Hienoa MTV! Katkaisitte lähetykset 800 000 suomalaiselta
Toivottavasti näkyy mainostuloissa raskaasti ja pitkään. Oikeistolaisiin omistajiin ei voi koskaan luottaa. Ei missään tilanteessa.
Kommentit (92)
Kun tavalliset ihmiset joutuvat maksamaan nettiliittymien käytöstä, niin miksi MTV saisi käyttää niitä ilmaiseksi?
Hyvä, maikkarilta ei ole tullut yhtään mitään katsottavaa ysärin jälkeen. Turhaakin turhempaa näyteltyä realityä ja muuta sontaa ja mainoksia. Ei tule ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla Elisallakin vika. Ensin katkaisivat kaikki radiolähetykset kaapeliverkosta ja nyt pikkihiljaa kaikki tv kanavatkin.
Elisakin kapitalistinen oikeistoyhtiö. Onneksi sentään kriisiajan tiedottaminen ei ole noista ahneista yhtiöistä kiinni.
Ylen haukkujat on pian ihmeissään ja maksavat useita satasia vuodessa nähdäkseen mainoksia. Lisäksi mainokset nostavat kaikkien tuotteiden hintoja.
Sähkölaitoskin on Elisan kaltainen riistokapitalisti kun sekin katkaisee toimitukset jos asiakas ei maksa.
Jää enemmän aikaa lukea raamattua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.
Niinpä. Lähes kaikki perinteisen tv:n katsojat, jotka tiedän on iältään 70+. Itsekin olen kyllä sairaseläkkeellä, mutta television myin jo vuonna 2012 eikä ole ollut ikävä. Läppäriltä näkee suoratoistopalveluista ne muutamat ohjelmat mitä viitsii katsoa. N39
Ne kiekkotulokset ehtii lukemaan aamun kotiin kannetusta paperilehdestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.
Niinpä. Lähes kaikki perinteisen tv:n katsojat, jotka tiedän on iältään 70+. Itsekin olen kyllä sairaseläkkeellä, mutta television myin jo vuonna 2012 eikä ole ollut ikävä. Läppäriltä näkee suoratoistopalveluista ne muutamat ohjelmat mitä viitsii katsoa. N39
Olipas hauska tuulahdus viime vuosikymmenen puolelta. Silloin oli muotia parikymppisten toimesta mainostaa kovaan ääneen miten eivät katso enää telkkaria ollenkaan, mutta sitten kun vähän kaiveli niin kävikin ilmi, että katsovat kyllä ohjelmia tietokoneen ruudulta ja jakelukanavana oli suoratoistopalvelut tai IPTV. Mutta hei, eivät katsoneet sitä telkkaripömpeliä. :D
Tiivistän nyt taukeille täälläkin esitetyt faktat:
1. Jo tehdyn sopimuksen irtisanoi MTV, ei Elisa.
2. Ei ole Elisan syy että Maikkarin kanavat eivät näy.
3. MTV teki selkeän ratkaisun, he eivät tarvitse näitä katsojia. Jos maikkarisi pimeni, oot maikkarille tarpeeton.
4. Takana on suomalaisten jääkiekkohulluus. MTV yrittää yleisellä mielipiteellä saada Elisan polvilleen.
5. Tee isänmaallinen teko, suosi Elisaa, banniin kaikki Norjalaisomisteisen maikkarin kanavat, Tori,fi ym.
Vierailija kirjoitti:
Kun tavalliset ihmiset joutuvat maksamaan nettiliittymien käytöstä, niin miksi MTV saisi käyttää niitä ilmaiseksi?
Meni pimeäksi tavallisesta kerrostalo kaapelitelkkaristakin... 😞
Raha nääs ratkaisee. Maikkarihan on natissut jo pidemmän aikaa. On vain ajan kysymys, koska kuullaan historiallinen uutinen siitä, että se lakkaa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.
Niinpä. Lähes kaikki perinteisen tv:n katsojat, jotka tiedän on iältään 70+. Itsekin olen kyllä sairaseläkkeellä, mutta television myin jo vuonna 2012 eikä ole ollut ikävä. Läppäriltä näkee suoratoistopalveluista ne muutamat ohjelmat mitä viitsii katsoa. N39
Olipas hauska tuulahdus viime vuosikymmenen puolelta. Silloin oli muotia parikymppisten toimesta mainostaa kovaan ääneen miten eivät katso enää telkkaria ollenkaan, mutta sitten kun vähän kaiveli niin kävikin ilmi, että katsovat kyllä ohjelmia tietokoneen ruudulta ja jakelukanavana oli suoratoistopalvelut tai IPTV. Mutta hei, eivät katsoneet sitä telkkaripömpeliä. :D
Näin justiinsa. "En katso telkkaria lainkaan, nakkasin telkkarinkin mäelle jo aikoja sitten" - ja siiten selviää, että ko. hlö katsoo joltain muulta laitteelta niitä tv-ohjelmia. Mutta todellakin, ei siis katso niitä tv:stä. 😂 Ja osa katsoo tv:n kautta vaikka YouTubea tai muuta ja sanoo silti, ettei katso tv:tä.
Toivottavasti menee jonkin koko pulju.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.
Viikonloppuisin lapset on tykännyt katsoa muumeja aamulla. Näkee ne kyllä katsomostakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes nykyään edes katsoo telkkaria, eläkeläiset.
Niinpä. Lähes kaikki perinteisen tv:n katsojat, jotka tiedän on iältään 70+. Itsekin olen kyllä sairaseläkkeellä, mutta television myin jo vuonna 2012 eikä ole ollut ikävä. Läppäriltä näkee suoratoistopalveluista ne muutamat ohjelmat mitä viitsii katsoa. N39
En katso, mutta katson kuitenkin 🤦 Ei noilla älynlahjoilla ole kauheasti varaa muita mollata. Oon ite kattonut jo vuosia ohjelmat suoratoistoista, mutta en silti väitä etten katsoisi teeveetä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole edes sellaista tv:tä öihin saisi jonkun katsomon.
Osta esim. Chromecast ja striimaa kännystä telkkuun. Vaatii tietty wifin ja telkun jossa hdmi-paikka. Ja kännyn jossa Maikkarin Katsomo-sovellus.
Toki voi vähän asuinpaikasta riippuen ostaa myös oman antennin, eivät ilmeisesti olleet kovin kalliita.
Kesällä taas James Bond uusintoja kovauksexi.
Oikeasti ei taida kukaan alle 30 v katsoa enää tavallisia tv-kanavia, paitsi ehkä just niitä lätkäkisoja. Sillä kai Maikkari yrittää nyt kiristää, mutta tuskin onnistuu.
Mutta muuten kanavien menetyksellä ei tunnu olevan kauheasti vaikutusta, paitsi ehkä joihinkin yli 70 vuotiaisiin, joilla ei ehkä ole osaamista näihin striimauspalveluihin.
Täällä kaikki haukkuu vain Maikkaria, suurempi syyllinen on Elisa.
Mulla ei saa katsomoa tv:ssäni. Ei kaikilla ole varaa.