Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena tuntuu että jos mies tulee ulkonäön perässä hakemaan suhdetta, hänen on vaikea nähdä muuta?

Vierailija
12.06.2023 |

Ensinnäkin, minussa on parasta luonne, olen empaattinen, rento, enkä koskaan puhu muista pahaa. Mutta ilmeisesti olen miesten mielestä myös ihan kaunis. Näin olen siis usein kuullut. Urheilen myös paljon.

Mutta silti deittaillessa minusta huomataan vain ulkonäkö. Jopa mies joka pyysi minut ulos, näki järjestelyissä paljon vaivaa. Jonka kanssa keskustelu sujui. Mutta loppuillasta hän alkoi luomaan sellaisia katseita, että arvaan jo mitä hän olisi halunnut. Minä olisin vain halunnut tutustua ja siitä oli puhe! Nyt mies on hiljainen, enkä tiedä mitä hän miettii.
Tuntuu että näin käy liian usein.

Onko tämä yleistä?

Minulla on miespuolinen tuttu joka ei tällä hetkellä asu suomessa ja jonka kanssa juttelen niitä näitä. Hänen kanssa minulla on henkinen yhteys.

Jokseenkin turhauttavaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää.

Ajattele näin, ainakin huomaat ajoissa.

Vierailija
2/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tuo on valitettavasti "normaali" joka ei ole siis normaalia. Kunnollisia miehiä on jossain muualla, missä ei ole junttimaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ei ole muuta kuin ulkonäkö? Revi siitä sitten jotain syvällisempää

Vierailija
4/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ajatus menee molempiin suuntiin.

Miehillä samoja fiiliksiä naisista. Enkä tarkoita pahalla vaan asiapuheella.

Mutta onhan sekä miehiä ja naisia ketkä hakevat muutakin kuin vain ulkonäkö. Omalla kokemuksella vaan huomannut että ovat usein hiemaa ujompaa sorttia..

Vierailija
5/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun hoette miesten yksinkertaisuutta ja tunneköyhyyttä, niin kannattaa katsoa ohi kaikesta tähän asti kehitetystä tieteestä ja taiteesta.

Vierailija
6/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies näkee sinussa vain pillun, usko jo.

Onneksi kaikki ei ole sellaisia kuin sinä.

Vierailija
7/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Me miehet näemme teissä naisissa paljon muutakin kuin ulkonäön. Pelkkä ulkoinen kauneus ei minua ainakaan vakuuta. Koska kauniita naisia on maailma täynnä. Seksikkyys ja kauneus ovat kaksi aivan eri asiaa. Seksikkyydellä tarkoitan eroottisuutta. Sitä kun katsot toista silmiin, pidät kädestä, ja haluat hänet syliini. Ei sen takia, että hän on ulkoisesti kaunis, vaan koska tunnet, että hänen kanssaan on helppo, luonteva ja hyvä olla. Hän ymmärtää sinua, ja saatte toisenne hymyilemään, ja tulee perhosia.

Vierailija
8/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun hoette miesten yksinkertaisuutta ja tunneköyhyyttä, niin kannattaa katsoa ohi kaikesta tähän asti kehitetystä tieteestä ja taiteesta.

Avaisitko ajatustasi vähän?

Tarkoitatko että tähän asti kehitetty taide ja tiede on miesten tekemää?

No juu, kyllä on, mutta miesten historiallinen yliedustus selittyy pitkälti sukupuolirooleilla. Toisaalta esimerkiksi Suomen ylivoimaisesti valovoimaisin taidemaalari oli nainen.

Enkä nyt halua vähätellä miehiä, kunhan totean argumenttisi puutteet.

Vierailija
9/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hengaamaan tasokkaampien miesten kanssa, niin ei ole tuollaista ongelmaa. Aika myös hoitaa osansa, ja vaihda miehet nuorempiin ja komeampiin niin et ole niiden silmissä niin ylimaallisen upea vaan kotikutoisempi tyyppi jolla on niiden silmissä viisaat jutut.

Jos hengaat joidenkin vähän vanhempien tavismiesten kanssa, niin ei tarvi olla kummoinenkaan että ne näkee vain ulkonäön. Ihan vaan tavis nainen, tuolla tavallahan tavisnaiset luo niitä illuusioita omasta upeudesta (otetaan rumempi ja vanhempi mies, jonka vieressä voidaan näyttää laihemmilta, kauniimmalta jne).

Vähän karua tekstiä, mutta jos tosiaan koet noin, niin ei muuta ku vaihdat ne miehet tasokkaampiin. 

Vierailija
10/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on yleistä. Minua rehellisesti sanottuna oksettaa jos huomaan miehestä, että hän menee heti ihan täpinöihin ulkonäöstäni ja yrittää tehdä tuttavuutta vain koska näytän tietynlaiselta. Että heti on aistittavissa sellainen seksuaalinen vire miehen puolelta.

Vierailija
11/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa lapset itekses ja jos parisuhdetta kaipaat niin sellaisen saat naisilta.

