”eri aaltopituudella” oleminen tai luonteiden erilaisuus? Että juttu ei luista? Eri tasolla oleminen älyllisesti?
No sitä pitäisi jotenkin selvittää, en osaa sanoa. Kun se juttu myös luistaa. Väsymystä hänen puoleltaan, keskittymiskyvyttömyyttä? Ehkä hänen elämässään on jotain näköalattomuutta tms joka heijastuu sitten vuorovaikutukseen? En usko että olemme kovin eri tasolla älyllisesti mutta luulen että hän on voinut ajatella olevansa enemmän älykkäämpi. Mietin että varooko juttujaan ja liikaa miettii reaktioitaan, haluaa miellyttää liikaa..
No, ehkä tästä keskustelusta selvensin itselleni sen että ei, en ole heti heivaamassa tätä mutta pitää nyt ottaa enemmän aikaa arkisiin asioihin ja keskusteluihin yms. Ja katsoa miten ne menee.
On myös ihmisiä, jotka vetävät roolia, joiden persoona ei ole kehittynyt kunnolla. Jotka huijaavat, jotka laskelmoivat jokaisen liikkeensä. Sekin on mahdollista ettei hän ole kovin kiinnostuit sinusta ja olet ”hätävara” tai pyörittää haaremia samalla eikä siksi ole kovin syvällistä tai aitoa seuraa. Minusta tuosta tulee mieleen että vastapuolen persoonassa on jotain epämääräistä, jonka vuoksi tuntuu vähän oudolta.
Ei, tunnen tällaisia ihmisiä ja olen tosi hyvä huomaamaan outoudet, ollut ihan lapsesta asti. Olen yleensä ensimmäinen joka haistaa jos ihmisellä on tällaista, ja se johon ärsyynnytään tai suututaan kun olen niin skeptinen. Ja lopulta ollut oikeassa.
Oma analyysini on että tämä ihminen on jotenkin vähän häkeltynyt minusta, eikä oikein osaa olla ihan täysin oma itsensä. On kyllä hyvin kiinnostunut, olen ehkä se enemmän himmaileva ja varautunut meistä kahdesta. Olen ymmärtänyt että hänellä on ollut vähän ikäviä kokemuksia parisuhdepuolella viime aikoina, tullut pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Luota vaistoosi. Jos joku suhteessa tökkii, niin silloin kannattaa miettiä onko hän se oikea vai ei.
Kukaan ei ole täydellinen. Tiedän monia ihmisiä jotka eisivät sitä oikeaa, vaikka ympärillä oli mukavia kumppaneita tarjoilla paljonkin. Jälkikäteen valittavat yksinäisyyttä...
Vierailija kirjoitti:
Nuo on jotenkin ristiriitaisia viestejä verrattuna siihen mitä naiset yleensä toteaa. Fyysinen puoli toimii ja on henkinen yhteys, mutta muutoin on suhteessa esim keskusteluissa latteutta ja väkinäisyyttä.
Minä olen aina luullut, että naiset tarkoittaa tuolla henkisen yhteyden löytymisellä juuri sitä, että yhdessä oleminen on helppoa ja luonnollisista ilman mitään väkinäisyyksiä. Olen ajatellut naisten näkökulmasta, että juuri se toisen seurassa olemisen helppous on avain siihen henkiseen yhteyteen.
Nyt joko ap on poikkeus, tai sitten en ymmärrä enkä ole jälkeenpäin ajateltuna ikinä ymmärtänytkään naisia.
Minä ajattelisin, että kukaan joka ajattelee olevan mahdollista ymmärtää naisia kokonaisena sukupuolena, tuskin on ymmärtänyt yhtäkään naista.
Jos seksiä on paljon ja se on hyvää, niin eihän siinä omaa ja toisen aikaa haaskata. Miksi sinun juuri nyt pitäisi tehdä päätös johonkin suuntaan?
N49.
