Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kysymys naisille: kumpi?

Vierailija
23.12.2014 |

Harkitsen auton vaihtoa ja kysymys kuuluu kumpi auto miehellä parempi? 

Oletetaan nyt, että kuskit olisivat samat... kumman auton kyytiin lähtisit mieluummin? 

Peitin merkit pois näkyvistä, jotta se ei pääse vaikuttamaan. Joku tosin saattaa tunnistaa. 

 

Vaihtoehto 1:

http://i.imgur.com/rxjnEzc.jpg

 

Vaihtoehto 2:

http://i.imgur.com/5cEedWy.jpg

 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama rottelo eri kulmista.

Vierailija
2/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaksiovista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:15"]

Sama rottelo eri kulmista.

[/quote]

 

Ei ole. 

Toinen on coupe, kuten huomaat kun katsot tarkemmin. 

 

Vierailija
4/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:15"]

Sama rottelo eri kulmista.

[/quote]

 

Ei ole. 

Toinen on coupe, kuten huomaat kun katsot tarkemmin. 

 

[/quote]

 

Samaa, samaa...

Vierailija
5/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole SAAB, joten I'm out.

Vierailija
6/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coupe -mallit on ihan pepusta! Juhlanuttura osuu kattoon ja pitää istua pää kenossa. Paitsi tietysti jos deittailet vain pieniä naisia. :-P 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää samoilta, ei mua ainakaan kiinnosta millainen auto miehellä on :D lähinnä ihmettelisin jos olisi auto ylipäätänsä, asun itse keskustan alueella eikä täällä tuommoisia tarvita. Mutta siis joo hienoja autoja molemmat toki.

Vierailija
8/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:15"]

Sama rottelo eri kulmista.

[/quote]

 

Tässä on "vaihtoehto 2" takaviistosta. 

http://i.imgur.com/4gJTKqs.jpg

 

Miehet, älkää paljastako merkkejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka on Aston Martin ja toka Lexus.

M42

Vierailija
10/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan lyhyesti kaikkien naisten puolesta: ihan sama.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään nuo näyttää ihan samoilta. En kiinnitä erityistä huomiota autoihin. Toki kallis merkki antaisi vaikutelman rikkaasta miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen näyttää Hondalta.. ;D Mulle kelpais ihan kumpi vaan! Samoin mies sen auton sisällä.. Tai no, sen miehen kans olen kyllä vähän nirsompi kun sen auton.. Vaikka olis kuinka kallis ja hieno auto, mutta mies on mulkku.. Niin ei tuu mitään. Mutta jos on mukava mies, niin kelpaa mulle vaikka Ladalla ajais.. :)

Vierailija
14/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on auto. Sinun linkkisi takana on leluja.

http://betterparts.org/volvo/volvo-amazon.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama

Vierailija
16/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tylsiä, mutta ykkösessä on huomiotaherättävän ruma perä.

Vierailija
17/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin tänään kauniit takavalot yhdessä autossa, sellaiset aaltoviivat!

Vierailija
18/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joo uskotaan ettei auto ratkaise. 

Mutta kertokaa nyt kumpi miellyttää visuaalisesti. Naiset ovat tunnettuja silmästään kauneudelle. 

Vierailija
19/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:31"]

Molemmat tylsiä, mutta ykkösessä on huomiotaherättävän ruma perä.

[/quote]

 

Ruma?

Jos ykkönen olisi nainen, olisin koko ajan sen perseen kimpussa! 

Mikä sitten on sinun mielestäsi hieno auto? Ja muistetaan nyt ettei tässä ollaan mitään Räikkösiä eli liikutaan kuolevaisten hintaluokissa. 

 

Vierailija
20/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi