Lue keskustelun säännöt.
Noloin tahaton munajuttu
21.03.2006 |
Tuli tosta kaupassa patsastelleesta vanhasta seisottajasta mieleen: Mikä on noloin munajuttu jonka ootte nähneet. Tahaton.
Minä näin ujona teininä itävallassa vanhemman miehen vaimonsa kanssa, jolla oli sellaiseiset henkselinahkasortsit. Oli kaupungin keskustassa ihan asiallisella kävelyllä, mutta ne lederhosenin lahkeet oli niin lyhyet, että sen äijän penis pilkisti joka askeleella reilusti sieltä lahkeesta. Ihmisiä nauratti, mutta kukaan ei kehdannu sanoa mitään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla