Syötiin lasten (11- ja 12-v.) kanssa pastaa ja katsottiin se itkuinen hachiko - tarina uskollisuudesta elokuva, juteltiin, puhuttiin elämästä, kuolemasta, uskollisuudesta, kaikesta mahdollisesta ja höpöhöpöstäkin.
Lapset nukkuu, kaadoin itselleni juuri lasillisen viiniä, nautin hiljaisuudesta, huomenna ei töitä, ihana raukea, hyvä olo, aamulla saa nukkua, kaikki on hyvin.
Ei ole.
Oikein mukava ilta on ollut.
Syötiin lasten (11- ja 12-v.) kanssa pastaa ja katsottiin se itkuinen hachiko - tarina uskollisuudesta elokuva, juteltiin, puhuttiin elämästä, kuolemasta, uskollisuudesta, kaikesta mahdollisesta ja höpöhöpöstäkin.
Lapset nukkuu, kaadoin itselleni juuri lasillisen viiniä, nautin hiljaisuudesta, huomenna ei töitä, ihana raukea, hyvä olo, aamulla saa nukkua, kaikki on hyvin.
Oikein mukava ilta. Tykkään lasteni seurasta.