Nyt vanhana minuakin harmittaa, että empaattina näin aina ihmisten potentiaalin: millaisia he voisivat olla. No, käytännössä heidän käytöksensä ja kehityksensä ei mennyt siihen suuntaan. Enkä tarkoitansitä, että olisin halunnut muokata, muutyaa heitä, vaan ajattelinnettä vilpitön rakkaus tuo ajan mittaan esiin heidän piilevän hyvyytensä. Ja passkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus seksikamu-keissi, mitä tuota miettimään. Ainakin minulle iskee ensimmäisenä toisessa ne jutut ja persoona, että haluaa viettää sitä yhteistä aikaa.
Niin siis kyllä me kävimme ihan treffeillä alkuun ja minuun iski jutut ja persoona myös. Ei tämä hetisänkyynjuttu ole. Mutta kun se tuli mukaan kuvioon niin sitä on ollut tosi paljon.
Eli mikä mättää, oliko se siis jonkinlainen ”eri aaltopituudella” oleminen tai luonteiden erilaisuus? Että juttu ei luista? Eri tasolla oleminen älyllisesti?
No sitä pitäisi jotenkin selvittää, en osaa sanoa. Kun se juttu myös luistaa. Väsymystä hänen puoleltaan, keskittymiskyvyttömyyttä? Ehkä hänen elämässään on jotain näköalattomuutta tms joka heijastuu sitten vuorovaikutukseen? En usko että olemme kovin eri tasolla älyllisesti mutta luulen että hän on voinut ajatella olevansa enemmän älykkäämpi. Mietin että varooko juttujaan ja liikaa miettii reaktioitaan, haluaa miellyttää liikaa..
No, ehkä tästä keskustelusta selvensin itselleni sen että ei, en ole heti heivaamassa tätä mutta pitää nyt ottaa enemmän aikaa arkisiin asioihin ja keskusteluihin yms. Ja katsoa miten ne menee.
tähän se klassikko, missä ainakin moni nainen menee lankaan eli uskotaan ihmisen potentiaaliin eli siihen nykytilaan. Ja kun se potentiaali ei toteudu, ollaan haaskattu kivasti omaa aikaa ja energiaa ja myös sen toisen. Eli tyyppi joko tuntuu oikealta melko pian tai sitten on tuntumatta.
Tämä. Tunnustan astuneeni siihen ansaan, että keskityin toisen potentiaaliin todellisuuden sijaan. Oikeasti se potentiaali oli lähinnä omassa päässäni tai sitten sitä oli, mutta syystä tai toisesta ei tulisi koskaan realisoitumaan. Ihmiset eivät ole myöskään mitään projekteja eikä ole mielestäni oikein lähteä esimerkiksi parisuhteeseen sillä ajatuksella, että "kyllä minä onnistun kaivamaan hänestä ominaisuudet x ja y esiin". Ei, en onnistu. Lisäksi vain ajan itseni loppuun siinä, jos yritän saada kuorittua kumppanista esiin sellaista versiota, jollainen hän ei joko voi tai halua olla. Tiettyjen peruspalikoiden on oltava valmiiksi kohdillaan ennen suhteen aloittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus seksikamu-keissi, mitä tuota miettimään. Ainakin minulle iskee ensimmäisenä toisessa ne jutut ja persoona, että haluaa viettää sitä yhteistä aikaa.
Niin siis kyllä me kävimme ihan treffeillä alkuun ja minuun iski jutut ja persoona myös. Ei tämä hetisänkyynjuttu ole. Mutta kun se tuli mukaan kuvioon niin sitä on ollut tosi paljon.
Eli mikä mättää, oliko se siis jonkinlainen ”eri aaltopituudella” oleminen tai luonteiden erilaisuus? Että juttu ei luista? Eri tasolla oleminen älyllisesti?
No sitä pitäisi jotenkin selvittää, en osaa sanoa. Kun se juttu myös luistaa. Väsymystä hänen puoleltaan, keskittymiskyvyttömyyttä? Ehkä hänen elämässään on jotain näköalattomuutta tms joka heijastuu sitten vuorovaikutukseen? En usko että olemme kovin eri tasolla älyllisesti mutta luulen että hän on voinut ajatella olevansa enemmän älykkäämpi. Mietin että varooko juttujaan ja liikaa miettii reaktioitaan, haluaa miellyttää liikaa..
No, ehkä tästä keskustelusta selvensin itselleni sen että ei, en ole heti heivaamassa tätä mutta pitää nyt ottaa enemmän aikaa arkisiin asioihin ja keskusteluihin yms. Ja katsoa miten ne menee.
tähän se klassikko, missä ainakin moni nainen menee lankaan eli uskotaan ihmisen potentiaaliin eli siihen nykytilaan. Ja kun se potentiaali ei toteudu, ollaan haaskattu kivasti omaa aikaa ja energiaa ja myös sen toisen. Eli tyyppi joko tuntuu oikealta melko pian tai sitten on tuntumatta.
Tämä. Tunnustan astuneeni siihen ansaan, että keskityin toisen potentiaaliin todellisuuden sijaan. Oikeasti se potentiaali oli lähinnä omassa päässäni tai sitten sitä oli, mutta syystä tai toisesta ei tulisi koskaan realisoitumaan. Ihmiset eivät ole myöskään mitään projekteja eikä ole mielestäni oikein lähteä esimerkiksi parisuhteeseen sillä ajatuksella, että "kyllä minä onnistun kaivamaan hänestä ominaisuudet x ja y esiin". Ei, en onnistu. Lisäksi vain ajan itseni loppuun siinä, jos yritän saada kuorittua kumppanista esiin sellaista versiota, jollainen hän ei joko voi tai halua olla. Tiettyjen peruspalikoiden on oltava valmiiksi kohdillaan ennen suhteen aloittamista.
Näinhän se useimmiten on. Poikkeuksia ovat ne menestystarinat, missä puoliso esim. lakkaa käyttämästä päihteitä ja kasvaa rehdiksi ja luotettavaksi kumppaniksi ja vanhemmuuteen.
Miehet hakevat nettideiteistä seksiä. Kuinka monen kanssa ajattelit kokeilla sitä fyysistä puolta? Ei se mies ole välttämättä aikeissa sinuun sitoutua. Kun naiset jo tapailuvaiheessa aloittavat seksiin, ei miesten edes tarvitse sitoutua. Voi nostattaa omaa egoa kaatamalla paljon naisia. Ennen nettiä se ei seinäkukkasmiehiltä edes onnistunut. Nyt ollaan kuin karkkikaupassa nuolaisemassa monia karkkeja.
Miehet valehtelevat oman taustansa. Tein kaksi profiilia. Sama mies vastasi myöhemmin toiseenkin: suhdehistoria oli ihan erilainen sen mukaan ensimmäisen profiilin vastauksiin verrattuna. Vastaukset tulivat muutaman kuukauden seurustelumme päätyttyä. Erinomaisen ensivaikutelman jälkeen paljastui epäluotettava ohareita tekevä mies, jolla muuten alussa oli tulipalokiire suhteen vakiinnuttamiseen kihloin ym. Lopetin nettideitit ajanhukkana. En tarvitse elämääni ympäriinsä pa neskelevia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet hakevat nettideiteistä seksiä. Kuinka monen kanssa ajattelit kokeilla sitä fyysistä puolta? Ei se mies ole välttämättä aikeissa sinuun sitoutua. Kun naiset jo tapailuvaiheessa aloittavat seksiin, ei miesten edes tarvitse sitoutua. Voi nostattaa omaa egoa kaatamalla paljon naisia. Ennen nettiä se ei seinäkukkasmiehiltä edes onnistunut. Nyt ollaan kuin karkkikaupassa nuolaisemassa monia karkkeja.
Miehet valehtelevat oman taustansa. Tein kaksi profiilia. Sama mies vastasi myöhemmin toiseenkin: suhdehistoria oli ihan erilainen sen mukaan ensimmäisen profiilin vastauksiin verrattuna. Vastaukset tulivat muutaman kuukauden seurustelumme päätyttyä. Erinomaisen ensivaikutelman jälkeen paljastui epäluotettava ohareita tekevä mies, jolla muuten alussa oli tulipalokiire suhteen vakiinnuttamiseen kihloin ym. Lopetin nettideitit ajanhukkana. En tarvitse elämääni ympäriinsä pa neskelevia miehiä.
Koen että asetelma on toisin päin, jos on ihan pakko karrikoida. Minä olen tässä enemmän seksin vuoksi ja hän puhuu tunteista, lähettää paljon viestejä ja haluaisi suunnitella matkaa yli kuukauden päähän. Ymmärrän että täällä vedetään mutkia suoraksi ja mustavalkoistetaan, mutta ei ole siis kyse siitä että ihminen olisi koko ajan jotenkin seksin ulkopuolella lattea tai väkinäinen. Vaan että sellaistakin on. Tietenkään en olisi jatkanut tätä jos tilanne olisi vain huono. Hänen potentiaalinsa on kyllä realisoitunut ihan jo nyt. Keskustelua auttaisi tästä eteenpäin se että vastaaja voisi hyväksyä että ymmärrän kyllä kaikki asiat mitkä minulle täällä kerrotaan mutta kun tilanne ei ole todellakaan niin selkeä kuin moni luulee.
Voi olla että jos laskisin omaa varautumistani niin hänenkin olisi helpompi olla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet hakevat nettideiteistä seksiä. Kuinka monen kanssa ajattelit kokeilla sitä fyysistä puolta? Ei se mies ole välttämättä aikeissa sinuun sitoutua. Kun naiset jo tapailuvaiheessa aloittavat seksiin, ei miesten edes tarvitse sitoutua. Voi nostattaa omaa egoa kaatamalla paljon naisia. Ennen nettiä se ei seinäkukkasmiehiltä edes onnistunut. Nyt ollaan kuin karkkikaupassa nuolaisemassa monia karkkeja.
Miehet valehtelevat oman taustansa. Tein kaksi profiilia. Sama mies vastasi myöhemmin toiseenkin: suhdehistoria oli ihan erilainen sen mukaan ensimmäisen profiilin vastauksiin verrattuna. Vastaukset tulivat muutaman kuukauden seurustelumme päätyttyä. Erinomaisen ensivaikutelman jälkeen paljastui epäluotettava ohareita tekevä mies, jolla muuten alussa oli tulipalokiire suhteen vakiinnuttamiseen kihloin ym. Lopetin nettideitit ajanhukkana. En tarvitse elämääni ympäriinsä pa neskelevia miehiä.
No oletpas sinä ovela. Jostain syystä en ole koskaan joutunut tällaisiin tilanteisiin, kannattaa miettiä sitä omaakin kykyä lukea ihmisiä ja toisaalta mitä signaaleja antaa. Ja vinkki: nainenkin voi nauttia ihan vaan siitä seksistä, ja siitä että mies ei jää jalkaan roikkumaan vaan kiinnostuu seuraavasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on jotenkin ristiriitaisia viestejä verrattuna siihen mitä naiset yleensä toteaa. Fyysinen puoli toimii ja on henkinen yhteys, mutta muutoin on suhteessa esim keskusteluissa latteutta ja väkinäisyyttä.
Minä olen aina luullut, että naiset tarkoittaa tuolla henkisen yhteyden löytymisellä juuri sitä, että yhdessä oleminen on helppoa ja luonnollisista ilman mitään väkinäisyyksiä. Olen ajatellut naisten näkökulmasta, että juuri se toisen seurassa olemisen helppous on avain siihen henkiseen yhteyteen.
Nyt joko ap on poikkeus, tai sitten en ymmärrä enkä ole jälkeenpäin ajateltuna ikinä ymmärtänytkään naisia.
No, ap ei sanonut olevansa nainen.
Tätä mäkin sanoin, mutta sain vain herjaa vastaukseksi
Voihan pari olla samaa sukupuoltakin?
Tai jotain tuhansista sukupuolista!!!
Tätä mäkin sanoin, mutta sain vain herjaa vastaukseksi
Voihan pari olla samaa sukupuoltakin?