Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoa MTV! Katkaisitte lähetykset 800 000 suomalaiselta

Vierailija
13.05.2026 |

Toivottavasti näkyy mainostuloissa raskaasti ja pitkään. Oikeistolaisiin omistajiin ei voi koskaan luottaa. Ei missään tilanteessa.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetettiin nyt meidän perheessä salkkareiden katsominen. Heippa mtv!

Vierailija
42/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarilta voisi nyt ainakin ensi alkuun ottaa valtiontuet pois, jos eivät suostu näyttämään kaikille sopimuksen mukaisia maksuttomia lähetyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meiltä hävis ne kolme Maikkarin kanavaa (asutaan pääkaupunkiseudulla rivarissa, jossa Elisan kaapeli). Mutta toisaalta näkyy käsittääkseni Katsomon kautta MTV3-kanava livenä + muuten paljon ko. kanavien ohjelmia. 

Meillä siis Katsomo tv:ssä sovelluksena, joten ei oikeastaan sitten toisaalta menetetty mitään.

Juteltiin just perheen kanssa ettei meistä kukaan näitä Maikkarin kanavia ole varsinaisesti enää katsonutkaan, kun käytetään pääasiassa vain Netflixiä ja vastaavia. Nuoriso oli ihan että EVVK.

Vierailija
44/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen pitäisi lähettää tälläiset tärkeät jutut.

Tosin jääkiekko eikä mikään muukaan urheilu, eivät ole näitä tärkeitä asioita.

Vierailija
45/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen pitäisi lähettää tälläiset tärkeät jutut.

Tosin jääkiekko eikä mikään muukaan urheilu, eivät ole näitä tärkeitä asioita.

Onpas, ainakin lain mukaan.

Vierailija
46/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö MTVlle asiakaskontaktit kelpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin toimii kokoomusväki.

Vierailija
48/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa ohjelmatarjontaa muilla kanavilla. Ei tule ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sitten ensimmäinen kerta, kun MTV tekee ikävää katsojille (joita nykyään on vähänlaisesti).

 

Liekö norjalainen omistaja ajamassa tätä pieneksi supistunutta kanavaa alas...?

Vierailija
50/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kokoomusperssujen puoluekanava mykistyi. Nyt kyllä harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla Elisallakin vika. Ensin katkaisivat kaikki radiolähetykset kaapeliverkosta ja nyt pikkihiljaa kaikki tv kanavatkin.

Elisakin kapitalistinen oikeistoyhtiö. Onneksi sentään kriisiajan tiedottaminen ei ole noista ahneista yhtiöistä kiinni.

Ylen haukkujat on pian ihmeissään ja maksavat useita satasia vuodessa nähdäkseen mainoksia. Lisäksi mainokset nostavat kaikkien tuotteiden hintoja.

Mainoksia ei ole pakko katsoa jos ei halua, mutta Ylestä on maksettava vaikkei katsoisi lainkaan.

Tämä on yksinkertaisesti väärin. Yle ei ole kuin vihervasemmistolaisten toimittajiensa henkilökohtainen tunteenpurkauskanava.

Vierailija
52/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis katsomo näkyy kyllä. Ei tarvitse olla katsomo +.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla Elisallakin vika. Ensin katkaisivat kaikki radiolähetykset kaapeliverkosta ja nyt pikkihiljaa kaikki tv kanavatkin.

Elisakin kapitalistinen oikeistoyhtiö. Onneksi sentään kriisiajan tiedottaminen ei ole noista ahneista yhtiöistä kiinni.

Ylen haukkujat on pian ihmeissään ja maksavat useita satasia vuodessa nähdäkseen mainoksia. Lisäksi mainokset nostavat kaikkien tuotteiden hintoja.

Mainoksia ei ole pakko katsoa jos ei halua, mutta Ylestä on maksettava vaikkei katsoisi lainkaan.

Tämä on yksinkertaisesti väärin. Yle ei ole kuin vihervasemmistolaisten toimittajiensa henkilökohtainen tunteenpurkauskanava.

Menepä runkkaamaan niille paskantuputusmainoksillesi.

Vierailija
54/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos en näe salkkareita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako siis Telia ja Dna ja muut kaapelikanavien jakelijat Mtv:lle saadakseen välittää Mtv:n ohjelmaa vai onko Telia vain koepallo?

Kaapelijakelijat eivät maksa, vaan kanavien pitäisi tietenkin maksaa niille verkon käytöstä. MTV3 maksaa Digitalle ilmaverkon käytöstä, mutta Elisalle ei maksanut sentin senttiä.

MTV3:n omistaa norjalainen Shibsted media.  Mariskaa MTV3:n palautelomakkeella, ei ne täältä teidän valitusvirsiä lue. Itse jo laitoin palautteen.

MTV3 petti sekä katsojat että mainostajat.

Elisa on syytön tähän pelleilyyn.

Vierailija
56/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaista mainosten välillä olevaa ohjelmistoa edes katsoo?

Vierailija
57/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes sellaista tv:tä öihin saisi jonkun katsomon.

Vierailija
59/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kun ne kaikki 800 000 taloutta olis menny ostamaan Kariniemen kananpoikaa S-marketista ja sitten ajellut kotiin uudella Kialla, mutta nyt jää tekemättä, kun ei näe mainoksia, jotka inspiroisi moiseen.

Miksi pitäisi olla ilmasia kanavia? Kaikki maksaa.

Vierailija
60/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva jos en näe salkkareita!

Kato Katsomosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä