Taas kysymys naisille: kumpi?
Harkitsen auton vaihtoa ja kysymys kuuluu kumpi auto miehellä parempi?
Oletetaan nyt, että kuskit olisivat samat... kumman auton kyytiin lähtisit mieluummin?
Peitin merkit pois näkyvistä, jotta se ei pääse vaikuttamaan. Joku tosin saattaa tunnistaa.
Vaihtoehto 1:
http://i.imgur.com/rxjnEzc.jpg
Vaihtoehto 2:
http://i.imgur.com/5cEedWy.jpg
Kommentit (57)
Valitsit sitten ne muodottomimmat ökymöykyt? Tyhmää ettei nykypäivänä osata muotoilla autoja. Fiat multipla oli piristävä poikkeus.
Kyllä Lexus toimii tälle naiselle ;) ja kokemuksesta voin sanoa, että lastenkin kanssa ihan ok tilaa takaluukussa, tokikaan en puhu vauvaikäisistä.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:54"]
Volvo on aina plussaa, muuten kaikki samalla lähtöviivalla.
[/quote]
Oho, enpä olisi uskonut Volvoa mainittavan. Onko sinulla suosikkimallia?
Huh, jos nuo ovat "tylsiä setäautoja" niin mitkä sitten eivät ole?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:44"]
yksi lysti, setämiesautoja kummatkin.
[/quote]
No kerro sinäkin nyt sitten omasta mielestäsi "ei-setämiesauto". Ja edelleen mieluusti sellainen, johon on varaa muillakin kuin Kimillä. Kyllä minäkin hienoja autoja keksin jos budjetti olisi +100k
[/quote]
Riippuuko sun itsetunto autosta? Setämiesautoja on kaikki, jotka ostetaan egon pönkitystä varten.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:15"]
Huh, jos nuo ovat "tylsiä setäautoja" niin mitkä sitten eivät ole?
[/quote]
Puhe ei olekaan tylsyydestä, vaan egon jatkamisesta metallisella (tai muovisella) möykyllä. Kun iskee sitä kriisiä, setäkriisiä.
Hahaa kaikki seksibeibet on tyrkyllä jossain klubilla ja siks vastaukset on tämmösiä
Eka näyttää paremmalta ja nuorekkaammalta, mutta toisaalta jälkimmäinen arvokkaammalta. Ovulaationa aikaan lähtisin kai ekan kyytiin ja muuten sitten jälkimmäisen. Yleisesti arvostan elämässä tiettyä vaurautta. Jos haluat näyttäytyä naisen silmään vakaalta, ota jälkimmäinen. Jos vallattomalta, ota eka.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:15"]
Huh, jos nuo ovat "tylsiä setäautoja" niin mitkä sitten eivät ole?
[/quote]
Puhe ei olekaan tylsyydestä, vaan egon jatkamisesta metallisella (tai muovisella) möykyllä. Kun iskee sitä kriisiä, setäkriisiä.
[/quote]
Jaa, eli kysymys olikin taas siitä, että miehen pitäisi olla näkymätön ja tyytyä siihen mitä on syntymässä annettu. Naiset saa kyllä pistää botoxit naamaan heti kun ensimmäinen ryppy ilmaantuu.
No, en ole vielä kriiseilyiässä. Silloin minulla on jo toivottavasti varaa oikeaan urheiluautoon.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:15"]
Huh, jos nuo ovat "tylsiä setäautoja" niin mitkä sitten eivät ole?
[/quote]
Puhe ei olekaan tylsyydestä, vaan egon jatkamisesta metallisella (tai muovisella) möykyllä. Kun iskee sitä kriisiä, setäkriisiä.
[/quote]
Jaa, eli kysymys olikin taas siitä, että miehen pitäisi olla näkymätön ja tyytyä siihen mitä on syntymässä annettu. Naiset saa kyllä pistää botoxit naamaan heti kun ensimmäinen ryppy ilmaantuu.
No, en ole vielä kriiseilyiässä. Silloin minulla on jo toivottavasti varaa oikeaan urheiluautoon.
[/quote]
Itsetuntoa voinee ehostaa muullakin tavalla, niin ettei se riipu tavarasta. Ps onhan miehillekin omat juttunsa, hiustensiirtoa, Viagraa ja Rogainea, jne.
Pointti olikin se, että se hienon auton hankkiminen keski-iän kynnyksellä ja kenties nuorille naisille lirkuttelu ja "vaikutuksen tekeminen" on suht läpinäkyvää egon pönkitystä, huonon itsetunnon peittelyä ja tilanteensa hyväksymättömyyttä kuten myös naisten ottamat botoksit, harrastama puumailu ym.
Ymmärsikö?
Nr. 1: AAH, HALUUN!!!!
Nr. 2: Kiitos ei.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:50"]
Ap, kumman naiset matkaan lähtisit mieluummin? Sen, jonka olalla roikkuu laukku 1 vai sen, joka kantaa laukkua 2?
Laukku 1: http://www.dellamoda.com/images/P/coach-black-handbag-soho-41889-0p.jpg
Ymmärrät nyt ehkä pointin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:32"]
Eka näyttää paremmalta ja nuorekkaammalta, mutta toisaalta jälkimmäinen arvokkaammalta. Ovulaationa aikaan lähtisin kai ekan kyytiin ja muuten sitten jälkimmäisen. Yleisesti arvostan elämässä tiettyä vaurautta. Jos haluat näyttäytyä naisen silmään vakaalta, ota jälkimmäinen. Jos vallattomalta, ota eka.
[/quote]
Olik tää Freudilainen :D
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:15"] Sama rottelo eri kulmista. [/quote] Tässä on "vaihtoehto 2" takaviistosta. http://i.imgur.com/4gJTKqs.jpg Miehet, älkää paljastako merkkejä! [/quote] millanen idiootti kuvittelee, ettei naiset tunnista merkkejä? n23
[/quote]
öÖ, sellainen joka ei ikinä olisi uskonut, että suurin osa vastanneista luulisi noita kahta samaksi autoksi :D
Tai edes saman merkkisiksi.