Taas kysymys naisille: kumpi?
Harkitsen auton vaihtoa ja kysymys kuuluu kumpi auto miehellä parempi?
Oletetaan nyt, että kuskit olisivat samat... kumman auton kyytiin lähtisit mieluummin?
Peitin merkit pois näkyvistä, jotta se ei pääse vaikuttamaan. Joku tosin saattaa tunnistaa.
Vaihtoehto 1:
http://i.imgur.com/rxjnEzc.jpg
Vaihtoehto 2:
http://i.imgur.com/5cEedWy.jpg
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:15"]
Sama rottelo eri kulmista.
[/quote]
Ei ole.
Toinen on coupe, kuten huomaat kun katsot tarkemmin.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:15"]
Sama rottelo eri kulmista.
[/quote]
Ei ole.
Toinen on coupe, kuten huomaat kun katsot tarkemmin.
[/quote]
Samaa, samaa...
Kumpikaan ei ole SAAB, joten I'm out.
Coupe -mallit on ihan pepusta! Juhlanuttura osuu kattoon ja pitää istua pää kenossa. Paitsi tietysti jos deittailet vain pieniä naisia. :-P
Näyttää samoilta, ei mua ainakaan kiinnosta millainen auto miehellä on :D lähinnä ihmettelisin jos olisi auto ylipäätänsä, asun itse keskustan alueella eikä täällä tuommoisia tarvita. Mutta siis joo hienoja autoja molemmat toki.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:15"]
Sama rottelo eri kulmista.
[/quote]
Tässä on "vaihtoehto 2" takaviistosta.
http://i.imgur.com/4gJTKqs.jpg
Miehet, älkää paljastako merkkejä!
Eka on Aston Martin ja toka Lexus.
M42
Vastaan lyhyesti kaikkien naisten puolesta: ihan sama.
Mun silmään nuo näyttää ihan samoilta. En kiinnitä erityistä huomiota autoihin. Toki kallis merkki antaisi vaikutelman rikkaasta miehestä.
Tämmösellä mut on hurmattu.
Ykkönen näyttää Hondalta.. ;D Mulle kelpais ihan kumpi vaan! Samoin mies sen auton sisällä.. Tai no, sen miehen kans olen kyllä vähän nirsompi kun sen auton.. Vaikka olis kuinka kallis ja hieno auto, mutta mies on mulkku.. Niin ei tuu mitään. Mutta jos on mukava mies, niin kelpaa mulle vaikka Ladalla ajais.. :)
Tässä on auto. Sinun linkkisi takana on leluja.
Molemmat tylsiä, mutta ykkösessä on huomiotaherättävän ruma perä.
Mä näin tänään kauniit takavalot yhdessä autossa, sellaiset aaltoviivat!
Joo, joo uskotaan ettei auto ratkaise.
Mutta kertokaa nyt kumpi miellyttää visuaalisesti. Naiset ovat tunnettuja silmästään kauneudelle.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:31"]
Molemmat tylsiä, mutta ykkösessä on huomiotaherättävän ruma perä.
[/quote]
Ruma?
Jos ykkönen olisi nainen, olisin koko ajan sen perseen kimpussa!
Mikä sitten on sinun mielestäsi hieno auto? Ja muistetaan nyt ettei tässä ollaan mitään Räikkösiä eli liikutaan kuolevaisten hintaluokissa.
Sama rottelo eri kulmista.