Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

patja keskustelu

Vierailija
06.08.2014 |

En ymmärrä miksi mamupatja keskustelu poistettiin. Yritin viestilläni saada aiheeseen huumoria ja pilkettä silmäkulmaan. Alun perin idea aloituksesta lähti kun kuukauden ikäinen Iraqilaisvauvani makaa jatkuvasti päälläni :) miksi kaikki pitää ottaa niin vakavasti??

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän