Kannattaako yksiöön ostaa tummat vai vaaleat pimennysverhot?
Millaiset sulla? Tässä pähkäilen : ) Samaan aikaan kiehtoo tummat värit mutta en tiedä tuleeko liian synkkä.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Onko ulkoseinä minkä värinen?
valkoiset seinät
Voiko pimennysverhojen eteen laittaa vielä toiset, ilosennäköiset verhot?
Vierailija kirjoitti:
Voiko pimennysverhojen eteen laittaa vielä toiset, ilosennäköiset verhot?
Mikä on iloisennäköinen verho?
Tummat verhot imee auringon lämmön tehokkasti. On kuin olisi lämpöpatteri ikkunan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei verhoja lainkaan.
No pakko kun aurinnko porottaa kokon ajan. Edes sälekaihtimet ei auta
Ei verhoja ollenkaan yksiöön. Verhot pienentää asuntoa ja asunto tulee pimeäksi. Anna valon tulla kotia.
Kannattaa laittaa sellaiset mistä tykkää.
Mulla on Ikeasta mustapohjaiset, suuria vaaleanpunaisia kukkia. En nyt ehdi etsiä linkkiä mutta noissa on ainakin valkoinen se ulospäin tuleva materiaali. Rakastan noita, nyt jo kolmatta vuotta käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei verhoja lainkaan.
Rullaverho jossa on aurinkoa poisheijastava pinta. Silloin voi käyttää mitä verhoja haluaa.
Osta ihan sen väriset kuin haluat, vaikka kukikkaat. Mutta kannattaa ostaa sellaiset, missä ikkunaa vasten tuleva puoli on valkoinen, ettei ime itseensä lämpöä.
Laita vaalen tummat tai tumman vaaleat, niin saattuu värit oikein
Tummat pimentävät tehokkaammin. Ainakin Ikeassa vaalea versio samasta pimennysverhosta on nimikkeellä osittain pimentävät verhot.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Ikeasta mustapohjaiset, suuria vaaleanpunaisia kukkia. En nyt ehdi etsiä linkkiä mutta noissa on ainakin valkoinen se ulospäin tuleva materiaali. Rakastan noita, nyt jo kolmatta vuotta käytössä.
JOo näin ne kun katselin Ikean sivuilla. Tosi nätit. Itsekin mietin noita mut sit mietin onko liian kukikkaat =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOo näin ne kun katselin Ikean sivuilla. Tosi nätit. Itsekin mietin noita mut sit mietin onko liian kukikkaat =D
Kyllä ne aluksi näyttivät hotelliverhoilta mutta nyt olen jo tottunut enkä vaihtaisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei verhoja lainkaan.
Rullaverho jossa on aurinkoa poisheijastava pinta. Silloin voi käyttää mitä verhoja haluaa.
Kyllä verhoissakin nykyään on poisheijastavaa pinta. Ei mitään vanhanaikaisia ysärirullaverhoja herranjumala :(
Ihmettelen muuten miksi monissa noissa yksiön sisustuskuvissa ei ole lainkaan verhoja. Eikö niihin porota ollenkaan aurinko?
Onko ulkoseinä minkä värinen?