Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa??

Vierailija
13.12.2014 |

Olen tässä viimepäivinä kiinnittänyt huomiota pienten lasten vanhempien välinpitämöttömyyteen(?). Useamman kerran kun olen kävellyt jalkakäytävän oikeaa reunaa pitkin, on vastaan tullut äiti polkupyörällä/kolmipyörällä ajavan pienen lapsen kanssa. Monta kertaa on käynyt niin, että lapsi pyörällään on lähellä ajaa päälleni. No ei siinä mitään, mutta kun tämä äiti ei reagoin tähän mihinkään (ei siis ota kiinni pyörän ohjaustangosta esim. ja ohjaa pyörä niin ettei lapsi aja päälleni). Toinen käsittämätön asia on, kun lapsi bussissa kääntyy takana istuvaanpäin ja aivastaa/yskii toisen naamalle. Taaskaan vanhemoi ei sano mitään (olisi kohteliasta vanhemmalta pyytää anteeksi, kun lapsi ei vielä ymmärrä). Pitääkö mun vääntää lapsen niskat nurin että vanhempi herää? Jos ei vanhempi minua nää niin ainakin sitten sen pienen kullannupun niskat nurin väännettyinä...

 

Ps:En kuvittele, että tämä teksti pistää ketään täällä miettimään. Korkeintaan saan haukut siitä, miten voin olla näin hirveä ja ymmärtämätön ihminen. Kunhan kirjoitin kun ottaa päähän.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi