Lue keskustelun säännöt.
Ilmoitin.
08.09.2013 |
Ilmoitin poliisille ja huomenna teen sen kirjallisesti. Kysyinen huvittelu on rasismia ja henkista vakivalta. "Näemäkauppa" en tunne sinua mutta kohteliaisuudesta pyysin anteeksi. Henkilö joka aiheutti minusta keskustelun laitan käräjälle.En osaa keskustella skitsofrenisesti enkä halua. Olen joutunut tälläiseen toisen ihmisen tyhmydestä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sun tarttee mennä nyt heti päivystykseen!!!!