Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on parisuhteessanne/perheessänne eniten erimielisyyksiä aiheuttava asia?

Vierailija
09.08.2014 |

Meillä on seksi.

Mies haluais enemmän kuin mä. Mua taas ei vaan haluta. :-/

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sotkuisuus! >:-(

Vierailija
2/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin viettää vapaa-aikani maailmalla viillettäen, mies kotona sohvalla maaten.

Vierailija
4/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin riideltiin siivoamisesta, nyt rahasta. 

Vierailija
5/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies riitelee siivoamisesta, mä seksistä.

Vierailija
6/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamisesta (mies ei siivoa kuin viikkojen nalkutuksen jälkeen) miehen pelaamisesta ja seksistä (mies ei anna). Tosin olen jo niin väsynyt tähän tilanteeseen etten enää jaksa huutaa, riidellä ja itkeä. Olen kertonut miehelle harkitsevani eroa jos asiat eivät muutu, mutta miestä ei kiinnosta keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan vähyys aiheuttaa stressiriitoja ja minä väsyn välillä miehen pelaamiseen.

Vierailija
8/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. Mies ei anna tarpeeks ku mehut kuluu pornon parissa. Ja joo, olen kaunis,seksikäs ja täysin estoton...eioä auta, tuolla ollu tuo pornoriippuvuus vuosia jo, ennen mua...

Mulla ois kyllä vaihtoehtona mua 10v nuorempi rakastaja, mutta pettäminenkään ei oo kivaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen some-addiktio ja sitä myötä passiivisuus normaalin perhe-elämän pyörittämisessä

Vierailija
10/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:29"]

Tiskaaminen. Tiskikone on ollut rikki jo kuukausia, kumpikaan ei ole saanut aikaiseksi hankkia uutta ja molemmat vihaa tiskaamista ;D

[/quote]Laiskuus ja saamattomuus taitavat olla tiedän suurimmat onglemat. Kun meillä särkyi tiskikone, niin uusi ostettiin seuraavana päivänä. Eniten riidellään varmaan siivoamisesta, sitä kun ei saa tehtyä millään koneella. Mutta ne riidat on yleensä meidän vanhempien ja teinilasten välisiä, ei vanhempien keskenäisiä. Vanhempien kesken riidellään joskus miehen alkoholin käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsen "hankkiminen". Mies haluaa, minä en ehkä uskalla enää. Synnyttäis sen sitten itse, mä kärsin keskenmenoista ja niistäkään ei meinaa fyysisesti toipua, pelkopolille joudun esikoisen kiireellisen/hätäsektion takia. Raskausaika oli hirveä, meni liikuntakyky ja hirveät kivut puolet ajasta. 

Vierailija
12/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riidellään seksistä ja siivoamisesta. Minä haluan enemmän seksiä ja mies, että kotona olisi vähän siistimpää. Tähän on kuulemma ratkaisu, minä siivoan enemmän ja saan seksiä, mutta kun siivoamisen jälkeen olisi mun aika saada seksiä niin miestä ei kiinnostakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha.

Vierailija
14/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, siivous ja koiran ulkoilutus. Rahasta tulee välillä napinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen alkoholinkäyttö, tai oikeastaan sen aiheuttamat lieveilmiöt. Joskus raha. Harkitsen eroa.

Vierailija
16/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen (mies on siistimpi) ja lasten kasvatus. Miehellä hirveästi sääntöjä miten lasten pitäisi ja ei pitäisi olla (esim. ei saa mennä keittiöön ja ei saa koskea mihinkään mikä ei ole lasten lelu tai tavara). Raivostuttavaa. Taistelen heidän lapsuutensa puolesta päivittäin.

Vierailija
17/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ette halua seksiä, miksi ylipäätään elätte suhteessa?

 

Eikö kannattaisi päästää irti ja päästää se puoliso elämään kunnon elämää...

Vierailija
18/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukuloimaan lähteminen ja muut sosiaaliset velvoitteet

Vierailija
19/24 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotku ja siivoaminen.

Vierailija
20/24 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme