Lue keskustelun säännöt.
Muru!
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 19:38"]
Rahat on lopussa. :( Tai ainakin KAIKKI eli myyjä ja exän vaimo luulee niin.
[/quote]
kiitos :)
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rahat on lopussa. :( Tai ainakin KAIKKI eli myyjä ja exän vaimo luulee niin.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3875230/ketju/nyt_se_sitten_tapahtui_mulle_en_ole_ikina_havennyt_niin_paljon