Lue keskustelun säännöt.
Paistoin tänään piparkakkuja
Kommentit (2)
Joo, eka erä meillä myös. Lähinnä ohjetta testasin ja uutta uunia. :) ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänJoo, eka erä meillä myös. Lähinnä ohjetta testasin ja uutta uunia. :) ap
Me paistettiin eka erä pipareita viime lauantaina, sunnuntaina puolilta päivin ne olivat jo syöty.