Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte omissa häissänne toisin?

Vierailija
21.04.2015 |

Tarkoituksena siis listata mitä tekisitte toisin näin vinkkinä tulevan kesän morsiammille.

Itselläni oli muutama juttu:

- Laittaisin maksullisen baarin - eli alkoholittomat saisi ilmaiseksi mutta viinakset maksaisivat. Syynä miehen sukulaiset jotka juovat ihan älyttömästi

- Kutsuisin vähemmän ihmisiä ja pitäisin muutenkin pienemmät häät

- Sillä välin kun minä ja mies olimme hääkuvassa olisin pistänyt cocktailtarjoilut ja juomat tarjolle, sekä istumapaikkoja

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäisin isommat häät parempana ajankohtana. Pidimme yhdistetyt häät ja ristiäiset, joissa oli viisi vierasta. Olimme nuoria, väsyneitä pienen vauvan vanhempia, joilla oli valtava uho näyttää omille vanhemmilleen että kyllä tässä pärjätään ja ollaan niin aikuisia.

Vierailija
2/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi mennyt alttarille ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pitäisin isommat häät juhlajärjestelyineen. Pidettiin pienenpienet kutsut ilman mitään juhlamenoja. Kyllä tuo olisi ollut vähän isomman juhlimisen arvoinen asia.

Vierailija
4/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:38"]

En olisi mennyt alttarille ollenkaan.

[/quote]

Sama!

Vierailija
5/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuisin enemmän sukulaisia ja vähemmän kavereita. Häistä on aikaa 12 vuotta ja iso osa silloisista kavereista ei ole enää edes hyvänpäivän tuttuja. Oli kaikenlaista harrastekaveria, hyviä biletysystäviä opiskeluajoilta jne. ja nyt he ovat vain naamoja kuvissa. Sukulaisia ei kutsuttu omia vanhempia ja sisaruksia lukuunottamatta ketään ja se harmittaa, serkkujenn sukuhäistä on paljon mukavia muistoja.

Vierailija
6/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin vähemmän itse. Nyt häämme olivat sen hintaiset että pystyimme suoraan maksamaan ne itse käteisellä, mutta kokemus oli todella stressaava ja tietyssä määrin pilasi hääpäivän minulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh itselläni vuoden päästä talvihäissä toteutuu kaikki ap:n asiat: maksullinen baari ruokajuomien jälkeen, melko pienet häät (60hlö), ja cocktail-hour suunnitteilla. Hyvä ketju, hyvin saa vinkkejä!

 

Vierailija
8/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä vaihtaisin, muutenhan oli ihan kivat pippalot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuisin vain ne jotka haluttiin eikä anoppien mieliksi sitä tätä ja tuota

Vierailija
10/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään! Meillä oli ihanat häät. Vaikka porukkaa oli paljon, meno oli rentoa ja vailla kaikkea pönötystä. No joo, ehkä buffet-pöydän valikoima olis voinut olla hieman toisenlainen mutta ihan hyvää ruoka kuitenkin oli. Ja ehkä vaihtaisin hääkakun johonkin muuhun kuin mansikkakakkuun. Mutta pikkujuttuja nämä, kun muuten oli onnistuneet häät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlisin niitä.

Vierailija
12/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin isommat juhlat ja vaihtaisin sulhasen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tarjota enemmän alkoholia, mutta viinaan menevien sukulaisten ja toisaalta raivoraittiiden sukulaisten takia meidät painostettiin vanhempien toimesta vähäalkoholisiin häihin. Tunnelma laimeni loppuillasta. Toisaalta en tiedä, mikä katastrofi häistä olisi tullut, jos olisi ollut piikki auki koko illan..

Vierailija
14/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin sulhasen seuraavaan mieheen. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:08"]

Kutsuisin enemmän sukulaisia ja vähemmän kavereita. Häistä on aikaa 12 vuotta ja iso osa silloisista kavereista ei ole enää edes hyvänpäivän tuttuja. Oli kaikenlaista harrastekaveria, hyviä biletysystäviä opiskeluajoilta jne. ja nyt he ovat vain naamoja kuvissa. Sukulaisia ei kutsuttu omia vanhempia ja sisaruksia lukuunottamatta ketään ja se harmittaa, serkkujenn sukuhäistä on paljon mukavia muistoja.

[/quote]

Tämä. Ja sama kaveriporukka kiertää kahtena peräkkäisenä kesänä toistensa häissä. Vain muutaman kanssa tekemisissä 5 - 10 v. myöhemmin.

Vierailija
16/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pitänyt lapsivapaat häät. Kirkossa eräs taaperoikäinen kirkui ja melskasi koko toimituksen ajan ja vierailta tuli palautetta, etteivät he kuulleet, mitä pappi puhui. Eivät myöskään kuulleet kun sanoimme "tahdon". Tai sitten vaihtaisin ainakin ko. lapsen äidiksi sellaisen, joka ymmärtää viedä huutavan kakaransa ulos tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
17/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin ehkä pistänyt jalalla koreasti hieman eritavalla.

https://www.youtube.com/results?search_query=wedding+dance

 

Vierailija
18/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Tärkeimmät asiat onnistuneisiin häihin oli meillä se, että kutsuttiin vain ne ihmiset, joiden kanssa ollaan tekemisissä, ei mitään serkkuja ja anopin naapureita. Väkimäärä oli sopiva, noin 70 vierasta. Lapsille oli tekemistä, jolloin kukaan ei itkenyt ja kiukutellut. Ruokaa oli riittävästi ja tarpeeksi usein! Ja se tärkein oli se, etten stressannut. Häissä ei ole ratkaisevaa yksittäinen kukan sävy tai moitteettomasti asetellut servetit, vaan rento ja onnellinen hääpari. Se saa vieraatkin viihtymään ja rentoutumaan.

Vierailija
19/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin ihan eri kaason. Kaasoni tuntui pitävän häitämme ominaan ja määräili ties mitä koristeluista servettien väriin. Väitti useassa kohtaa vastaan ja jatkoi oman päänsä mukaan vaikka minä ja sulho sanottiin ettei hänen tapansa tunnu kivalta. Loppua kohden oli sitten piikikäs ja arvosteli kaikkea.

Vierailija
20/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:27"]Tarkoituksena siis listata mitä tekisitte toisin näin vinkkinä tulevan kesän morsiammille.

Itselläni oli muutama juttu:

- Laittaisin maksullisen baarin - eli alkoholittomat saisi ilmaiseksi mutta viinakset maksaisivat. Syynä miehen sukulaiset jotka juovat ihan älyttömästi

[/quote]

Kuulostat tylsältä ja tiukkapipoiselta, ei ihme että vieraat halusivat juoda itsensä tainnoksiin. Mikään ei ole niin tylsää kuin tarjoiluissa pihistelevä, nipottava morsian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme