Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylppärin suunnittelua

Vierailija
05.04.2015 |

Meillä on tulossa normirivariin kylppäriremppa. Kylpyhuone on siis varmaan aika tavanomainen rivarin kylppäri, jossa myös wc-pönttö ja pesukone. Myös sauna remontoidaan, se on myös ihan perussauna. Kaipailisin vinkkejä ja ideoita teiltä arvon palstalaiset. Onko isot laatat vielä "in", ja millaiset värit kestäisivät aikaa? Itsellä tulee lähinnä mieleen tumma lattialaatoitus ja valkoinen seinälaatta. Entäpä sauna: tummat saunat on kyllä kivan näköisiä, mutta kyllästyyköhän niihin heti? Kylppäri on rivarin toisessa kerroksessa, kannattaakohan lattialämmitykseen sijoittaa? Nyt meillä on muovimatto ja se ei kyllä jalan alla tunnu kylmältä. Kaikki ideat tervetulleita!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän