Alle 2600 e tienaavia? Eihän heitä ole.
Mukava tuo Laura Räty. Ajaisi sitten asiaa niin, että minimipalkka olisi tuon verran.
Kommentit (9)
Niinpä. En ole koskaan saanut yli 2 tonnin kuukausipalkkaa. Mua ei siis ole olemassa. Nice!
Haloo, kysymyshän oli väärinkäsityksestä, toki Rädyn pitää tietää kansalaisten tulotaso, mutta hänhän tarkoitti sitä että alle 2 600 e/kk raja on liian alhainen ja suuremman joukon pitää päästä vähennyksen piiriin. Mutta toki sen voi ihan tahallaan ymmärtää väärin ja piehtaroida kokoomusvihassaan.
Joo eihän meitä olekaan. Halyisko Räty tulla itse kokeilemaan ärrän kassaa tai hoitsun työtä?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 09:08"]
Haloo, kysymyshän oli väärinkäsityksestä, toki Rädyn pitää tietää kansalaisten tulotaso, mutta hänhän tarkoitti sitä että alle 2 600 e/kk raja on liian alhainen ja suuremman joukon pitää päästä vähennyksen piiriin. Mutta toki sen voi ihan tahallaan ymmärtää väärin ja piehtaroida kokoomusvihassaan.
[/quote]
Totesi, että alle 2600e tianaavien joukko on vähäinen. Jaa, aika monta hoitajaa ja siivoojaa ei yllä likimainkaan tuohon.
Sitähän on pilvin pimein ammatteja missä kuukausitulot jäävät alle 2600 euron. Kauppojen myyjät, monet hoitsut, kokit ja keittäjät, postinjakajat, siivojaat, koulunkäyntiavustajat, kodinhoitajat, lastenhoitajat, monet toimistotyöntekijät ja sihteerit, jne.
Laura itse tienaa 12 000 e kuukaudessa. Niillä rahoilla onkin aivan käsittämättömän vaikeaa kuvitella, että jotkut tienaa jopa alle 2600 e kuussa miinus verot vielä.
Vuositulo:12=kuukausipalkka muistakaa huomioida lomarahat.Itse en jää alle 2600e
Juu. Kokoomuslaiset nöyristelee aina ennen vaaleja. Jopa laittavat työväenpuelueen paidan päälle, että saisivat huijattua itselleen lisää ääniä. Syöttävät vuodesta toiseen shaibaa siitä, että työteliäs ja ahkera ihminen menestyy ja rikastuu, vaikka oikeasti rikkaus on peräisin pääomakikkailusta, osingoista, veronkierrosta. Ainakin heillä itsellään.
Samoja tyhjiä ja valheiksi osoittautuneita fraaseja hoetaan: "Verotuksen kevennys yrittäjiltä lisää työpaikkoja." Ensimmäistäkään uutta työpaikkaa eivät ole vaalikautensa aikana saaneet aikaan. Päinvastoin ihmisiä lentää työpaikoista pihalle tasaiseen tahtiin, "että turvataan kilpailukyky". Just sitä samaa shaibaa hokevat, jolla ei ole mitään katetta.
Pahinta on, että kokoomuksen kärkijoukossa on tuollaisia idiootteja ja oikeasta elämästä vieraantuneita ääliöitä kuten Räty ja sen "isosisko" Risikko. Tai hempukkapersus Virkkunen. Kuka enää nukkuu öitään levollisesti, kun nuo idiootit sotkee maan asioita minkä kerkiävät?