Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies kai vihaa mua nyt :(

Vierailija
03.10.2013 |

Voi että kaduttaa oma käytökseni... Pyrin välttämään nalkuttamista viimeiseen asti, mutta aina illalla väsyneenä ja stressaantuneena..

 

Yritin nukkua makuuhuoneessa, mies katsoo olohuoneessa telkkaria. Heröön syvästä unesta johonkin paukkeeseen.Kello on kaksi yöllä, mua alkaa ärsyttämään jostain syystä ihan mielettömästi. Menen marnuamaan hänelle, että pistäisi telkan kiinni ja tulisi nukkumaan. Oli alussa ihan vitsaileva ja ystävällinen, nalkutin asiasta kuitenkin niin kauan että hänen kasvonsa menivät jotenkin ilmeettömiksi, laittoi telkkarin kiinni ja totesi että " No ok sitten!" ja painui sänkyyn.

 

 

Töistä tultuani oli häipynyt jonnekin, ei vastaa puhelimeen. Noin tunti sitten sain tietää että on exänsä luona eikä aio tulla tänään kotiin. :(

 

Voi jumalauta

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 20:52"]

Naiset täällä vikisee, tässä on todellinen Alfa jolle ei naiset kettuile. Pointsit ap:n miehelle

[/quote]

Takaisin ylilaudalle.

Vierailija
2/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 20:52"]

Naiset täällä vikisee, tässä on todellinen Alfa jolle ei naiset kettuile. Pointsit ap:n miehelle

[/quote]

Takaisin ylilaudalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:15"]

Lievää ylireagointia :D

[/quote]

 Opetelkaa sitten tottelemaan kerrasta niin ei tarvitse nalkuttaa. Elämä on valintoja täynnä.

Akat ei selvästikään tajua miltä pitkään jatkunut nalkutus tuntuu...

[/quote]

Vierailija
4/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat.

Vierailija
5/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuule sua vihaa, tuskin edes muistaa. Se panee siellä exää ja niillä on oikein mukavaa.

Vierailija
6/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulle kiukkuisena kostoksi nalkuttamisesta menee exänsä luo niin ehkä kannattaa antaa jäädä sinne sitten.

Vierailija
8/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nalkutat, turha akkojen itkeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä mistä näitä naisia löytyy. Ensin mies häiritsee keskellä yötä sua tv:n paukkeella, ei ilmeisesti laita tv:tä pyynnöstä huolimatta hiljemmalle kun pitää nalkuttaa (?) ja sitten vielä kostoksi menee exän luo ja mitä tekee nainen? No itkee tietty miten mies häntä vihaa ja itse on ihan kauhea joka ansaitseekin tulla tuolla lailla kohdelluksi.

 

Jos mun mies lähtisi yöksi exän luo siksi että olen nalkuttanut (aiheesta tai aiheetta) niin sinne sitten saisi myös jäädä, ei tarvitsisi enää takaisin tulla.

Vierailija
10/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mut teillä on tosi omituinen parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievää ylireagointia :D

Vierailija
12/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietis nyt vähän. Sä valitat yöllä metelöinneistä ja sun miehelläsi on heti toinen nainen mielessä. Tai itse asiassa ei heti, vaan mietintäajan jälkeen. Kelpaat miehellesi vain, kun pysyt tiukassa kurissa, hymyilet ja pidät turpasi kiinni. Sitäkö sinä haluat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:15"]

Lievää ylireagointia :D

[/quote]

 

Akat ei selvästikään tajua miltä pitkään jatkunut nalkutus tuntuu...

Vierailija
14/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:16"]

Mietis nyt vähän. Sä valitat yöllä metelöinneistä ja sun miehelläsi on heti toinen nainen mielessä. Tai itse asiassa ei heti, vaan mietintäajan jälkeen. Kelpaat miehellesi vain, kun pysyt tiukassa kurissa, hymyilet ja pidät turpasi kiinni. Sitäkö sinä haluat? 

[/quote]

 

Minusta varsin kohtuulliset vaatimukset. Vaikka naisesta onkin kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jessus mikä ukko. Musta on ihan ok pyytää hiljentämään telkkari/tulemaan nukkumaan klo 2 yöllä...varsinkin, jos herää siihen möykkään. En tuollaista äijää haluaisi edes takaisin. Naurettavaa käytöstä, lapsellinen ja epäluotettava ääliö.

Vierailija
16/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vahva leuka?

Vierailija
17/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ukko.

Vierailija
18/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:16"]

Mietis nyt vähän. Sä valitat yöllä metelöinneistä ja sun miehelläsi on heti toinen nainen mielessä. Tai itse asiassa ei heti, vaan mietintäajan jälkeen. Kelpaat miehellesi vain, kun pysyt tiukassa kurissa, hymyilet ja pidät turpasi kiinni. Sitäkö sinä haluat? 

[/quote]

 

Minusta varsin kohtuulliset vaatimukset. Vaikka naisesta onkin kyse.

[/quote]

 

Kohtuullista olisi että äijä ymmärtäisi olla itse kohtuullinen ja antaa toisen nukkua yöllä. Jos haluaa telkkaria yöllä katsoa, kuulokkeet on keksitty.

 

Vierailija
19/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:16"]

Mietis nyt vähän. Sä valitat yöllä metelöinneistä ja sun miehelläsi on heti toinen nainen mielessä. Tai itse asiassa ei heti, vaan mietintäajan jälkeen. Kelpaat miehellesi vain, kun pysyt tiukassa kurissa, hymyilet ja pidät turpasi kiinni. Sitäkö sinä haluat? 

[/quote]

 

Minusta varsin kohtuulliset vaatimukset. Vaikka naisesta onkin kyse.

[/quote]

 

Kohtuullista olisi että äijä ymmärtäisi olla itse kohtuullinen ja antaa toisen nukkua yöllä. Jos haluaa telkkaria yöllä katsoa, kuulokkeet on keksitty.

 

[/quote]

 

Joo joo kunhan heitin. Olen herkästi häiriintyvänä nukkujana samaa mieltä.

Vierailija
20/25 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi olla noin tossukka, että siedät sen, että miehesi laukkoo exän luo. 

sen vielä tajuaisin, jos olisit sanonut todella pahasti ja mies mököttäisi, mutta exän luo!? voiko olla edes totta koko juttu?