Eikö sen pakastajan sisko ollut sairaanhoitaja?
Liekö avustanut?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:13"]Oli ja vielä joku gynepuolen erikoistuminen muistaakseni.
[/quote]
Weeeeird
mikä on "gynepuolen erikoistuminen" sairaanhoitajalla? puhutko siis kätilöstä?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:13"]
Oli ja vielä joku gynepuolen erikoistuminen muistaakseni.
[/quote]
ivf-hoitaja?
Oliko sisko siis sairaanhoitaja? Ei kai vaan....
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:13"]
Oli ja vielä joku gynepuolen erikoistuminen muistaakseni.
[/quote]
ivf-hoitaja?
[/quote]mitä toi tarkoittaa?
Ja oikeasti on olemassa naisia jolle synnytys on kivuton, nopea ja helppo. Mulla oli sellainen vieruskaverina, sai viidennen lapsensa ja jokainen vauva oli syntynyt plumps siitä vaan. Toki se on harvinaista, mutta mahdollista. Ja kun yhden kerran olet synnyttänyt yksin, on rima toiseen kertaan alempi.
Ei ole ollut missään että olisi sairaanhoitaja sisko
On mainittu tuo sairaanhoitaja-sisko
Olen ollut sh-siskon kanssa työn puolesta tekemisissä 10 vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:13"]
Oli ja vielä joku gynepuolen erikoistuminen muistaakseni.
[/quote]
ivf-hoitaja?
[/quote]mitä toi tarkoittaa?
[/quote]
Ivf-hoitaja työskentelee naistentautien klinikoilla ja avustaa mm. lapsettomuushoitoja. Gynekologiaan erikoistunut sairaanhoitaja
No, mutta! Tuossa lehtijutussa kätilö varoittelee, että yksin synnyttäminen on vaarallista. Eipä ollut lopputulos näissä viidessä tapauksessa lasten kannalta mitenkään edullinen...
No niin, tähän päästiin. Älkää nyt ruvetko kehittelemään mitään älyttömiä juttuja!
Melkoisella varmuudella voi sanoa,ettei siskolla ole mitään tekemistä asian kanssa.
Annetaan omaisille rauha!
ensinnäkin ap sun alote aivan kamala ja otsake törkeä! onko jo perheen jälkeen koko suku pakko vetää tähän mukaan? oikeesti miten te kehtaatte. noh, miettikää taas huomiseen ketä viellä suvusta saadaan vedettyä tapahtuneeseen mukaan. en yleensä toivo kellekkään mitään pahaa mutta nyt toivon, että perhe huomaisi teidän törkeydet ja syytökset ja saisitte kunnianloukkaus syytteen. jotain rajaa täytyy olla!
Mun mummoni kuulemma synnytti viisi lasta yksin, ilman apua. ekan lapsen synnytyksessä mummolla, joka olisilloin jo vanha ensisynnyttäjä, jo 33 v, oli apuna joku kyläkätilö. Mummo oli suivaantunut tähän naiseen, ja synnytti seuraavat viisi lasta yksin. " ei tartte tulla kylän ämmien nauramaan", oli kuulemma sanonut. mummo synnytti lapset 1910- ja 1920- luvuilla.
Ja siis kaikki mummon kuusi lasta jäi eloon, ja elivät vanhoiksi, paitsi nuorin poika joka kaatui jatkosodassa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:13"]
Oli ja vielä joku gynepuolen erikoistuminen muistaakseni.
[/quote]
ivf-hoitaja?
[/quote]mitä toi tarkoittaa?
[/quote]
Ivf-hoitaja työskentelee naistentautien klinikoilla ja avustaa mm. lapsettomuushoitoja. Gynekologiaan erikoistunut sairaanhoitaja
[/quote]luomumenetelmällä 44 vuotiaana terve vauva
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:07"]
Mun mummoni kuulemma synnytti viisi lasta yksin, ilman apua. ekan lapsen synnytyksessä mummolla, joka olisilloin jo vanha ensisynnyttäjä, jo 33 v, oli apuna joku kyläkätilö. Mummo oli suivaantunut tähän naiseen, ja synnytti seuraavat viisi lasta yksin. " ei tartte tulla kylän ämmien nauramaan", oli kuulemma sanonut. mummo synnytti lapset 1910- ja 1920- luvuilla.
[/quote]
Ohis... Kuinka vanha olet? Jos sun äiti/isä on syntynyt noina vuosina? Utelias olen.
Oli ja vielä joku gynepuolen erikoistuminen muistaakseni.