Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen kanssa nukutaan olohuoneessa....

Vierailija
26.12.2014 |

Jotta lapsilla olisi omat huoneet.. Isommat asunnot ovat uudenamaan/kanta-hämeen alueella aika kortilla. Samassa huoneessa he eivät voi olla huutavat ja tappelevat minkä kerkeävät. Nyt vaihdoimme järjestyksen niin että meidän ja nuorimman sänky olkkarissa ja tästä ei hyvä heilu. :( kukaan satu tietämään isompaa asuntoa noilta alueilta max.1000e kuussa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi