Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi nyt kotona?

Vierailija
16.02.2013 |

Millainen ilta teillä on ollut?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

 

Oikein mukava ilta on ollut.

Syötiin lasten (11- ja 12-v.) kanssa pastaa ja katsottiin se itkuinen hachiko - tarina uskollisuudesta elokuva, juteltiin, puhuttiin elämästä, kuolemasta, uskollisuudesta, kaikesta mahdollisesta ja höpöhöpöstäkin.

Lapset nukkuu, kaadoin itselleni juuri lasillisen viiniä, nautin hiljaisuudesta, huomenna ei töitä, ihana raukea, hyvä olo, aamulla saa nukkua, kaikki on hyvin.

 

Oikein mukava ilta. Tykkään lasteni seurasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan