Mun mies kai vihaa mua nyt :(
Voi että kaduttaa oma käytökseni... Pyrin välttämään nalkuttamista viimeiseen asti, mutta aina illalla väsyneenä ja stressaantuneena..
Yritin nukkua makuuhuoneessa, mies katsoo olohuoneessa telkkaria. Heröön syvästä unesta johonkin paukkeeseen.Kello on kaksi yöllä, mua alkaa ärsyttämään jostain syystä ihan mielettömästi. Menen marnuamaan hänelle, että pistäisi telkan kiinni ja tulisi nukkumaan. Oli alussa ihan vitsaileva ja ystävällinen, nalkutin asiasta kuitenkin niin kauan että hänen kasvonsa menivät jotenkin ilmeettömiksi, laittoi telkkarin kiinni ja totesi että " No ok sitten!" ja painui sänkyyn.
Töistä tultuani oli häipynyt jonnekin, ei vastaa puhelimeen. Noin tunti sitten sain tietää että on exänsä luona eikä aio tulla tänään kotiin. :(
Voi jumalauta
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 20:52"]
Naiset täällä vikisee, tässä on todellinen Alfa jolle ei naiset kettuile. Pointsit ap:n miehelle
[/quote]
Takaisin ylilaudalle.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:15"]
Lievää ylireagointia :D
[/quote]
Opetelkaa sitten tottelemaan kerrasta niin ei tarvitse nalkuttaa. Elämä on valintoja täynnä.
Akat ei selvästikään tajua miltä pitkään jatkunut nalkutus tuntuu...
[/quote]
Ei se kuule sua vihaa, tuskin edes muistaa. Se panee siellä exää ja niillä on oikein mukavaa.
No jos sulle kiukkuisena kostoksi nalkuttamisesta menee exänsä luo niin ehkä kannattaa antaa jäädä sinne sitten.
No mitä nalkutat, turha akkojen itkeä
Mä en käsitä mistä näitä naisia löytyy. Ensin mies häiritsee keskellä yötä sua tv:n paukkeella, ei ilmeisesti laita tv:tä pyynnöstä huolimatta hiljemmalle kun pitää nalkuttaa (?) ja sitten vielä kostoksi menee exän luo ja mitä tekee nainen? No itkee tietty miten mies häntä vihaa ja itse on ihan kauhea joka ansaitseekin tulla tuolla lailla kohdelluksi.
Jos mun mies lähtisi yöksi exän luo siksi että olen nalkuttanut (aiheesta tai aiheetta) niin sinne sitten saisi myös jäädä, ei tarvitsisi enää takaisin tulla.
Ei millään pahalla, mut teillä on tosi omituinen parisuhde.
Mietis nyt vähän. Sä valitat yöllä metelöinneistä ja sun miehelläsi on heti toinen nainen mielessä. Tai itse asiassa ei heti, vaan mietintäajan jälkeen. Kelpaat miehellesi vain, kun pysyt tiukassa kurissa, hymyilet ja pidät turpasi kiinni. Sitäkö sinä haluat?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:15"]
Lievää ylireagointia :D
[/quote]
Akat ei selvästikään tajua miltä pitkään jatkunut nalkutus tuntuu...
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:16"]
Mietis nyt vähän. Sä valitat yöllä metelöinneistä ja sun miehelläsi on heti toinen nainen mielessä. Tai itse asiassa ei heti, vaan mietintäajan jälkeen. Kelpaat miehellesi vain, kun pysyt tiukassa kurissa, hymyilet ja pidät turpasi kiinni. Sitäkö sinä haluat?
[/quote]
Minusta varsin kohtuulliset vaatimukset. Vaikka naisesta onkin kyse.
Ei jessus mikä ukko. Musta on ihan ok pyytää hiljentämään telkkari/tulemaan nukkumaan klo 2 yöllä...varsinkin, jos herää siihen möykkään. En tuollaista äijää haluaisi edes takaisin. Naurettavaa käytöstä, lapsellinen ja epäluotettava ääliö.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:16"]
Mietis nyt vähän. Sä valitat yöllä metelöinneistä ja sun miehelläsi on heti toinen nainen mielessä. Tai itse asiassa ei heti, vaan mietintäajan jälkeen. Kelpaat miehellesi vain, kun pysyt tiukassa kurissa, hymyilet ja pidät turpasi kiinni. Sitäkö sinä haluat?
[/quote]
Minusta varsin kohtuulliset vaatimukset. Vaikka naisesta onkin kyse.
[/quote]
Kohtuullista olisi että äijä ymmärtäisi olla itse kohtuullinen ja antaa toisen nukkua yöllä. Jos haluaa telkkaria yöllä katsoa, kuulokkeet on keksitty.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:16"]
Mietis nyt vähän. Sä valitat yöllä metelöinneistä ja sun miehelläsi on heti toinen nainen mielessä. Tai itse asiassa ei heti, vaan mietintäajan jälkeen. Kelpaat miehellesi vain, kun pysyt tiukassa kurissa, hymyilet ja pidät turpasi kiinni. Sitäkö sinä haluat?
[/quote]
Minusta varsin kohtuulliset vaatimukset. Vaikka naisesta onkin kyse.
[/quote]
Kohtuullista olisi että äijä ymmärtäisi olla itse kohtuullinen ja antaa toisen nukkua yöllä. Jos haluaa telkkaria yöllä katsoa, kuulokkeet on keksitty.
[/quote]
Joo joo kunhan heitin. Olen herkästi häiriintyvänä nukkujana samaa mieltä.
et voi olla noin tossukka, että siedät sen, että miehesi laukkoo exän luo.
sen vielä tajuaisin, jos olisit sanonut todella pahasti ja mies mököttäisi, mutta exän luo!? voiko olla edes totta koko juttu?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 20:52"]
Naiset täällä vikisee, tässä on todellinen Alfa jolle ei naiset kettuile. Pointsit ap:n miehelle
[/quote]
Takaisin ylilaudalle.