Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ MIELTÄ MUIDEN LAPSISTA?

Vierailija
05.03.2013 |

Mua ainakin ärsyttää muutamat tuttavien ja sukulaisten pikkulapset. Yksi lapsi on älyttömän väkivaltainen, ei ole kiva käydä kylässä kun se on koko ajan lyömässä meidän lasta. Toinen lapsi taas ärsyttävä vinkuja, sitä hössätään älyttömästi, mitään normaalia ruokaa se ei syö (ikää 3v) vaan jäätelöä, karkkia, nugetteja.. Tietenkin tämähän nyt johtuu sen vanhemmista kun eivät lapselle nomaalia ruokaa tee. Onko siis oikein tuntea näitä tuntemuksia, lähinnä en näistä lapsista välitä/pidä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä