Hienoa MTV! Katkaisitte lähetykset 800 000 suomalaiselta
Toivottavasti näkyy mainostuloissa raskaasti ja pitkään. Oikeistolaisiin omistajiin ei voi koskaan luottaa. Ei missään tilanteessa.
Kommentit (92)
Maikkarilta voisi nyt ainakin ensi alkuun ottaa valtiontuet pois, jos eivät suostu näyttämään kaikille sopimuksen mukaisia maksuttomia lähetyksiä.
No meiltä hävis ne kolme Maikkarin kanavaa (asutaan pääkaupunkiseudulla rivarissa, jossa Elisan kaapeli). Mutta toisaalta näkyy käsittääkseni Katsomon kautta MTV3-kanava livenä + muuten paljon ko. kanavien ohjelmia.
Meillä siis Katsomo tv:ssä sovelluksena, joten ei oikeastaan sitten toisaalta menetetty mitään.
Juteltiin just perheen kanssa ettei meistä kukaan näitä Maikkarin kanavia ole varsinaisesti enää katsonutkaan, kun käytetään pääasiassa vain Netflixiä ja vastaavia. Nuoriso oli ihan että EVVK.
Vierailija kirjoitti:
Ylen pitäisi lähettää tälläiset tärkeät jutut.
Tosin jääkiekko eikä mikään muukaan urheilu, eivät ole näitä tärkeitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen pitäisi lähettää tälläiset tärkeät jutut.
Tosin jääkiekko eikä mikään muukaan urheilu, eivät ole näitä tärkeitä asioita.
Onpas, ainakin lain mukaan.
Eikö MTVlle asiakaskontaktit kelpaa?
Parempaa ohjelmatarjontaa muilla kanavilla. Ei tule ikävä.
Ei ole sitten ensimmäinen kerta, kun MTV tekee ikävää katsojille (joita nykyään on vähänlaisesti).
Liekö norjalainen omistaja ajamassa tätä pieneksi supistunutta kanavaa alas...?
Voi voi, kokoomusperssujen puoluekanava mykistyi. Nyt kyllä harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla Elisallakin vika. Ensin katkaisivat kaikki radiolähetykset kaapeliverkosta ja nyt pikkihiljaa kaikki tv kanavatkin.
Elisakin kapitalistinen oikeistoyhtiö. Onneksi sentään kriisiajan tiedottaminen ei ole noista ahneista yhtiöistä kiinni.
Ylen haukkujat on pian ihmeissään ja maksavat useita satasia vuodessa nähdäkseen mainoksia. Lisäksi mainokset nostavat kaikkien tuotteiden hintoja.
Mainoksia ei ole pakko katsoa jos ei halua, mutta Ylestä on maksettava vaikkei katsoisi lainkaan.
Tämä on yksinkertaisesti väärin. Yle ei ole kuin vihervasemmistolaisten toimittajiensa henkilökohtainen tunteenpurkauskanava.
Tavis katsomo näkyy kyllä. Ei tarvitse olla katsomo +.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla Elisallakin vika. Ensin katkaisivat kaikki radiolähetykset kaapeliverkosta ja nyt pikkihiljaa kaikki tv kanavatkin.
Elisakin kapitalistinen oikeistoyhtiö. Onneksi sentään kriisiajan tiedottaminen ei ole noista ahneista yhtiöistä kiinni.
Ylen haukkujat on pian ihmeissään ja maksavat useita satasia vuodessa nähdäkseen mainoksia. Lisäksi mainokset nostavat kaikkien tuotteiden hintoja.
Mainoksia ei ole pakko katsoa jos ei halua, mutta Ylestä on maksettava vaikkei katsoisi lainkaan.
Tämä on yksinkertaisesti väärin. Yle ei ole kuin vihervasemmistolaisten toimittajiensa henkilökohtainen tunteenpurkauskanava.
Menepä runkkaamaan niille paskantuputusmainoksillesi.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako siis Telia ja Dna ja muut kaapelikanavien jakelijat Mtv:lle saadakseen välittää Mtv:n ohjelmaa vai onko Telia vain koepallo?
Kaapelijakelijat eivät maksa, vaan kanavien pitäisi tietenkin maksaa niille verkon käytöstä. MTV3 maksaa Digitalle ilmaverkon käytöstä, mutta Elisalle ei maksanut sentin senttiä.
MTV3:n omistaa norjalainen Shibsted media. Mariskaa MTV3:n palautelomakkeella, ei ne täältä teidän valitusvirsiä lue. Itse jo laitoin palautteen.
MTV3 petti sekä katsojat että mainostajat.
Elisa on syytön tähän pelleilyyn.
Kuka tuollaista mainosten välillä olevaa ohjelmistoa edes katsoo?
Mulla ei ole edes sellaista tv:tä öihin saisi jonkun katsomon.
Vierailija kirjoitti:
Just kun ne kaikki 800 000 taloutta olis menny ostamaan Kariniemen kananpoikaa S-marketista ja sitten ajellut kotiin uudella Kialla, mutta nyt jää tekemättä, kun ei näe mainoksia, jotka inspiroisi moiseen.
Miksi pitäisi olla ilmasia kanavia? Kaikki maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva jos en näe salkkareita!
Kato Katsomosta!
Lopetettiin nyt meidän perheessä salkkareiden katsominen. Heippa mtv!