Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkeä opiskella bioanalyytikoksi?

Vierailija
03.09.2014 |

Peruspalkka vain 2300 €/kk (brutto), älyttömästi opiskeltavia aineita, palkattomia harjoitteluja. Tulevaisuudessa työt siirtyvät muualle/automatisoituvat vielä lisää. Näytteenotosta saa nivelrikon sormiinsa. Työtehtävät koulutuksen laajuuteen nähden naurettavan yksipuolisia ja tylsiä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan