Lue keskustelun säännöt.
Oliko lapsuudessasi asioita, joita et saanut syödä tai tehdä, koska vanhemmallasi oli jokin ideologia/ihanne?
Kommentit (841)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Äiti on vähän uskovainen. Minulle opetettiin että ei saa kiroilla. En kiroile edelleenkään, niin hyvin ehdollistuin.
Urheilu oli olemassa toisia ihmisiä varten, sitä ei sopinut harrastaa. Joten enpä sitten urheillut.
Korttipelit oli epäilyttäviä. En edelleenkään tiedä mikä niissä on vikana, kun sääntöjä ei ikinä selitetty, mutta niitä ei saanut lapsena pelata.