Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää uutta vuotta vaan kaikille muillekki :(

Vierailija
31.12.2014 |

Meidän uusivuosi ei eroa tänä vuonna mistään. Tili 0€ jääkaappi tyhjä. Ruuaksi puuroa. Oli tarkotus jää lapsille omat juhlat, sipsii ja namii ja muita herkkuja sit kattottaasii elokuvaa. Elokuvan myö voidaa kattoo mut kaik muj jääpi poies. :'( tekisin mitä vain et ees heil olis mukavaa! <3

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:17"]Meidän uusivuosi ei eroa tänä vuonna mistään. Tili 0€ jääkaappi tyhjä. Ruuaksi puuroa. Oli tarkotus jää lapsille omat juhlat, sipsii ja namii ja muita herkkuja sit kattottaasii elokuvaa. Elokuvan myö voidaa kattoo mut kaik muj jääpi poies. :'( tekisin mitä vain et ees heil olis mukavaa! <3
[/quote]Sipsipussin saa eurolla?

Vierailija
2/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan jo vuosi sitten voinut vaikka päättää että laitat joka kuu kympin sivuun seuraavaa uutta vuotta varten??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuu menee tililtä autolaina (450€) palkan piti tulla tänään..

Vierailija
4/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kuin ihmetellä tätä ihmistyyppiä joka lyö puukolla käteensä ja sitten itkee kun sattuu.
Tuliko uusi vuosi yllätyksenä?

Vierailija
5/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä on noin kurjaa? Voisitko avata tätä hieman enemmän?

Vierailija
6/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:21"]Joka kuu menee tililtä autolaina (450€) palkan piti tulla tänään..
[/quote]

No osta visalla!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut vaan se että palkka ei tule palkkapäivänä.

Vierailija
8/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:23"]Ei tullut vaan se että palkka ei tule palkkapäivänä.
[/quote]

Osta luottokortilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut röökiä oli saatava.

Vierailija
10/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:17"]Meidän uusivuosi ei eroa tänä vuonna mistään. Tili 0€ jääkaappi tyhjä. Ruuaksi puuroa. Oli tarkotus jää lapsille omat juhlat, sipsii ja namii ja muita herkkuja sit kattottaasii elokuvaa. Elokuvan myö voidaa kattoo mut kaik muj jääpi poies. :'( tekisin mitä vain et ees heil olis mukavaa! <3
[/quote]

Miten muuten päästätte jääkaapin tyhjäksi ennenkuin menette kauppaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eipä tullu mullekkaa palkkaa

Vierailija
12/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolaina 450€, tilillä oli 400€ joten jäi viel miinukselle. Palkkapäivä piti olla tänään mutta ei tullutkaan... Että kyllä se nyt oli joku muu joka puukolla löi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko ryypätä ne rahat.

Vierailija
14/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:21"]Joka kuu menee tililtä autolaina (450€) palkan piti tulla tänään..
[/quote]

No osta visalla!!
[/quote]
Köyhän ei kannata kasvattaa luottoa enempää... Eikös visallakin ole omat korkonsa ja sitten pääsiäisenä on vielä vähemmän varaa mämmiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Tämän takia olisi aina hyvä pitää syrjässä ei parisataa euroa, jos käykin niin ettei palkka tule ajoissa. Oletko soittanut työnantajalle? Olet tietääkseni oikeutettu viivästyskorkoon, mikäli palkan piti tulla tänään ja on nyt myöhässä.

Onko luottokorttia? Ei varmasti ole paha juttu ostaa nyt muutamaa juttua ja maksaa ne pois ensi kuussa. Entä onko ystäviä, sukulaisia, perhettä yms. jotka voisivat lainata?

Vierailija
16/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlaista.

Vierailija
17/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:27"]

Oi voi. Tämän takia olisi aina hyvä pitää syrjässä *ei parisataa euroa, jos käykin niin ettei palkka tule ajoissa. Oletko soittanut työnantajalle? Olet tietääkseni oikeutettu viivästyskorkoon, mikäli palkan piti tulla tänään ja on nyt myöhässä.

Onko luottokorttia? Ei varmasti ole paha juttu ostaa nyt muutamaa juttua ja maksaa ne pois ensi kuussa. Entä onko ystäviä, sukulaisia, perhettä yms. jotka voisivat lainata?

[/quote]

*edes

kirjoitusvirhe

Vierailija
18/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä ole edes muutamaa kymppiä säästössä? Itse olen opiskelija, mutta en ikinä päästä säästötilini saldoa alle tonniin. Tänä jouluna meni paljon rahaa, joten olen vastaavasti tehnyt pitkiä päiviä töissä koko joululoman, ettei tarvitse kajota vararahastoon.

Vierailija
19/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:28"]

Eikö ihmisillä ole edes muutamaa kymppiä säästössä? Itse olen opiskelija, mutta en ikinä päästä säästötilini saldoa alle tonniin. Tänä jouluna meni paljon rahaa, joten olen vastaavasti tehnyt pitkiä päiviä töissä koko joululoman, ettei tarvitse kajota vararahastoon.

[/quote]

Kaikilla säästäminen alkaa jostain. Nytkin varmasti ap tämän jälkeen pistää rahaa vähän syrjään pahan päivän varalle, mutta tähän tilanteeseen se ei nyt auta.

Vierailija
20/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa ei saa päästää tiliä tyhjäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän