Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kysymys naisille: kumpi?

Vierailija
23.12.2014 |

Harkitsen auton vaihtoa ja kysymys kuuluu kumpi auto miehellä parempi? 

Oletetaan nyt, että kuskit olisivat samat... kumman auton kyytiin lähtisit mieluummin? 

Peitin merkit pois näkyvistä, jotta se ei pääse vaikuttamaan. Joku tosin saattaa tunnistaa. 

 

Vaihtoehto 1:

http://i.imgur.com/rxjnEzc.jpg

 

Vaihtoehto 2:

http://i.imgur.com/5cEedWy.jpg

 

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois nyt ees erivärisiä niin vois jotain sanoa, t. Kauneussilmätön

Vierailija
22/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle auto on kulkuväline, jossa ratkaisee menon mukavuus ja turvallisuus. Auton merkillä tai ulkonäöllä ei ole väliä. Nuo molemmat vaihtoehdot näyttävät sellaisilta, että niihin olisi ikävä kömpiä istumaan. Ja vaikka ulkonäkö on samantekevä, täytyy myöntää, että rumiakin nuo molemmat ovat.

Ja ihan tiedoksesi, (miespuolinen) ap, nainen ei ikinä missään tilanteessa valitse miestä auton perusteella eikä autolla ylipäätään ole mitään merkitystä. Meillä on kokonaan toisenlaiset kriteerit. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:32"]

Joo, joo uskotaan ettei auto ratkaise. 

Mutta kertokaa nyt kumpi miellyttää visuaalisesti. Naiset ovat tunnettuja silmästään kauneudelle. 

[/quote]

Ei kumpikaan. Ihan yhtä tylsän näköisiä molemmat.

Vierailija
24/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, ei kiinnosta minkälainen auto miehellä on. Mun miehelläni ei ole autoa lainkaan. Lihaksikas, komea ja ihana mies!

Vierailija
25/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen auto näytti paremmalta. Mutta jos siis kyseessä on sama auto, niin vastaan, että auto näyttää takaa paremmalta.

Vierailija
26/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkäytännöllisiä molemmat. Numero 1 näyttää turhalta murokupilta, jossa ei ole edes ovia riittävästi ja kakkosessa epäilen tavaratilaa/lastausmahiksia

-käytännöllisyydestä nauttiva n24v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:15"]

Sama rottelo eri kulmista.

[/quote]

 

Ei ole. 

Toinen on coupe, kuten huomaat kun katsot tarkemmin. 

 

[/quote]

yksi lysti, setämiesautoja kummatkin.

Vierailija
28/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nykyautot on ihan saman näköisiä, täysin persoonattomia, joten ei todellakaan mitään väliä. (Ei edes sillä, onko miehellä auto vai ei ole.) Tämä tosin taitaa olla kompakysymys, sama auto molemmissa kuvissa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:15"]

Sama rottelo eri kulmista.

[/quote]

 

Tässä on "vaihtoehto 2" takaviistosta. 

http://i.imgur.com/4gJTKqs.jpg

 

Miehet, älkää paljastako merkkejä!
[/quote]karmea

Vierailija
30/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonrassaajien vanhat korjatut autot <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:43"]

Ensimmäisen auto näytti paremmalta. Mutta jos siis kyseessä on sama auto, niin vastaan, että auto näyttää takaa paremmalta.

[/quote]

 

Uskokaa nyt jo, ettei ole sama auto! Onhan ne nyt ihan eri näköiset. 

 

Vierailija
32/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kumman naiset matkaan lähtisit mieluummin? Sen, jonka olalla roikkuu laukku 1 vai sen, joka kantaa laukkua 2?

Laukku 1: http://www.dellamoda.com/images/P/coach-black-handbag-soho-41889-0p.jpg

Laukku 2: http://www.hunki-dori.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/a/p/apache-black.jpg

Ymmärrät nyt ehkä pointin.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:44"]

yksi lysti, setämiesautoja kummatkin.

[/quote]

 

No kerro sinäkin nyt sitten omasta mielestäsi "ei-setämiesauto". Ja edelleen mieluusti sellainen, johon on varaa muillakin kuin Kimillä. Kyllä minäkin hienoja autoja keksin jos budjetti olisi +100k

 

Vierailija
34/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saabismi on sairautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:15"]

Sama rottelo eri kulmista.

[/quote]

 

Tässä on "vaihtoehto 2" takaviistosta. 

http://i.imgur.com/4gJTKqs.jpg

 

Miehet, älkää paljastako merkkejä!
[/quote]
millanen idiootti kuvittelee, ettei naiset tunnista merkkejä?
n23

Vierailija
36/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessaautossa 2 ovea, toisessa 4. Miten voitte luulla samaksi?

Vierailija
37/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka !!

Vierailija
38/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo on aina plussaa, muuten kaikki samalla lähtöviivalla.

Vierailija
39/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

 

Uskokaa nyt jo, ettei ole sama auto! Onhan ne nyt ihan eri näköiset. 

 

[/quote]

Kyllä miehet voi olla tyhmiä, nehän on molemmat mustia!

Vierailija
40/57 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:51"]

Saabismi on sairautta.

[/quote]

Saabismi on siunaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi