Mitä mieltä nimestä Felia?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 19:08"]
Kiva ja erikoinen nimi, kannatan. Tosin jos aiot lausua sen Feeliana, niin sitten täytyy laittaa Feelia. Älkää pliis laittako lapsianne selittelemään koko elämäänsä niin typerää juttua kuin suomen kielen äänne- ja muoto-opin vastaisesti lausumista. Se on turhauttavaa ja ärsyttävää sekä nimen kantajalle että myös vastaanottajalle.
[/quote]
Tai sitte vois olla antamatta lapselle typerää nimeä.
Toi felia kuulostaa skodalta.
Feliasta tulee mieleen nuoruusvuosien kiva juoma Ofelia.
Parturi-kampaamo
Luontaistuoteliike
Hierontapalvelu ... ja se yhteinen nimittäjä; Felia= 'Feel ya'
Kiva ja erikoinen nimi, kannatan. Tosin jos aiot lausua sen Feeliana, niin sitten täytyy laittaa Feelia. Älkää pliis laittako lapsianne selittelemään koko elämäänsä niin typerää juttua kuin suomen kielen äänne- ja muoto-opin vastaisesti lausumista. Se on turhauttavaa ja ärsyttävää sekä nimen kantajalle että myös vastaanottajalle.
Mutta olipa nimi siis Felia tai Feelia, molemmat kivoja!
Si Moda-bloggaajan tyttärellä tämä nimi!