Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi ei muistuta vanhaa Etelä-Afrikkaa :)

Vierailija
02.09.2014 |

Jos jotakuta kiinnostaa, millaista elämä vanhassa Etelä-Afrikassa oli, voi tutustua esimerksiksi tähän dokumenttisarjaan: http://areena.yle.fi/tv/2180509

 

Terv. vanhassa Etelä-Afrikassa asunut

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:23"]

Jos jotakuta kiinnostaa, millaista elämä vanhassa Etelä-Afrikassa oli, voi tutustua esimerksiksi tähän dokumenttisarjaan: http://areena.yle.fi/tv/2180509

 

Terv. vanhassa Etelä-Afrikassa asunut

[/quote]

 

RKP:n ideologiassa ainakin on yhtäläisyyksiä sen kanssa.

Vierailija
2/3 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:23"]

Jos jotakuta kiinnostaa, millaista elämä vanhassa Etelä-Afrikassa oli, voi tutustua esimerksiksi tähän dokumenttisarjaan: http://areena.yle.fi/tv/2180509

 

Terv. vanhassa Etelä-Afrikassa asunut

[/quote]

 

RKP:n ideologiassa ainakin on yhtäläisyyksiä sen kanssa.

[/quote]

 

Ei ole :) Tutustu ihmeessä tuohon dokumenttisarjaan, niin loppuu tuollainen höpöpuhe. Voit olla mitä mieltä tahansa Suomesta, kielipolitiikasta ja RKP:stä, mutta väittämällä noin teet ainoastaan itsestäsi naurettavan.

 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:23"]

Jos jotakuta kiinnostaa, millaista elämä vanhassa Etelä-Afrikassa oli, voi tutustua esimerksiksi tähän dokumenttisarjaan: http://areena.yle.fi/tv/2180509

 

Terv. vanhassa Etelä-Afrikassa asunut

[/quote]

 

RKP:n ideologiassa ainakin on yhtäläisyyksiä sen kanssa.

[/quote]

 

Ei ole :) Tutustu ihmeessä tuohon dokumenttisarjaan, niin loppuu tuollainen höpöpuhe. Voit olla mitä mieltä tahansa Suomesta, kielipolitiikasta ja RKP:stä, mutta väittämällä noin teet ainoastaan itsestäsi naurettavan.

 

Ap

[/quote]

 

- RKP haluaa pitää ruotsinkieliset lapset erillään suomenkielisistä. Apartheidin aikaan haluttiin pitää valkoiset erillään mustista.

- Suomessa pieni ruotsinkielinen vähemmistö päättää suomenkielisten kieliasioista. Apartheidissa pieni vähemmistö päätti enemmistön asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan