Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vuosiin tutustunut uuteen ihmiseen parisuhdemielessä, nyt tapailen, enkä ole nyt varma että onko suhteella edellytyksiä.

Vierailija
23.05.2026 |

Fyysinen puoli toimii todella hyvin, ja siinä löytyy myös henkinen yhteys ja puuhailujen jälkeen jälkeen juttu soljuu. Sitten taas ns muuten ollessa, tuntuu että arkisissa asioissa on vähän latteutta ja keskustelussa jotain väkinäisyyttä. Huumori on vähän eriparista mutta toisaalta myös löydetään toisemme sieltäkin.

En ole 100% vakuuttunut mutta toisaalta hyviä asioita on paljon. Mitä tässä kannattaa tehdä? Katsoa lisää?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo on jotenkin ristiriitaisia viestejä verrattuna siihen mitä naiset yleensä toteaa. Fyysinen puoli toimii ja on henkinen yhteys, mutta muutoin on suhteessa esim keskusteluissa latteutta ja väkinäisyyttä.

Minä olen aina luullut, että naiset tarkoittaa tuolla henkisen yhteyden löytymisellä juuri sitä, että yhdessä oleminen on helppoa ja luonnollisista ilman mitään väkinäisyyksiä. Olen ajatellut naisten näkökulmasta, että juuri se toisen seurassa olemisen helppous on avain siihen henkiseen yhteyteen.

Nyt joko ap on poikkeus, tai sitten en ymmärrä enkä ole jälkeenpäin ajateltuna ikinä ymmärtänytkään naisia.

No, ap ei sanonut olevansa nainen.

Tätä mäkin sanoin, mutta sain vain herjaa vastaukseksi 

Voihan pari olla samaa sukupuoltakin?

Vierailija
42/45 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus seksikamu-keissi, mitä tuota miettimään. Ainakin minulle iskee ensimmäisenä toisessa ne jutut ja persoona, että haluaa viettää sitä yhteistä aikaa.

Niin siis kyllä me kävimme ihan treffeillä alkuun ja minuun iski jutut ja persoona myös. Ei tämä hetisänkyynjuttu ole. Mutta kun se tuli mukaan kuvioon niin sitä on ollut tosi paljon.

Eli mikä mättää, oliko se siis jonkinlainen ”eri aaltopituudella” oleminen tai luonteiden erilaisuus? Että juttu ei luista? Eri tasolla oleminen älyllisesti? 

No sitä pitäisi jotenkin selvittää, en osaa sanoa. Kun se juttu myös luistaa. Väsymystä hänen puoleltaan, keskittymiskyvyttömyyttä? Ehkä hänen elämässään on jotain näköalattomuutta tms joka heijastuu sitten vuorovaikutukseen? En usko että olemme kovin eri tasolla älyllisesti mutta luulen että hän on voinut ajatella olevansa enemmän älykkäämpi. Mietin että varooko juttujaan ja liikaa miettii reaktioitaan, haluaa miellyttää liikaa.. 

No, ehkä tästä keskustelusta selvensin itselleni sen että ei, en ole heti heivaamassa tätä mutta pitää nyt ottaa enemmän aikaa arkisiin asioihin ja keskusteluihin yms. Ja katsoa miten ne menee. 

tähän se klassikko, missä ainakin moni nainen menee lankaan eli uskotaan ihmisen potentiaaliin eli siihen nykytilaan. Ja kun se potentiaali ei toteudu, ollaan haaskattu kivasti omaa aikaa ja energiaa ja myös sen toisen. Eli tyyppi joko tuntuu oikealta melko pian tai sitten on tuntumatta.

Ymmärrän ja tästähän mä itsekin olen huolissani, että en halua näin tehdä. Mutta toisaalta haluan myös antaa ihmisille ja asioille mahdollisuuden enkä kohdella ihmisiä jonain yhden päivän trial-kokeiluina. En mäkään ole aina parhaimmillani tai paras versio itsestäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo on jotenkin ristiriitaisia viestejä verrattuna siihen mitä naiset yleensä toteaa. Fyysinen puoli toimii ja on henkinen yhteys, mutta muutoin on suhteessa esim keskusteluissa latteutta ja väkinäisyyttä.

Minä olen aina luullut, että naiset tarkoittaa tuolla henkisen yhteyden löytymisellä juuri sitä, että yhdessä oleminen on helppoa ja luonnollisista ilman mitään väkinäisyyksiä. Olen ajatellut naisten näkökulmasta, että juuri se toisen seurassa olemisen helppous on avain siihen henkiseen yhteyteen.

Nyt joko ap on poikkeus, tai sitten en ymmärrä enkä ole jälkeenpäin ajateltuna ikinä ymmärtänytkään naisia.

Nainen ja tapailen miestä.

ap

Vierailija
44/45 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ja tapailen miestä.

ap

Niin onko sillä miehellä iso kulli?

Vierailija
45/45 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus seksikamu-keissi, mitä tuota miettimään. Ainakin minulle iskee ensimmäisenä toisessa ne jutut ja persoona, että haluaa viettää sitä yhteistä aikaa.

Niin siis kyllä me kävimme ihan treffeillä alkuun ja minuun iski jutut ja persoona myös. Ei tämä hetisänkyynjuttu ole. Mutta kun se tuli mukaan kuvioon niin sitä on ollut tosi paljon.

Eli mikä mättää, oliko se siis jonkinlainen ”eri aaltopituudella” oleminen tai luonteiden erilaisuus? Että juttu ei luista? Eri tasolla oleminen älyllisesti? 

No sitä pitäisi jotenkin selvittää, en osaa sanoa. Kun se juttu myös luistaa. Väsymystä hänen puoleltaan, keskittymiskyvyttömyyttä? Ehkä hänen elämässään on jotain näköalattomuutta tms joka heijastuu sitten vuorovaikutukseen? En usko että olemme kovin eri tasolla älyllisesti mutta luulen että hän on voinut ajatella olevansa enemmän älykkäämpi. Mietin että varooko juttujaan ja liikaa miettii reaktioitaan, haluaa miellyttää liikaa.. 

No, ehkä tästä keskustelusta selvensin itselleni sen että ei, en ole heti heivaamassa tätä mutta pitää nyt ottaa enemmän aikaa arkisiin asioihin ja keskusteluihin yms. Ja katsoa miten ne menee. 

On myös ihmisiä, jotka vetävät roolia, joiden persoona ei ole kehittynyt kunnolla. Jotka huijaavat, jotka laskelmoivat jokaisen liikkeensä. Sekin on mahdollista ettei hän ole kovin kiinnostuit sinusta ja olet ”hätävara” tai pyörittää haaremia samalla eikä siksi ole kovin syvällistä tai aitoa seuraa. Minusta tuosta tulee mieleen että vastapuolen persoonassa on jotain epämääräistä, jonka vuoksi tuntuu vähän oudolta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi