Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoa MTV! Katkaisitte lähetykset 800 000 suomalaiselta

Vierailija
13.05.2026 |

Toivottavasti näkyy mainostuloissa raskaasti ja pitkään. Oikeistolaisiin omistajiin ei voi koskaan luottaa. Ei missään tilanteessa.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva jos en näe salkkareita!

Kato Katsomosta!

Mulla ei saa katsomoa tv:ssäni. Ei kaikilla ole varaa.

Vierailija
62/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavalliset ihmiset joutuvat maksamaan nettiliittymien käytöstä, niin miksi MTV saisi käyttää niitä ilmaiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, maikkarilta ei ole tullut yhtään mitään katsottavaa ysärin jälkeen. Turhaakin turhempaa näyteltyä realityä ja muuta sontaa ja mainoksia. Ei tule ikävä.

Vierailija
64/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla Elisallakin vika. Ensin katkaisivat kaikki radiolähetykset kaapeliverkosta ja nyt pikkihiljaa kaikki tv kanavatkin.

Elisakin kapitalistinen oikeistoyhtiö. Onneksi sentään kriisiajan tiedottaminen ei ole noista ahneista yhtiöistä kiinni.

Ylen haukkujat on pian ihmeissään ja maksavat useita satasia vuodessa nähdäkseen mainoksia. Lisäksi mainokset nostavat kaikkien tuotteiden hintoja.

Sähkölaitoskin on Elisan kaltainen riistokapitalisti kun sekin katkaisee toimitukset jos asiakas ei maksa.

Vierailija
65/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas me kuollaan kaikki. 

Vierailija
66/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää enemmän aikaa lukea raamattua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.

Niinpä. Lähes kaikki perinteisen tv:n katsojat, jotka tiedän on iältään 70+. Itsekin olen kyllä sairaseläkkeellä, mutta television myin jo vuonna 2012 eikä ole ollut ikävä. Läppäriltä näkee suoratoistopalveluista ne muutamat ohjelmat mitä viitsii katsoa. N39

Vierailija
68/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kiekkotulokset ehtii lukemaan aamun kotiin kannetusta paperilehdestäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.

Niinpä. Lähes kaikki perinteisen tv:n katsojat, jotka tiedän on iältään 70+. Itsekin olen kyllä sairaseläkkeellä, mutta television myin jo vuonna 2012 eikä ole ollut ikävä. Läppäriltä näkee suoratoistopalveluista ne muutamat ohjelmat mitä viitsii katsoa. N39

Olipas hauska tuulahdus viime vuosikymmenen puolelta. Silloin oli muotia parikymppisten toimesta mainostaa kovaan ääneen miten eivät katso enää telkkaria ollenkaan, mutta sitten kun vähän kaiveli niin kävikin ilmi, että katsovat kyllä ohjelmia tietokoneen ruudulta ja jakelukanavana oli suoratoistopalvelut tai IPTV. Mutta hei, eivät katsoneet sitä telkkaripömpeliä. :D

Vierailija
70/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistän nyt taukeille täälläkin esitetyt faktat:

1. Jo tehdyn sopimuksen irtisanoi MTV, ei Elisa.

2. Ei ole Elisan syy että Maikkarin kanavat eivät näy.

3. MTV teki selkeän ratkaisun, he eivät tarvitse näitä katsojia. Jos maikkarisi pimeni, oot maikkarille tarpeeton.

4. Takana on suomalaisten jääkiekkohulluus. MTV yrittää yleisellä mielipiteellä saada Elisan polvilleen.

5. Tee isänmaallinen teko, suosi Elisaa, banniin kaikki Norjalaisomisteisen maikkarin kanavat, Tori,fi ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tavalliset ihmiset joutuvat maksamaan nettiliittymien käytöstä, niin miksi MTV saisi käyttää niitä ilmaiseksi?

Meni pimeäksi tavallisesta kerrostalo kaapelitelkkaristakin... 😞

Vierailija
72/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha nääs ratkaisee. Maikkarihan on natissut jo pidemmän aikaa. On vain ajan kysymys, koska kuullaan historiallinen uutinen siitä, että se lakkaa kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.

Niinpä. Lähes kaikki perinteisen tv:n katsojat, jotka tiedän on iältään 70+. Itsekin olen kyllä sairaseläkkeellä, mutta television myin jo vuonna 2012 eikä ole ollut ikävä. Läppäriltä näkee suoratoistopalveluista ne muutamat ohjelmat mitä viitsii katsoa. N39

Olipas hauska tuulahdus viime vuosikymmenen puolelta. Silloin oli muotia parikymppisten toimesta mainostaa kovaan ääneen miten eivät katso enää telkkaria ollenkaan, mutta sitten kun vähän kaiveli niin kävikin ilmi, että katsovat kyllä ohjelmia tietokoneen ruudulta ja jakelukanavana oli suoratoistopalvelut tai IPTV. Mutta hei, eivät katsoneet sitä telkkaripömpeliä. :D

Näin justiinsa. "En katso telkkaria lainkaan, nakkasin telkkarinkin mäelle jo aikoja sitten" - ja siiten selviää, että ko. hlö katsoo joltain muulta laitteelta niitä tv-ohjelmia. Mutta todellakin, ei siis katso niitä tv:stä. 😂 Ja osa katsoo tv:n kautta vaikka YouTubea tai muuta ja sanoo silti, ettei katso tv:tä.

Vierailija
74/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menee jonkin koko pulju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.

Viikonloppuisin lapset on tykännyt katsoa muumeja aamulla. Näkee ne kyllä katsomostakin. 

Vierailija
76/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.

Niinpä. Lähes kaikki perinteisen tv:n katsojat, jotka tiedän on iältään 70+. Itsekin olen kyllä sairaseläkkeellä, mutta television myin jo vuonna 2012 eikä ole ollut ikävä. Läppäriltä näkee suoratoistopalveluista ne muutamat ohjelmat mitä viitsii katsoa. N39

En katso, mutta katson kuitenkin 🤦 Ei noilla älynlahjoilla ole kauheasti varaa muita mollata. Oon ite kattonut jo vuosia ohjelmat suoratoistoista, mutta en silti väitä etten katsoisi teeveetä.

Vierailija
77/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole edes sellaista tv:tä öihin saisi jonkun katsomon.

Osta esim. Chromecast ja striimaa kännystä telkkuun. Vaatii tietty wifin ja telkun jossa hdmi-paikka. Ja kännyn jossa Maikkarin Katsomo-sovellus. 

Toki voi vähän asuinpaikasta riippuen ostaa myös oman antennin, eivät ilmeisesti olleet kovin kalliita.

 

Vierailija
78/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä taas James Bond uusintoja kovauksexi.

Vierailija
79/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ei taida kukaan alle 30 v katsoa enää tavallisia tv-kanavia, paitsi ehkä just niitä lätkäkisoja. Sillä kai Maikkari yrittää nyt kiristää, mutta tuskin onnistuu.

Mutta muuten kanavien menetyksellä ei tunnu olevan kauheasti vaikutusta, paitsi ehkä joihinkin yli 70 vuotiaisiin, joilla ei ehkä ole osaamista näihin striimauspalveluihin.

Vierailija
80/92 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki haukkuu vain Maikkaria, suurempi syyllinen on Elisa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän