Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää uutta vuotta vaan kaikille muillekki :(

Vierailija
31.12.2014 |

Meidän uusivuosi ei eroa tänä vuonna mistään. Tili 0€ jääkaappi tyhjä. Ruuaksi puuroa. Oli tarkotus jää lapsille omat juhlat, sipsii ja namii ja muita herkkuja sit kattottaasii elokuvaa. Elokuvan myö voidaa kattoo mut kaik muj jääpi poies. :'( tekisin mitä vain et ees heil olis mukavaa! <3

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:37"]Osta luottokortilla... !!! Olkoonkin että korkoa tulee, jopa kaksi euro tjs jos maksat heti pois kun lasku tulee. Eikö lastesi ilo ole parin euron arvoinen?? Ja sitäpaitsi ainakin visalla ostettaessa korko alkaa juosta vain silloin jos luottosummaa alkaa maksaa osissa. Eli jos ostat tänään satasella, laskun tullessa maksat koko summan, 100€, ei tule korkoa. [/quote] Tätä mietin itsekin. Luulen että ap:llä joko ei ole luottoa tai sitten luotot tapissa. Itsekin käytän visaa usein, onhan se korotonta kun maksaa kaiken heti takaisin. [/quote] Kaikilla ei ole luottokorttia. En minäkään ole semmosta koskaan hankkinut, eikä ole ollut tarpeenkaan. Ehkäpä ap:llakaan ei ole?

[/quote]

näyttäisi olevan tarpeen.
[/quote]
Ja sitten ollaan ensi kuussa entistä pahemmin kusessa? Hei mahtavaa!
Ohis

Vierailija
42/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:44"]Ihan pikku reunahuomautus... Jos tilillä ei tarpeeksi katetta, suoravelotus EI onnistu! Eli jos tilillä on muka ollut 400 euroa ja lasku on ollut 450 euroa, niin ei se todellakaan ole mennyt tililtä!

Ja toisekseen, miksei siellä kaupassa voinut käydä eilen?
[/quote]
Kyllä pankki sieltä omansa saa vaikka se tili menis miinukselle. Ja nytkö ap:n olis pitäny eilen kattoo kristallipallosta että vittu, palkka ei tulekaan ajallaan, menenpä jo tänään kauppaan :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen seis. Lapsilla on kurja uusi vuosi ja puuroa joutuvat syömään ja pihassa seisoo auto jota maksetaan 450e/kk?? Vmp.

Vierailija
44/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No daa.. Kyllä se pankki rahat saa.. Jos tilillä ei ole silloin katetta, niin lasku yritettään veloittaa kahden seuraavan arkipäivän aikana (eli siis seuraavana päivänä ja sitä seuraavana). Eli ei todellakaan vedetä miinukselle!

Eli provolta haiskahtaa ja pahasti haiskahtaakin.

Vierailija
45/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:44"]Ihan pikku reunahuomautus... Jos tilillä ei tarpeeksi katetta, suoravelotus EI onnistu! Eli jos tilillä on muka ollut 400 euroa ja lasku on ollut 450 euroa, niin ei se todellakaan ole mennyt tililtä! Ja toisekseen, miksei siellä kaupassa voinut käydä eilen? [/quote] Kyllä pankki sieltä omansa saa vaikka se tili menis miinukselle. Ja nytkö ap:n olis pitäny eilen kattoo kristallipallosta että vittu, palkka ei tulekaan ajallaan, menenpä jo tänään kauppaan :o

[/quote]

Ei mulla ainakaan suoraveloitus lähde jos katetta ei ole. Yrittää pari päivää, sitten tulee laskuna kotiin ja jotain sanktiomaksuja lisäksi. Nordeasta näin. Toki pankki lopulta saa omansa, vaikka sitten ulosotossa, ei siitä olekaan kyse, vaan siitä ettei ap:n tarina päde.

Vierailija
46/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:26"]

Tähän saakka kaikki toiminu niinku kuuluukin joten ei tullu mieleen että just uutena vuotena kaikki menis toisin. Tilillä oli 400€ eli ei siis tyhjä ja tänään oli myös palkkapäivä (aina tullut ajallaan). Laina menee suoravelotuksena eli veti tilin miinukselle. Eli kyse ei ole omasta tyhmyydestä tai rahojen ryyppäämisestä. Raha liikkuu tililtä toiselle ja jos joku niinkuin nyt työnantaja mokaa niin joku siinä kärsii. Tässä tapauksessa me. Yhteyksissä häneen oltu ja rahan saan tilille vasta perjantai. Kiitos vaan kivoista kommenteista sekä myös niistä ei kivoista! ;)

[/quote]

Mikset osta luottokortilla? Maksa sitten pe pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:37"]Osta luottokortilla... !!! Olkoonkin että korkoa tulee, jopa kaksi euro tjs jos maksat heti pois kun lasku tulee. Eikö lastesi ilo ole parin euron arvoinen?? Ja sitäpaitsi ainakin visalla ostettaessa korko alkaa juosta vain silloin jos luottosummaa alkaa maksaa osissa. Eli jos ostat tänään satasella, laskun tullessa maksat koko summan, 100€, ei tule korkoa. [/quote] Tätä mietin itsekin. Luulen että ap:llä joko ei ole luottoa tai sitten luotot tapissa. Itsekin käytän visaa usein, onhan se korotonta kun maksaa kaiken heti takaisin. [/quote] Kaikilla ei ole luottokorttia. En minäkään ole semmosta koskaan hankkinut, eikä ole ollut tarpeenkaan. Ehkäpä ap:llakaan ei ole?

[/quote]

Minäkin olin ennen luottokortin periaatteelinen vastustaja, kunnes tuli pari tilannetta joissa miehen luottokortti pelasti tilanteen.

Sen jälkeen hankin oman luottokortin. Oikein käytettynä se on helvetin hyvä hätävara.

Vierailija
48/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:40"] [quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:37"]Osta luottokortilla... !!! Olkoonkin että korkoa tulee, jopa kaksi euro tjs jos maksat heti pois kun lasku tulee. Eikö lastesi ilo ole parin euron arvoinen?? Ja sitäpaitsi ainakin visalla ostettaessa korko alkaa juosta vain silloin jos luottosummaa alkaa maksaa osissa. Eli jos ostat tänään satasella, laskun tullessa maksat koko summan, 100€, ei tule korkoa. [/quote] Tätä mietin itsekin. Luulen että ap:llä joko ei ole luottoa tai sitten luotot tapissa. Itsekin käytän visaa usein, onhan se korotonta kun maksaa kaiken heti takaisin. [/quote] Kaikilla ei ole luottokorttia. En minäkään ole semmosta koskaan hankkinut, eikä ole ollut tarpeenkaan. Ehkäpä ap:llakaan ei ole? [/quote] näyttäisi olevan tarpeen. [/quote] Ja sitten ollaan ensi kuussa entistä pahemmin kusessa? Hei mahtavaa! Ohis

[/quote]

Parista eurosta nyt tuskin menee "entistä pahemmin kuseen". Etenkin, jos koko rahapula nyt johtuu myöhässä olevasta palkasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:37"]Osta luottokortilla... !!! Olkoonkin että korkoa tulee, jopa kaksi euro tjs jos maksat heti pois kun lasku tulee. Eikö lastesi ilo ole parin euron arvoinen?? Ja sitäpaitsi ainakin visalla ostettaessa korko alkaa juosta vain silloin jos luottosummaa alkaa maksaa osissa. Eli jos ostat tänään satasella, laskun tullessa maksat koko summan, 100€, ei tule korkoa. [/quote] Tätä mietin itsekin. Luulen että ap:llä joko ei ole luottoa tai sitten luotot tapissa. Itsekin käytän visaa usein, onhan se korotonta kun maksaa kaiken heti takaisin. [/quote] Kaikilla ei ole luottokorttia. En minäkään ole semmosta koskaan hankkinut, eikä ole ollut tarpeenkaan. Ehkäpä ap:llakaan ei ole?

