Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä komppaatte Ikistä?

Vierailija
06.08.2014 |

Esimerkiksi tässä ketjussa. Suuri ikäero tuomitaan heti sen kummemmin miettimättä. Täällä on näköjään todella ennakkoluuloista porukkaa.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4244476/ketju/mita_ajattelet_37_vuotiaasta_miehesta_jolla_on_22_vuotias_naisystava

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta täällä on aika yleistä keskustella itsensä kanssa. Toinen jatkuva vaiva eli Petri Paavola vetäisee ihanat juttunsa usein ylös hihkaisemalla Hieno homma! tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi