Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko ulkona liukasta?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 21:03"]
Mahdollisesti.
http://www2.liikennevirasto.fi/alk/kelikamerat/kelikamerat_4.html
[/quote]
http://www2.liikennevirasto.fi/alk/kelikamerat/kelikamerat_4.html
Nyt mä en käsitä mitä mä tein ;D
Meillä etelä-suomessa on heikkatiekin liukas. Ei ole lunta, mutta vesi on jotenkin jäätynyt hiekan päälle. Kävellen ei meinaa pysyä pystyssä.
Alue: Aihe vapaa
Mahdollisesti.
http://www2.liikennevirasto.fi/alk/kelikamerat/kelikamerat_4.html