Lue keskustelun säännöt.
Tulipa mieleen kun kävin kaupassa, on hyvä etten ole ylipainoinen, lihava
31.07.2014 |
nimittäin olisin joutunut kiertämään kauhean lenkin mutta hoikkna pystyin pujahtamaan kahden hyllyn välistä toiselle käytävälle, eli näin pienissä arjen asioissa hoikkuudesta on paljon hyötyä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No, onpas se iso kauppa, kun käytävät on vallan kauhean pitkiä. Tuolleen sitä kyllä rupeaa lihomaan, jos aina etsii lyhyimmän reitin.