[/quote]

Minäkin olin ennen luottokortin periaatteelinen vastustaja, kunnes tuli pari tilannetta joissa miehen luottokortti pelasti tilanteen.

Sen jälkeen hankin oman luottokortin. Oikein käytettynä se on helvetin hyvä hätävara.

[/quote]

En mä ole kieltänytkään ettei se olis hyvä hätävara niille joilla sille on tarvetta. Mä en sitä ole koskaan kaivannut, sitä vaan tarkoitin että jos ap:kaan ei ole sitä tarvinut eikä näin ollen ole sitä myöskään tullut hankkineeksi.

Vierailija
50/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:44"]Ihan pikku reunahuomautus... Jos tilillä ei tarpeeksi katetta, suoravelotus EI onnistu! Eli jos tilillä on muka ollut 400 euroa ja lasku on ollut 450 euroa, niin ei se todellakaan ole mennyt tililtä! Ja toisekseen, miksei siellä kaupassa voinut käydä eilen? [/quote] Kyllä pankki sieltä omansa saa vaikka se tili menis miinukselle. Ja nytkö ap:n olis pitäny eilen kattoo kristallipallosta että vittu, palkka ei tulekaan ajallaan, menenpä jo tänään kauppaan :o

[/quote]

Ei mulla ainakaan suoraveloitus lähde jos katetta ei ole. Yrittää pari päivää, sitten tulee laskuna kotiin ja jotain sanktiomaksuja lisäksi. Nordeasta näin. Toki pankki lopulta saa omansa, vaikka sitten ulosotossa, ei siitä olekaan kyse, vaan siitä ettei ap:n tarina päde.

[/quote]

No mä nyt ainakin tiedän tapauksen jossa pankki on sen lainansa tililtä ottanut, ja tili on päätynyt miinukselle siitä. En muista mikä pankki siinä oli kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:40"] [quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:37"]Osta luottokortilla... !!! Olkoonkin että korkoa tulee, jopa kaksi euro tjs jos maksat heti pois kun lasku tulee. Eikö lastesi ilo ole parin euron arvoinen?? Ja sitäpaitsi ainakin visalla ostettaessa korko alkaa juosta vain silloin jos luottosummaa alkaa maksaa osissa. Eli jos ostat tänään satasella, laskun tullessa maksat koko summan, 100€, ei tule korkoa. [/quote] Tätä mietin itsekin. Luulen että ap:llä joko ei ole luottoa tai sitten luotot tapissa. Itsekin käytän visaa usein, onhan se korotonta kun maksaa kaiken heti takaisin. [/quote] Kaikilla ei ole luottokorttia. En minäkään ole semmosta koskaan hankkinut, eikä ole ollut tarpeenkaan. Ehkäpä ap:llakaan ei ole? [/quote] näyttäisi olevan tarpeen. [/quote] Ja sitten ollaan ensi kuussa entistä pahemmin kusessa? Hei mahtavaa! Ohis

[/quote]

Parista eurosta nyt tuskin menee "entistä pahemmin kuseen". Etenkin, jos koko rahapula nyt johtuu myöhässä olevasta palkasta.

[/quote]

Ei varmaan parista eurosta menekään. Mutta kaikki eivät sitä korttia osaa käyttää maltilla. Kun se kerran on niin höylätään nyt, näitäkin tyyppejä on. 

Vierailija
52/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelkaa sillä hemmetin autolla jonnekin missä tarjotaan herkkuja ja ammutaan raketit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/53 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e rahaa tilillä ja lompakossa 3e, silti vietän uutta vuotta joten kuten herkutellen! Katsos kun ihminen voi tehdä viisaasti ja säästää niitä uuden vuoden herkkuja etukäteen uutta vuotta varten! tai lainata rahaa jos muu ei auta. Sipsejä löytää eurolla ja jonkun karkkipussin/keksipaketin saa myös eurolla tai parilla, Lidlistä limua eurolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän