Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko omakotitalosi myynti kesti?

Vierailija
10.06.2015 |

Tai kuinka kauan olet myynyt taloasi?

Missä sijaitsee?

Mitä olet mahdollisesti tehnyt nopeuttaaksesi asunnon myyntiä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole lähiaikoina ollut myymässä taloa?

 

Meillä on ollut oma n. 3kk (vähän reilu) myynnissä... ei millään keskeisellä paikalla, mutta vajaat 80 km Helsingistä.

Hiljaista on! Nyt laskettiin hintaa, mutta skeptisiä ollaan, että siitä olisi apua. Lähistöllä on pyörinyt samat talot myynnissä reilusti yli vuoden... yksi jo kolme vuotta =( Vaikka meidän talo onkin tällä hetkellä halvimmasta päästä, niin alue on monelle niin tuntematonta, ettei talot liiku.

Vierailija
2/14 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomi vajoaa lamaan, niin asuntojen hinnat putoaa entisestään. (osa pankeista väittää, että ollaan jo lamassa) Tämä pitää asunnonostajat varovaisina. Ihmisten talous ei kestä ikuisesti tätä taantumaa, joten hallituksella tulee kiire laittaa suomen talous kuntoon, ellei se sitten ole jo myöhäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo 3 kk ole vielä aika eikä mikään... varsinkaan, jos sijainti ei ole minkään kaupungin keskustassa.

Odottele rauhassa, saattaa mennä nopeastikin tai sitten odottelet. Ennemmin tai myöhemmin kaupat tapahtuu, jos hinta on kohdillaan!

 

Vierailija
4/14 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok-talo Etelä-Pohjalaisessa kaupungissa. Laitettiin myyntiin maanantaina, kaupat tehtiin tiistaina. 

Vierailija
5/14 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Seinäjoen lähialueilla käy aika hyvin kauppa

Vierailija
6/14 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vkoa. Meni ensimmäisellä näytöllä. Talo 45km päässä Helsingistä. Hinnan kun lasettaa oikein, eikä ala ahnehtimaan niin myyntiaika pitäisi jäädä alle kuukauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:39"]

Tai kuinka kauan olet myynyt taloasi?

Missä sijaitsee?

Mitä olet mahdollisesti tehnyt nopeuttaaksesi asunnon myyntiä?

[/quote]

 

Oulun naapurikunnassa, vajaan viikon oli myynnissä 

Kun hinta on kohdillaan niin kaupat tulee. 

Tänä päivänä on ihan turha kuvitella saavansa miljoonia ok-taloista. Kun on lama. Edellisen laman aikana joutuivat asunnonmyyjät laskeen hintaa huimasti että saivat kaupat aikaiseksi.

Mun talo oli täysin remontoitu joten ehkä se auttoi ja hinta oli aika alakanttiin, mutta eipä mun tarvinnut roikkua maallisessa kiinni

Vierailija
8/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, onko tähän vastainneiden kaupat tehty tämän vuoden puolella ja minkä kokoisesta (asukasluku) kaupungista/ taajamasta on kyse =)

Meillä on myynnissä <50 t asukkaan kaupungissa, mutta kaukana keskustasta sijaitsevassa taajamassa.

Hinta on kohdillaan, mutta alue ei ole kovin kiinnostava tällä hetekellä.

T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa, Turussa

Vierailija
10/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini myi juuri omakotitalonsa 1980-luvun alusta. Myyntiaika oli 2,5 viikoa. Kanta-Hämäläinen maaseutu. Hinta hyvin lähellä pyyntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:57"]

2 viikkoa, Turussa

[/quote]

Myynti viime syksynä, haluttu alue

Vierailija
12/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 07:56"]

Hinta on kohdillaan, mutta alue ei ole kovin kiinnostava tällä hetekellä.

T. ap
[/quote] Tässä taitaa olla syy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 08:00"]

Äitini myi juuri omakotitalonsa 1980-luvun alusta. Myyntiaika oli 2,5 viikoa. Kanta-Hämäläinen maaseutu. Hinta hyvin lähellä pyyntiä.

[/quote]

 

miin, tämä tapahtui siis nyt toukokuun lopussa, eli aivan vasta. Eikä tehty mitään erityistä talon myynnin edistmiseksi, äiti vei tavaroitaan jo pois, joten näytti vähän avarammalta, mutta ei remontoitu eikä mitään selaista - ei haluttu, koska vanhassa talossa on parempi kun odtaja nökee, mitä on ostamassa,eikä remontilla peitellä mitään.

Vierailija
14/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks kuukautta sitten myytiin Tuusulan eteläosissa lähellä Keravaa yksi okt n.1,5viikossa. Ekalla näytöllä. Iso tontti, hinta hyvän matkaa alle 300tuhatta. Ei edes keritty tarjota kun jo meni. Oikealla hinnalla menevät erittäin nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä