Hienoa MTV! Katkaisitte lähetykset 800 000 suomalaiselta
Toivottavasti näkyy mainostuloissa raskaasti ja pitkään. Oikeistolaisiin omistajiin ei voi koskaan luottaa. Ei missään tilanteessa.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö telkkarin katsomisessakin olla nykyään jonkun nettifirman asiakas???
Teleoperaattorit pyörittää.
Vierailija kirjoitti:
Maikkarilta voisi nyt ainakin ensi alkuun ottaa valtiontuet pois, jos eivät suostu näyttämään kaikille sopimuksen mukaisia maksuttomia lähetyksiä.
mitäs tukia se saa?
Kai se Elisa jakaa rukous mattoja lohdutukseksi. 🧕
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.
Onko tässä olevinaan joku kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla Elisallakin vika. Ensin katkaisivat kaikki radiolähetykset kaapeliverkosta ja nyt pikkihiljaa kaikki tv kanavatkin.
Elisakin kapitalistinen oikeistoyhtiö. Onneksi sentään kriisiajan tiedottaminen ei ole noista ahneista yhtiöistä kiinni.
Ylen haukkujat on pian ihmeissään ja maksavat useita satasia vuodessa nähdäkseen mainoksia. Lisäksi mainokset nostavat kaikkien tuotteiden hintoja.
Elisa ei ole irtisanonut sopimusta, jossa MTV3 sai ilmaiseksi jakaa kanaviaan Elisan verkossa.
Yleensä tiedonsiirrosta joutuu maksamaan verkon omistajalle, mutta MTV3:n norjalainen omistaja kuvittelee, että Elisa alkaa maksaa siitä ilosta, että Maikkari saa käyttää sen verkkoa :D
Ja ilmeisesti persujen mielestä tässä on jotain logiikkaa, vaikka itse en sellaista löydä.
Maikkarin omistaa norjalainen Shibsted media. Se ilmeisesti yrittää jonkinlaista kiristystä mutta ei tule onnistumaan siinä. Mainoskanavien juju on just se, ettei katsoja maksa niistä, koska ne rahoitetaan mainoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maikkarilta voisi nyt ainakin ensi alkuun ottaa valtiontuet pois, jos eivät suostu näyttämään kaikille sopimuksen mukaisia maksuttomia lähetyksiä.
mitäs tukia se saa?
2023
Uutismediatukea saa 188 eri mediaa – näin valtion 7 miljoonan euron potti jakautuu
Täyden 200 000 euron avustuksen saajia on 11, muun muassa MTV
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.
Onko tässä olevinaan joku kysymys?
Vain retorinen. Keskustelussa ei tarvitse kysellä ja vastata, kysyä ja vastata, vaan voi myös esittää mielipiteitään ja ajatuksiaan. Retorinen kysymys ei taida olla sulle käsitteenä tuttu, persu?
Retorinen kysymys on kysymysmuotoinen lausuma, johon ei odoteta vastausta. Sen tarkoitus on herättää ajatuksia, korostaa jotain seikkaa, suostutella kuulijaa tai ilmaista vahva mielipide. Retorisella kysymyksellä viestitään asioita kysymyksen muodossa, ja vastaus on usein ilmiselvä sekä puhujalle että kuulijalle
Noin. Ei mennyt tämäkään päivä sinulta kokonaan hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maikkarilta voisi nyt ainakin ensi alkuun ottaa valtiontuet pois, jos eivät suostu näyttämään kaikille sopimuksen mukaisia maksuttomia lähetyksiä.
mitäs tukia se saa?
2023
Uutismediatukea saa 188 eri mediaa – näin valtion 7 miljoonan euron potti jakautuu
Täyden 200 000 euron avustuksen saajia on 11, muun muassa MTV
Uutismediatuki oli kertaluonteinen valtionavustus, jonka tavoitteena oli tukea kattavaa ja yhteiskunnallisesti tärkeää tiedonvälitystä sekä monipuolista ja monimuotoista uutistoimintaa. Vuosien 2024 ja 2025 aikana Traficom maksoi valtionavustuksia uutismedioiden ja tiedonvälityksen tukemiseen yhteensä 179 eri medialle.
https://www.traficom.fi/fi/tuet-ja-avustukset/yleista-uutismediatuesta
Vierailija kirjoitti:
Kai se Elisa jakaa rukous mattoja lohdutukseksi. 🧕
Rasistipersujen logiikan puute jaksaa aina ihmetyttää. Vaikka toisaalta siihen on olemassa ilmiselvä selitys, joka näkyy rasistin aivoista. Puuttuvat tai toimivat heikosti ne aivojen osat, joilla loogista ajattelua pitäisi toimittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla Elisallakin vika. Ensin katkaisivat kaikki radiolähetykset kaapeliverkosta ja nyt pikkihiljaa kaikki tv kanavatkin.
Elisakin kapitalistinen oikeistoyhtiö. Onneksi sentään kriisiajan tiedottaminen ei ole noista ahneista yhtiöistä kiinni.
Ylen haukkujat on pian ihmeissään ja maksavat useita satasia vuodessa nähdäkseen mainoksia. Lisäksi mainokset nostavat kaikkien tuotteiden hintoja.
Elisa ei ole irtisanonut sopimusta, jossa MTV3 sai ilmaiseksi jakaa kanaviaan Elisan verkossa.
Yleensä tiedonsiirrosta joutuu maksamaan verkon omistajalle, mutta MTV3:n norjalainen omistaja kuvittelee, että Elisa alkaa maksaa siitä ilosta, että Maikkari saa käyttää sen verkkoa :D
Ja ilmeisesti persujen mielestä tässä on jotain logiikkaa, vaikka itse en sellaista löydä.
Maikkarin omistaa norjalainen Shibsted media. Se ilmeisesti yrittää jonkinlaista kiristystä mutta ei tule onnistumaan siinä. Mainoskanavien juju on just se, ettei katsoja maksa niistä, koska ne rahoitetaan mainoksilla.
En ole tuennytkään että Persut omistavat tämön norjalaisen yhtiön, joka omistaa MTV:n. Kyllä tämä enemmön kuulostaa vihervasemmistolta. MTV tekee tappiota ja Elisa voittoa => Elisan pitää maksaa, että kaikilla on hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.
Onko tässä olevinaan joku kysymys?
Vain retorinen. Keskustelussa ei tarvitse kysellä ja vastata, kysyä ja vastata, vaan voi myös esittää mielipiteitään ja ajatuksiaan. Retorinen kysymys ei taida olla sulle käsitteenä tuttu, persu?
Retorinen kysymys on kysymysmuotoinen lausuma, johon ei odoteta vastausta. Sen tarkoitus on herättää ajatuksia, korostaa jotain seikkaa, suostutella kuulijaa tai ilmaista vahva mielipide. Retorisella kysymyksellä viestitään asioita kysymyksen muodossa, ja vastaus on usein ilmiselvä sekä puhujalle että kuulijalle
Noin. Ei mennyt tämäkään päivä sinulta kokonaan hukkaan.
Retorinenkin kysymys loppuu kysymysmerkkiin, joten aivopierusi ei ollut kysymys.
Muusta en tiedä, mutta MM-kisat kuuntelen Viaplaylta.