Lue keskustelun säännöt.
Onko muita joita on gynekologi ahdistellut
14.03.2006 |
Minua jäänyt vaivaamaan tapaus. ONko kohtalotovereita? En kerro yksityiskohtia, haluan vaan tietää, olenko ainoa.
Kommentit (3)
täällä on joku muukin yhtä ärhäkällä päällä liikkeellä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
... jäi todella epämiellyttävä muisto :((
mitään kun luulin et se ultrakapula ois sisässä mutta kun alkoi voihkiin setä niin huomasin et sehän työntää kulliaan sisässä. Eikä monitorissa näkynyt kylläkään mitään.