Lue keskustelun säännöt.
patja keskustelu
06.08.2014 |
En ymmärrä miksi mamupatja keskustelu poistettiin. Yritin viestilläni saada aiheeseen huumoria ja pilkettä silmäkulmaan. Alun perin idea aloituksesta lähti kun kuukauden ikäinen Iraqilaisvauvani makaa jatkuvasti päälläni :) miksi kaikki pitää ottaa niin vakavasti??
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla