Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten tumput/rukkaset saa pysymään 1-v:n kädessä, joka kuitenkin vielä mieluiten konttaa lumihangessa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
just sopivankokoisen ja sen päälle äitiyspakkauksen tumput ja senkin vielä hihan sisään. ei saa edes hampailla irtoamaan tai sormillaan, kun ei saa siitä otetta. saa nähä miten meilläkin sitten, kun ilmat lämpenee...lapaset on toisissaan kiinni narun/langan avulla, että jos ipana irrottaa käsineen se ei putoa hukkaaan vaan jää roikkumaan hihansuusta..