Lue keskustelun säännöt.
Siis mitä vikaa on Visa Electron kortissa??
28.04.2014 |
Olen 19-vuotias aikuinen ihminen ja käytän sitä korttia.
Samoin 49-vuotiaat vanhempani.
En tiedä. Tai näe. Mitään vikaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jännä miten tällä foorumilla tartutaan aina huonoihin provoihin ja niistä tulee automaattisesti pisimpiä ketjuja.