Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen euro on valtion töissä 1,11 euroa

Vierailija
03.11.2013 |

http://yle.fi/uutiset/naisjohtajan_euro_on_valtiolla_111_euroa/6914840

 

Eikö tästä pitäisi nyt tasa-arvo pölhöjen nostaa kamala haloo?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos keskiarvoa katotaan, niin naisen euro on vain se 80 cn.

Vierailija
2/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä alunperin, että naisjohtajan euro on...

 

Haloota on hankala nostaa, kun muuten naisten euro valtiolla on kaukana miestenb eurosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:36"]

No jos keskiarvoa katotaan, niin naisen euro on vain se 80 cn.

[/quote]

 

Meinaat siis, että se on noin yksinkertaista? Minusta ei ole, koska Suomi on ns teollistunut maa ja vienti pohjautuu aika puhtaasti sellaiseen teollisuuteen, joka on miesvaltaista.

 

Vierailija
4/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cn?

Vierailija
5/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:39"]

Cn?

[/quote]

 

Senttiä.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 17:36"]

No jos keskiarvoa katotaan, niin naisen euro on vain se 80 cn.

[/quote]

 

Meinaat siis, että se on noin yksinkertaista? Minusta ei ole, koska Suomi on ns teollistunut maa ja vienti pohjautuu aika puhtaasti sellaiseen teollisuuteen, joka on miesvaltaista.

 

[/quote]

 

Vaikka miltä kantilta katsoo, niin naisten palkkaus on pienempi.