Lue keskustelun säännöt.
Voiko teillä seurustella vieraiden kanssa pöntöltä käsin?
Kommentit (3)
Meinaatko että olkkarista pääsee vessaan? Juu, kai meillä voi vaikka vessa periaatteessa suoraan eteiseen avautuukin, mutta olkkari on ihan siinä vieressä. Näköyhteyttä ei pöntöltä sohvalle tuu mut muuten kyllä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hah, tuli niin mieleen tämä:
http://www.vauva.fi/keskustelu/1609282/ketju/wcpontto_keittiossa