Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoa MTV! Katkaisitte lähetykset 800 000 suomalaiselta

Vierailija
13.05.2026 |

Toivottavasti näkyy mainostuloissa raskaasti ja pitkään. Oikeistolaisiin omistajiin ei voi koskaan luottaa. Ei missään tilanteessa.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta en tiedä, mutta MM-kisat kuuntelen Viaplaylta.

Vierailija
82/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö telkkarin katsomisessakin olla nykyään jonkun nettifirman asiakas???

Teleoperaattorit pyörittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikkarilta voisi nyt ainakin ensi alkuun ottaa valtiontuet pois, jos eivät suostu näyttämään kaikille sopimuksen mukaisia maksuttomia lähetyksiä.

mitäs tukia se saa?

Vierailija
84/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se Elisa jakaa rukous mattoja lohdutukseksi. 🧕 

Vierailija
85/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.

Onko tässä olevinaan joku kysymys?

Vierailija
86/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla Elisallakin vika. Ensin katkaisivat kaikki radiolähetykset kaapeliverkosta ja nyt pikkihiljaa kaikki tv kanavatkin.

Elisakin kapitalistinen oikeistoyhtiö. Onneksi sentään kriisiajan tiedottaminen ei ole noista ahneista yhtiöistä kiinni.

Ylen haukkujat on pian ihmeissään ja maksavat useita satasia vuodessa nähdäkseen mainoksia. Lisäksi mainokset nostavat kaikkien tuotteiden hintoja.

Elisa ei ole irtisanonut sopimusta, jossa MTV3 sai ilmaiseksi jakaa kanaviaan Elisan verkossa.

Yleensä tiedonsiirrosta joutuu maksamaan verkon omistajalle, mutta MTV3:n norjalainen omistaja kuvittelee, että Elisa alkaa maksaa siitä ilosta, että Maikkari saa käyttää sen verkkoa :D

Ja ilmeisesti persujen mielestä tässä on jotain logiikkaa, vaikka itse en sellaista löydä.

Maikkarin omistaa norjalainen Shibsted media. Se ilmeisesti yrittää jonkinlaista kiristystä mutta ei tule onnistumaan siinä. Mainoskanavien juju on just se, ettei katsoja maksa niistä, koska ne rahoitetaan mainoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maikkarilta voisi nyt ainakin ensi alkuun ottaa valtiontuet pois, jos eivät suostu näyttämään kaikille sopimuksen mukaisia maksuttomia lähetyksiä.

mitäs tukia se saa?

2023

Uutismediatukea saa 188 eri mediaa – näin valtion 7 miljoonan euron potti jakautuu

 

Täyden 200 000 euron avustuksen saajia on 11, muun muassa MTV

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010066926.html

Vierailija
88/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.

Onko tässä olevinaan joku kysymys?

Vain retorinen. Keskustelussa ei tarvitse kysellä ja vastata, kysyä ja vastata, vaan voi myös esittää mielipiteitään ja ajatuksiaan. Retorinen kysymys ei taida olla sulle käsitteenä tuttu, persu?

Retorinen kysymys on kysymysmuotoinen lausuma, johon ei odoteta vastausta. Sen tarkoitus on herättää ajatuksia, korostaa jotain seikkaa, suostutella kuulijaa tai ilmaista vahva mielipide. Retorisella kysymyksellä viestitään asioita kysymyksen muodossa, ja vastaus on usein ilmiselvä sekä puhujalle että kuulijalle

Noin. Ei mennyt tämäkään päivä sinulta kokonaan hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maikkarilta voisi nyt ainakin ensi alkuun ottaa valtiontuet pois, jos eivät suostu näyttämään kaikille sopimuksen mukaisia maksuttomia lähetyksiä.

mitäs tukia se saa?

2023

Uutismediatukea saa 188 eri mediaa – näin valtion 7 miljoonan euron potti jakautuu

 

Täyden 200 000 euron avustuksen saajia on 11, muun muassa MTV

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010066926.html

Uutismediatuki oli kertaluonteinen valtionavustus, jonka tavoitteena oli tukea kattavaa ja yhteiskunnallisesti tärkeää tiedonvälitystä sekä monipuolista ja monimuotoista uutistoimintaa. Vuosien 2024 ja 2025 aikana Traficom maksoi valtionavustuksia uutismedioiden ja tiedonvälityksen tukemiseen yhteensä 179 eri medialle.

https://www.traficom.fi/fi/tuet-ja-avustukset/yleista-uutismediatuesta

Vierailija
90/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se Elisa jakaa rukous mattoja lohdutukseksi. 🧕 

Rasistipersujen logiikan puute jaksaa aina ihmetyttää. Vaikka toisaalta siihen on olemassa ilmiselvä selitys, joka näkyy rasistin aivoista. Puuttuvat tai toimivat heikosti ne aivojen osat, joilla loogista ajattelua pitäisi toimittaa.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla Elisallakin vika. Ensin katkaisivat kaikki radiolähetykset kaapeliverkosta ja nyt pikkihiljaa kaikki tv kanavatkin.

Elisakin kapitalistinen oikeistoyhtiö. Onneksi sentään kriisiajan tiedottaminen ei ole noista ahneista yhtiöistä kiinni.

Ylen haukkujat on pian ihmeissään ja maksavat useita satasia vuodessa nähdäkseen mainoksia. Lisäksi mainokset nostavat kaikkien tuotteiden hintoja.

Elisa ei ole irtisanonut sopimusta, jossa MTV3 sai ilmaiseksi jakaa kanaviaan Elisan verkossa.

Yleensä tiedonsiirrosta joutuu maksamaan verkon omistajalle, mutta MTV3:n norjalainen omistaja kuvittelee, että Elisa alkaa maksaa siitä ilosta, että Maikkari saa käyttää sen verkkoa :D

Ja ilmeisesti persujen mielestä tässä on jotain logiikkaa, vaikka itse en sellaista löydä.

Maikkarin omistaa norjalainen Shibsted media. Se ilmeisesti yrittää jonkinlaista kiristystä mutta ei tule onnistumaan siinä. Mainoskanavien juju on just se, ettei katsoja maksa niistä, koska ne rahoitetaan mainoksilla.

En ole tuennytkään että Persut omistavat tämön norjalaisen yhtiön, joka omistaa MTV:n. Kyllä tämä enemmön kuulostaa vihervasemmistolta. MTV tekee tappiota ja Elisa voittoa => Elisan pitää maksaa, että kaikilla on hyvä mieli.

Vierailija
92/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.

Onko tässä olevinaan joku kysymys?

Vain retorinen. Keskustelussa ei tarvitse kysellä ja vastata, kysyä ja vastata, vaan voi myös esittää mielipiteitään ja ajatuksiaan. Retorinen kysymys ei taida olla sulle käsitteenä tuttu, persu?

Retorinen kysymys on kysymysmuotoinen lausuma, johon ei odoteta vastausta. Sen tarkoitus on herättää ajatuksia, korostaa jotain seikkaa, suostutella kuulijaa tai ilmaista vahva mielipide. Retorisella kysymyksellä viestitään asioita kysymyksen muodossa, ja vastaus on usein ilmiselvä sekä puhujalle että kuulijalle

Noin. Ei mennyt tämäkään päivä sinulta kokonaan hukkaan.

Retorinenkin kysymys loppuu kysymysmerkkiin, joten aivopierusi ei ollut kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme