Tampereen ripuliterroristi aiheutti jo yli 450 ihmisen ripulitaudin!!!
Kommentit (28)
Olikohan se se palstaa terrorisoinut RIPULIHULLU
Eiks näitä tapauksia ole useilla eri paikkakunnilla? Miten yksi olis ehtinyt paskomaan puol Suomee???
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:54"]
Olikohan se se palstaa terrorisoinut RIPULIHULLU
[/quote]
Ai suolistoraporttien tekijä? Tässä päivän suolistoraportti mites muilla
Nämä paskojat ovat itä-Euroopasta tulleita romaneja. Normaalisti ne paskovat kaduille ja puistoihin, mutta nyt kun on ollut lämmintä niin käyvät pulikoimassa ja paskovat samalla veteen. Ne ovat levittäytyneet jo kaikkialle Suomeen ja Eurooppaan. Ruotsistakin on uutisia rantapaskojista ja Norjasta on paskomisvideoitakin, tosin niissä paskovat kadulle ja pihoille.
mä paskoin pentuna mökin rantaveteen .... toivottavasti kukaan ei sairastunut!!!!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:55"]
Eiks näitä tapauksia ole useilla eri paikkakunnilla? Miten yksi olis ehtinyt paskomaan puol Suomee???
[/quote]
Karavaanari, karavaanari, on kaikkien kaveri.
Löytyykö netistä jostain listaa järvistä, joita olisi syytä välttää?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:21"]
Löytyykö netistä jostain listaa järvistä, joita olisi syytä välttää?
[/quote]
Hyvään alkuun pääsee, kun syötät navigaattoriin *järvi. Googlessa taitaa riittää pelkkä järvi.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:54"]
Olikohan se se palstaa terrorisoinut RIPULIHULLU
[/quote]
Ai suolistoraporttien tekijä? Tässä päivän suolistoraportti mites muilla
[/quote]
huhtikuussa vaikutti täällä haulla löydät niitä viestejä
Tekee varmaan niin että käy näihin aikoihin ripuloimassa rannat täyteen (kukaan ei oo näkemässä) ja sitten aamupäivällä pahaa aavistamattomat lapsoset ja vanhemmat menevät paskavesiin kahlaamaan.. Namnam
Mahtaa olla syyllisellä hauskaa lukea uutisista miten terroritekonsa uhrimäärä vaan kasvaa. Yhdellä sontimisella tavoittaa satoja ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:03"]
Nämä paskojat ovat itä-Euroopasta tulleita romaneja. Normaalisti ne paskovat kaduille ja puistoihin, mutta nyt kun on ollut lämmintä niin käyvät pulikoimassa ja paskovat samalla veteen. Ne ovat levittäytyneet jo kaikkialle Suomeen ja Eurooppaan. Ruotsistakin on uutisia rantapaskojista ja Norjasta on paskomisvideoitakin, tosin niissä paskovat kadulle ja pihoille.
[/quote]Intiassa ihmiset pesevät hampaitakin Ganges-joen paskavedessä, jossa lilluu eläinten ja ihmisten ruumiita. Sieltä myös nämä Euroopan rompsut ovat alunperin kotoisin.
Nyt jo yli 1000 sairastunutta!!! Ja meno sen kun vaan yltyy!! Lopeta jo, ripulipylly!!