Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä nimestä Felia?

Vierailija
31.10.2013 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Si Moda-bloggaajan tyttärellä tämä nimi!

Vierailija
2/8 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 19:08"]

Kiva ja erikoinen nimi, kannatan. Tosin jos aiot lausua sen Feeliana, niin sitten täytyy laittaa Feelia. Älkää pliis laittako lapsianne selittelemään koko elämäänsä niin typerää juttua kuin suomen kielen äänne- ja muoto-opin vastaisesti lausumista. Se on turhauttavaa ja ärsyttävää sekä nimen kantajalle että myös vastaanottajalle.

 [/quote]

Tai sitte vois olla antamatta lapselle typerää nimeä.

Toi felia kuulostaa skodalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala nimi.

Vierailija
4/8 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feliasta tulee mieleen nuoruusvuosien kiva juoma Ofelia.

Vierailija
5/8 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen felix ketsuppi

Vierailija
6/8 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi-kampaamo

Luontaistuoteliike

Hierontapalvelu   ... ja se yhteinen nimittäjä; Felia= 'Feel ya'

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ja erikoinen nimi, kannatan. Tosin jos aiot lausua sen Feeliana, niin sitten täytyy laittaa Feelia. Älkää pliis laittako lapsianne selittelemään koko elämäänsä niin typerää juttua kuin suomen kielen äänne- ja muoto-opin vastaisesti lausumista. Se on turhauttavaa ja ärsyttävää sekä nimen kantajalle että myös vastaanottajalle.

 

Mutta olipa nimi siis Felia tai Feelia, molemmat kivoja!

Vierailija
8/8 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kissanruoka!