Lopeta miehistä kirjottelu nyt.

Vierailija
12/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli oikeasti ongelma nuorempana. Olin ihan kaunis ja se sitten olikin se pääasia mistä miehet olivat kiinnostuneita. Vasta kun ulkonäkö oli haalistunut, löysin ihanan miehen joka vaikuttaa rakastavan minua ihan kokonaisuutena.

Vierailija
13/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on yleistä. Minua rehellisesti sanottuna oksettaa jos huomaan miehestä, että hän menee heti ihan täpinöihin ulkonäöstäni ja yrittää tehdä tuttavuutta vain koska näytän tietynlaiselta. Että heti on aistittavissa sellainen seksuaalinen vire miehen puolelta.

yhyy, mies lähestyy joten se johtuu ulkonäöstäni

yhyy miehet eivät lähesty, ne pelkäävät koska olen liian kaunis

Vierailija
14/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengaat (rumien ja) epätoivoisten kanssa. Yksi kaveri joskus valitteli samaa, kun oltiin ravintolassa ja siihen tuli kärkkymään joku sen deitti. Sanoin vaan suoraan, että kai se nyt seurailee ja on iilimato, kun olet sitä niin paljon tasokkaampi. Kaveri meni vähän hiljaiseksi ja alkoi katsoa vähän tarkemmin kenelle antaa mahista.

Osa  naisista antaa mahista tyyliin kelle tahansa joka vaan katsoo heihin päin, ja tulos sitten jotain läähättäviä koiria perässä. Kyllä miehelläkin pitää olla omanarvontuntoa. 

Vierailija
15/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies etsii jotain sievää pantavaa ja sinä ihmissuhdetta, teillä on ihan eri tavoitteet. Hän etsii sormusta kullinsa ympärille ja sinä sormusta sormeen. Ne on eri asioita ja niihin etsitään erillaisia ihmisiä. Miestä ei kiinnosta sinun sisäinen maailmasi eikä se mitä sinä olet vaan se, että se mitä hän nussii on nätti ja terve ettei tule tauteja. Kun tämän ymmärrät niin sinun on paljon helpompi olla.

Vierailija
16/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä myös kiihottaa monia nuoria naisia.

Vierailija
17/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies alkaa vasta loppuillasta luomaan katseita, se ei välttämättä tarkoita sitä, että hän olisi ihastunut pelkkään ulkonäköösi.

Päinvastoin, hän on todennäköisesti ihastunut kaikkeen muuhunkin, mitä sinusta on illan aikana käynyt ilmi.

Jotain outoa tulossa sinun reaktiossasi on. Olisit halunnut vain tutustua, no sitähän tuossa tapahtui. Jos mies katselee sinua ihastuneena, ei se velvoita sinua mihinkään. Sen kun sanot miehelle, että haluat edetä rauhallisesti. Ei sen miehen mikään puunaama tarvitse olla.

Vai oliko niin, että halusit vain tutustua platonisesti, etkä missään nimessä etsi muuta kuin kaveriseuraa? Sitten olisi varmasti korrektia ilmaista tämä ennen tapaamista ja osallistua tasapuolisesti järjestelyihin ja kustannuksiin. Vai mitä?

Vierailija
18/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa siitäkin on varastettu vaimoilta ja merkitty miehen nimiin koska naiset ei saaneet tehdä tiedettä eikä oikein taidettakaan. 

Vierailija
19/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu minkä olen myös huomannut on, että ne naiset jotka valittelevat ettei miehet huomaa persoonaa vaan pelkän ulkonäön eivät ole sen kauniimpia kuin muutkaan, mutta vähän tyhjiä kyllä. Eli ei ehkä ole sillä tavalla sitä persoonaa ja mielenkiintoa siinä. Eli voi olla kyse siitäkin. 

Vierailija
20/30 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies alkaa vasta loppuillasta luomaan katseita, se ei välttämättä tarkoita sitä, että hän olisi ihastunut pelkkään ulkonäköösi.

Päinvastoin, hän on todennäköisesti ihastunut kaikkeen muuhunkin, mitä sinusta on illan aikana käynyt ilmi.

Jotain outoa tulossa sinun reaktiossasi on. Olisit halunnut vain tutustua, no sitähän tuossa tapahtui. Jos mies katselee sinua ihastuneena, ei se velvoita sinua mihinkään. Sen kun sanot miehelle, että haluat edetä rauhallisesti. Ei sen miehen mikään puunaama tarvitse olla.

Vai oliko niin, että halusit vain tutustua platonisesti, etkä missään nimessä etsi muuta kuin kaveriseuraa? Sitten olisi varmasti korrektia ilmaista tämä ennen tapaamista ja osallistua tasapuolisesti järjestelyihin ja kustannuksiin. Vai mitä?

Sitten hän varmaan olisi hieman aktiivisempi myös treffien jälkeen.

Maksan kyllä aina oman osuuteni.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän