Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syys/talvihattu vauvalle

Vierailija
25.08.2014 |

Pärjääkö syksyn sellaisella puuvillahatulla mikä solmitaan leuan alle. Millainen olisi hyvä talveksi? 43 oli päänympärys, mikä olisi hyvä koko? Olen ihan uuni näissä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyväksi havaittu talveksi Kivatin villakypärämyssyt, ja syksyksi puuvillaisia leuan alle solmittavia.

osoitteessa www.agtuvi.fi näet millaisia ne on, ja noita hattuja myydään cittarissa, anttilassa, prismassa jne.

Vierailija
2/2 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno siisxD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi