Lue keskustelun säännöt.
Miksi ihmeessä komppaatte Ikistä?
06.08.2014 |
Esimerkiksi tässä ketjussa. Suuri ikäero tuomitaan heti sen kummemmin miettimättä. Täällä on näköjään todella ennakkoluuloista porukkaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toisaalta täällä on aika yleistä keskustella itsensä kanssa. Toinen jatkuva vaiva eli Petri Paavola vetäisee ihanat juttunsa usein ylös hihkaisemalla Hieno homma! tms.