Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asutko Kalasatamassa, häiritseekö Flow

Vierailija
09.08.2014 |

Itse asun paljon pidemmällä idässä ja tännekin musiikki kuuluu aika hyvin. Ei toki häiritse. Mietin vaan kuinka kovalta se tuntuu lähellä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kurvissa, jumputus kuuluu/ kuului muttei häiritse. Enemmän tuo humalaisten kotkotus ärsyttää.

Vierailija
2/11 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kalliossa eikä meille kuulu mitään edes parvekkella. Taitaa ollat lavat toiseen suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:44"]yyhyy yyyh yyyyyhhyyy. kelasta voi hakea mamma-kärsii-korvauksia. jos rastitat miesviha- ruudun,

 

korvaus tuplaantuu.

[/quote]

 

Sekopää?

[/quote]

 

av-mammahan kannattelee suomen kansantaloutta. sen takia on oikeutettu kaikkiin tukiin.

 

ilman av-mammaa suomi olisi jo osa venäjää.

 

 

kysy toki mamma-kärsii-tukea kelasta. näkkileipä-kodinhoitotukea kai saat jo ?

[/quote]

Toivottavasti itse saat sairaseläkettä tai jotain päivärahaa mielenterveysongelmiesi takia? Kyllähän sun kuuluisi saada hyvät av-katkera-sekopää-naisvihaajatuet kun kannattelet suomen kansantaloutta ja olet hyvällä asialla aina täällä palstailemassa.

Vierailija
4/11 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyh nyyyjjjjjjhhhh nyyyh. olen katkera av-mamma jolla ei ole elämää.

 

oliko tuo kela korvaus totta? haen sitä ehdottomasti! tuet, ilmainen raha kuuluu mammoille!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
5/11 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttoniemeen kuului aika kovaa. Nyt on ovet ja ikkunat kiinni eikä kuulu kun naapurin juhlat.

Vierailija
6/11 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne Flow-musiikit on kuulunut enemmän sinne Vanhankaupungin-Viikin suuntaan paremmin kuin tänne muualle. Asun Kalliossa ja meille ei ole kuulunut mitään, vaikka ikkunatkin auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Vallilassa ei kuulu mitään. Ikkunat tosin kiinni. 

Vierailija
8/11 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yyhyy yyyh yyyyyhhyyy. kelasta voi hakea mamma-kärsii-korvauksia. jos rastitat miesviha- ruudun,

korvaus tuplaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:44"]yyhyy yyyh yyyyyhhyyy. kelasta voi hakea mamma-kärsii-korvauksia. jos rastitat miesviha- ruudun,

korvaus tuplaantuu.

[/quote]

Sekopää?

Vierailija
10/11 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoselle. Ei kukaan ole tässä valittanut. Ihan normi tiedustelu tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:44"]yyhyy yyyh yyyyyhhyyy. kelasta voi hakea mamma-kärsii-korvauksia. jos rastitat miesviha- ruudun,

 

korvaus tuplaantuu.

[/quote]

 

Sekopää?

[/quote]

 

av-mammahan kannattelee suomen kansantaloutta. sen takia on oikeutettu kaikkiin tukiin.

 

ilman av-mammaa suomi olisi jo osa venäjää.

 

 

kysy toki mamma-kärsii-tukea kelasta. näkkileipä-kodinhoitotukea kai saat jo ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän