Muutto Lappeenrantaan, mistäpäin kannattaisi etsiä asuntoa, muutan yksin joten koulut ja päikyt ei oleellisia, auto on, joten
julkinen liikennekään ei ole oleellista. Lähinnä rauhallista ja kunnollista asuinpaikkaa haen. Niin ja kerrostaloasuntoa, koska ei aikaa pihahommiin.
Kommentit (37)
Jos raha ei ole rajoite, niin sataman ympäristössä on ihan kivoja kerrostaloja, hyvällä näköalalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos raha ei ole rajoite, niin sataman ympäristössä on ihan kivoja kerrostaloja, hyvällä näköalalla.
Onko sataman alue rauhaton, varsinkin kesäisin? Kävin viime kesänä siellä ja ihan tupaten täynnä ainakin silloin oli ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kimpinen tai Lauritsala.
Olen kuullut että ainakin osassa Lauritsalaa olisi rauhatonta, mitkä alueet siellä olisivat hyviä?
Kivisalmi on rauhallista, vanhaa kerrostaloaluetta.
Halpoja asuntoja !! Hyvää ruokaa ja hyvät liikuntamahdollisuudet. Meidän tuttavia asuu siellä ja viihtyvät .
Vierailija kirjoitti:
Halpoja asuntoja !! Hyvää ruokaa ja hyvät liikuntamahdollisuudet. Meidän tuttavia asuu siellä ja viihtyvät .
Missäpäin?
Vierailija kirjoitti:
Kivisalmi on rauhallista, vanhaa kerrostaloaluetta.
Kannattaa kyllä vältellä taloja lähellä vuokrataloja, niitä on Kivisalmessa paljon
Sammonlahti on hyvä. Kansainvälinen meininki
Mä tykkäsin asua Pallossa, Laivastokadulla. Ikkunoista näkyi Saimaa ja iso S-market lähellä. Keskustaan ei pitkä matka.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin asua Pallossa, Laivastokadulla. Ikkunoista näkyi Saimaa ja iso S-market lähellä. Keskustaan ei pitkä matka.
Näyttää kivalta alueelta. Onko se yhtä täyteen rakennettu kuin Pikisaari? Pikisaaressa oli myös hyvät vesistönäkymät, mutta se talot vieri vieressä teki siitä sumppumaisen vaikutelman.
Rauhattomuus varmaan enemmän talo kohtaista, ei niinkään millä alueella asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kivalta alueelta. Onko se yhtä täyteen rakennettu kuin Pikisaari? Pikisaaressa oli myös hyvät vesistönäkymät, mutta se talot vieri vieressä teki siitä sumppumaisen vaikutelman.
Muutin pois yli 5v sitten, niin en osaa sanoa, miten sumppu paikasta tuli, kun lisää rakannettu. Kannattaa käydä kääntymässä. Rannassa menee kävelytie.
Ei Kaukaalta, koska siellä haisee kusi 24/7 tehtaan takia.
Rakuunanmäellä on kivoja asuntoja lähellä keskustaa, mutta rauhallista.
Vierailija kirjoitti:
Ei Kaukaalta, koska siellä haisee kusi 24/7 tehtaan takia.
Komppaan tätä. Ihmettelen, että joku pystyy siellä asumaan yläpäätään.
Alakylä, Peltola, Kimpinen, keskusta, Leiri, Rakuunamäki, Satama. Uudet on kalliita, hiukan vanhemmat kohtuu hintaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin pois yli 5v sitten, niin en osaa sanoa, miten sumppu paikasta tuli, kun lisää rakannettu. Kannattaa käydä kääntymässä. Rannassa menee kävelytie.
On kyllä tosi lähekkäin talot rakennettu Pikisaaressa , Pallo varmaan kivempi, keskustaan ja satamaan kävelymatka, 24/7 s-market alueella. Kimpinen ja Kiviharju on hyvät, mutta keskustassa vuokrat voivat olla korkeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sataman alue rauhaton, varsinkin kesäisin? Kävin viime kesänä siellä ja ihan tupaten täynnä ainakin silloin oli ihmisiä.
On kesäisin paljon tapahtumia ja tapahtumia, jos sataman lähistöllä haluaa asua ajattelen niin Pallo rauhallisempi ja viihtyisä.
Kimpinen tai Lauritsala.