Taas kysymys naisille: kumpi?
Harkitsen auton vaihtoa ja kysymys kuuluu kumpi auto miehellä parempi?
Oletetaan nyt, että kuskit olisivat samat... kumman auton kyytiin lähtisit mieluummin?
Peitin merkit pois näkyvistä, jotta se ei pääse vaikuttamaan. Joku tosin saattaa tunnistaa.
Vaihtoehto 1:
http://i.imgur.com/rxjnEzc.jpg
Vaihtoehto 2:
http://i.imgur.com/5cEedWy.jpg
Kommentit (57)
Mulle auto on kulkuväline, jossa ratkaisee menon mukavuus ja turvallisuus. Auton merkillä tai ulkonäöllä ei ole väliä. Nuo molemmat vaihtoehdot näyttävät sellaisilta, että niihin olisi ikävä kömpiä istumaan. Ja vaikka ulkonäkö on samantekevä, täytyy myöntää, että rumiakin nuo molemmat ovat.
Ja ihan tiedoksesi, (miespuolinen) ap, nainen ei ikinä missään tilanteessa valitse miestä auton perusteella eikä autolla ylipäätään ole mitään merkitystä. Meillä on kokonaan toisenlaiset kriteerit. :)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:32"]
Joo, joo uskotaan ettei auto ratkaise.
Mutta kertokaa nyt kumpi miellyttää visuaalisesti. Naiset ovat tunnettuja silmästään kauneudelle.
[/quote]
Ei kumpikaan. Ihan yhtä tylsän näköisiä molemmat.
Ihan sama, ei kiinnosta minkälainen auto miehellä on. Mun miehelläni ei ole autoa lainkaan. Lihaksikas, komea ja ihana mies!
Ensimmäisen auto näytti paremmalta. Mutta jos siis kyseessä on sama auto, niin vastaan, että auto näyttää takaa paremmalta.
Epäkäytännöllisiä molemmat. Numero 1 näyttää turhalta murokupilta, jossa ei ole edes ovia riittävästi ja kakkosessa epäilen tavaratilaa/lastausmahiksia
-käytännöllisyydestä nauttiva n24v
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:15"]
Sama rottelo eri kulmista.
[/quote]
Ei ole.
Toinen on coupe, kuten huomaat kun katsot tarkemmin.
[/quote]
yksi lysti, setämiesautoja kummatkin.
Kaikki nykyautot on ihan saman näköisiä, täysin persoonattomia, joten ei todellakaan mitään väliä. (Ei edes sillä, onko miehellä auto vai ei ole.) Tämä tosin taitaa olla kompakysymys, sama auto molemmissa kuvissa. :)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:15"]
Sama rottelo eri kulmista.
[/quote]
Tässä on "vaihtoehto 2" takaviistosta.
http://i.imgur.com/4gJTKqs.jpg
Miehet, älkää paljastako merkkejä!
[/quote]karmea
Autonrassaajien vanhat korjatut autot <3
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:43"]
Ensimmäisen auto näytti paremmalta. Mutta jos siis kyseessä on sama auto, niin vastaan, että auto näyttää takaa paremmalta.
[/quote]
Uskokaa nyt jo, ettei ole sama auto! Onhan ne nyt ihan eri näköiset.
Ap, kumman naiset matkaan lähtisit mieluummin? Sen, jonka olalla roikkuu laukku 1 vai sen, joka kantaa laukkua 2?
Laukku 1: http://www.dellamoda.com/images/P/coach-black-handbag-soho-41889-0p.jpg
Ymmärrät nyt ehkä pointin.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:44"]
yksi lysti, setämiesautoja kummatkin.
[/quote]
No kerro sinäkin nyt sitten omasta mielestäsi "ei-setämiesauto". Ja edelleen mieluusti sellainen, johon on varaa muillakin kuin Kimillä. Kyllä minäkin hienoja autoja keksin jos budjetti olisi +100k
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:15"]
Sama rottelo eri kulmista.
[/quote]
Tässä on "vaihtoehto 2" takaviistosta.
http://i.imgur.com/4gJTKqs.jpg
Miehet, älkää paljastako merkkejä!
[/quote]
millanen idiootti kuvittelee, ettei naiset tunnista merkkejä?
n23
Toisessaautossa 2 ovea, toisessa 4. Miten voitte luulla samaksi?
Volvo on aina plussaa, muuten kaikki samalla lähtöviivalla.
Uskokaa nyt jo, ettei ole sama auto! Onhan ne nyt ihan eri näköiset.
[/quote]
Kyllä miehet voi olla tyhmiä, nehän on molemmat mustia!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:51"]
Saabismi on sairautta.
[/quote]
Saabismi on siunaus.
Ois nyt ees erivärisiä niin vois jotain sanoa, t. Kauneussilmätön